گوگل پیکسل واچ بخریم یا گلکسی واچ سامسونگ ، مقایسه و بررسی

گوگل پیکسل واچ بخریم یا گلکسی واچ

مقایسه گوگل پیکسل واچ و گلکسی واچ سامسونگ ، کدام ساعت هوشمند را بخریم و کدام اسمارت واچ ارزش خرید بیشتری دارد؟ سامسونگ با Wear OS به لطف سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5. اما اکنون رقیب دیگری از خود سازنده سیستم عامل وجود دارد. پس از سال ها گمانه زنی، گوگل پیکسل  بالاخره رسمی شد.

آیا وجود آن باید شما را مجبور کند که در مورد برتری سامسونگ در فضای Wear OS تجدید نظر کنید؟ خواه مالک گلکسی واچ 4 هستید و در فکر ارتقا هستید، یا خریدار اولین باری هستید که بین گوگل پیکسل واچ یا گلکسی واچ 5 تصمیم می گیرید، مقایسه گوگل پیکسل واچ و سامسونگ گلکسی واچ را بخوانید تا تصمیم خود را بهتر مطلع کنید.

گوگل پیکسل واچ در مقابل سامسونگ گلکسی واچ

طراحی

نمی توان انکار کرد که گوگل پیکسل واچ یک ساعت هوشمند جذاب هست. مطمئناً، حاشیه‌های آن می‌تواند باریک‌تر باشد، اما ما مخالف درخشش سنگ‌ریزه‌مانند صاف آن روی مچ نیستیم. از نظر محیط زیست نیز مهربان است و 80 درصد پوسته آن از فولاد بازیافتی استفاده می کند. گوگل پیکسل واچ که با بدنه و روکش های بند پاستلی و یک جایگاه برتر بیرون زده در سمت راست آن ترکیب شده، مطمئناً بیانیه ای را ارائه می دهد. اگرچه این ساعت در میان بسیاری از ساعت‌های هوشمند دایره‌ای موجود در بازار است، اما مطمئناً به اندازه کافی متمایز هست.

نمی توان انکار کرد که گوگل پیکسل واچ یک ساعت هوشمند جذاب.

این را نمی توان در مورد دو مدل ساعت گلکسی سامسونگ گفت. محفوظ‌تر گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 از نظر ظاهری تقریباً یکسان است، مگر برای پیشرفت های کوچک در ساخت دومی. آیا این چیز بدی است؟ نه واقعا نه اما Pixel Watch مطمئناً جایگزین متمایزتری برای کسانی است که قصد ارتقا از گلکسی واچ 4 را دارند. البته، گلکسی واچ  5 Pro ممکن است بخواهید آن را در نظر بگیرید، اما آن چیزی نیست که ما آن را مقرون به صرفه می‌دانیم.

اما زیبایی شناسی همه چیز نیست. مدل‌های گلکسی واچ به کاربران بیشتری خدمات می‌دهند، زیرا در دو اندازه مجزا در دسترس هستند. می‌توانید گلکسی واچ 4 را در گزینه‌های 46 یا 42 میلی‌متری داشته باشید، در حالی که جانشین آن در قالب‌های 44 میلی‌متری و 40 میلی‌متری عرضه می‌شود. مدل گلکسی واچ 5 پرو با قطر 45 میلی‌متر عرضه می‌شود و برای مچ‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر هست. همه مدل‌های گوگل پیکسل واچ با صفحه 41 میلی‌متری فرود می‌آیند، که برای کسانی که بازوهای پهن‌تری دارند کمی ناخوشایندتر می‌شود.

Google Pixel Watch Crown

با وجود ردپای کوچکتر، پیمایش منوها در گوگل پیکسل واچ باید با جایگاه برتر چرخانش راحت تر باشد. در حالی که باید به قاب چرخشی دیجیتال در گلکسی واچ 4 و واچ 5 عادت کنید، می توانید با چرخاندن جایگاه برتر بین انگشتان خود، صفحه نمایش را به سرعت مقیاس دهید. این روش بهتری برای پیمایش در کتابخانه Wear OS از آیتم‌های منو و برنامه‌های کتاب ما هست. البته، قاب فیزیکی گلکسی واچ 4 کلاسیک همچنان بر همه راه حل های موجود برتری دارد.

علیرغم ردپای کوچک‌تر آن، پیمایش منوها در گوگل پیکسل واچ به لطف جایگاه برتر چرخان آن کمی آسان‌تر هست.

از نظر تناسب و پرداخت، گلکسی واچ 5 به لطف آرایه حسگر بیرون زده، یکی از راحت‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود هست. این کوچکترین پیشرفتی است که احساس می کنیم بزرگترین تفاوت را ایجاد می کند. هر دو خط مدل Galaxy Watch از بندهای استاندارد 20 میلی‌متری ساعت استفاده می‌کنند که به راحتی قابل تعویض هستند. Galaxy Watch 5 Pro با ارائه بند D-buckle به خریداران یک قدم جلوتر می رود. من طرفدار این طرح بند ناخوشایند و دست و پا گیر نیستم، اما سلیقه شما ممکن است متفاوت باشد. هنوز هم یک افزودنی بسیار خوب برای مدل پریمیوم هست. در همین حال، گوگل رویکرد باغ دیواری را برای لوازم جانبی انتخاب کرده هست. همه باندهای Pixel Watch اختصاصی هستند، بنابراین ساختار برای یافتن جایگزین باید از طریق Google بروید. این نه تنها آزاردهنده است، بلکه احتمالاً کسانی را که مجموعه گسترده ای از گروه های ساعت دارند را می ترساند.

برای کسانی که به طور مرتب مچ دست خود را به اجسام جامد می کوبید، گلکسی واچ 5 از یک پوشش شیشه ای یاقوت کبود برای محافظت از نمایشگر خود استفاده می کند. مدل Pro از مقدار زیادی تیتانیوم در ساخت خود استفاده می کند و یک لبه محافظ در اطراف صفحه نمایش می چرخد. پیکسل واچ از شیشه گوریلا گلس 5 سفارشی استفاده می‌کند و به لطف لنز تا حد زیادی نوردهی آن، مشخص نیست که چگونه سقوط و خراش را از بین می‌برد. ما فکر می کنیم سامسونگ در نبرد دوام پیروز هست.


ویژگی ها

برنامه های Google Pixel Watch Fitbit

طراحی تنها بخشی از داستان ساعت هوشمند هست. در نهایت، لیست ویژگی ها یک پوشیدنی را می سازد یا خراب می کند. بنابراین، آیا گوگل می تواند W را با ساعت پیکسل دریافت کند؟

اجازه دهید ابتدا در مورد سخت افزار صحبت کنیم. گوگل پیکسل واچ دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED با تراکم 320 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. جالب اینجاست که عملاً با مشخصات صفحه نمایش سری گلکسی واچ 5 یکسان خواهد بود. هر دو پنل همچنین دارای روشنایی 1000 نیت هستند، بنابراین برابری بیشتری وجود دارد. اما گلکسی واچ 4 و 5 برتری قابل توجهی در سهام چیپست دارند.

گوگل سیلیکون سامسونگ را در این زمینه انتخاب کرد. از تراشه 10 نانومتری Exynos 9110، تراشه ای که در Galaxy Watch Active 2 پیدا خواهید کرد. . مدل های جدید گلکسی واچ از پردازنده 5 نانومتری Exynos W920 استفاده می کنند. اگرچه Pixel Watch دارای یک پردازنده مشترک کارآمدتر است، خانواده Galaxy Watch در عمل باید دستگاه های کارآمدتری باشند.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ از نظر ظرفیت باتری نیز بر ساعت پیکسل برتری دارند. دومی برای یک سلول 294 میلی آمپر ساعتی مناسب است، که برای 24 ساعت نقل قول خوب خواهد بود. گلکسی واچ 5 با سلول 410 میلی آمپر ساعتی ارتقا یافته در مدل بزرگتر 44 میلی متری عرضه می شود. این آب میوه برای کمی بیش از دو روز کافی خواهد بود. اگر می‌خواهید دوام باتری داشته باشید، گلکسی واچ 5 پرو یک بسته باتری 590 میلی‌آمپر ساعتی را ارائه می‌کند که برای هر بار شارژ فقط بیش از سه روز به کاربران فرصت می‌دهد. این قهرمان آشکار باتری در این رودرروی خاص و در کل دنیای Wear OS خواهد بود.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ از نظر ظرفیت باتری نیز بر Pixel Watch برتری دارند.

به گفته آن، گوگل پیکسل واچ نسبت به همتایان کره‌ای خود فضای ذخیره‌سازی و رم بیشتری دارد. 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار می دهد. خطوط گلکسی واچ به 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی رضایت دارند. اگر عاشق ذخیره کردن موسیقی به صورت آفلاین هستید، Pixel Watch گزینه بهتری است.

در اولین بررسی، Pixel Watch بهترین به نظر می رسد. گزینه ای برای کسانی که خواهان تجربه اول گوگل هستند. برخلاف مجموعه سامسونگ Galaxy Watch، Wear OS 3.5 خالص را با برنامه‌های رسمی Google دریافت می‌کنید. اینها عبارتند از Maps، Home، پرداخت، دستیار، سرویس Find My Phone Google، و YouTube Music. قابل توجه است که سری گلکسی واچ قرار است از Google Maps پشتیبانی کند و فعلا با Google Assistant خوب بازی می کند، بنابراین همه چیز مقدس نیست.

با تشکر از Wear OS در سراسر، می‌توانید انتظار تجربه مشابهی از برنامه شخص ثالث داشته باشید. در سراسر ساعت های هوشمند گوگل و سامسونگ. هر دو خط دارای مدل های LTE هستند تا در حین حرکت و بدون تلفن متصل بمانند. نکته قابل توجه این است که Pixel Watch از هوشمند LTE خود برای تامین انرژی SOS اضطراری و قابلیت‌های تماس بین‌المللی اضطراری استفاده می‌کند. با این اوصاف، سامسونگ در تشخیص پاییز پیشرفت زیادی دارد، که گوگل ادعا می کند در زمستان امسال به ساعت پیکسل می آید.

وظایف ردیابی تناسب اندام از طریق نرم افزار Fitbit، که Google آن را “سلامت و تناسب اندام Fitbit” می نامد، ارائه می شود. این مجموعه باید شامل موارد اولیه مانند ردیابی خواب، شمارش گام‌ها و مسافت روزانه، پایش ضربان قلب باشد. a>، اندازه گیری اکسیژن خون و ECG برای سلامت قلب. یک دوره آزمایشی Fitbit Premium نیز گنجانده شده که به کاربران امکان دسترسی به داده های سلامت بیشتر و مجموعه ای از تمرینات و جلسات راهنمایی را می دهد. این گسترشی است که باید کسانی را که نیازهای ردیابی سلامتی کمی دارند راضی کند، اما اگر بیشتر می‌خواهید، خط Galaxy Watch تحت پوشش Google است.

گلکسی واچ استاندارد 5 شامل همه از موارد فوق در کنار یک مانیتور ترکیب بدن به لطف حسگر BIA، یک سیستم نظارت بر فشار خون، یک د سنسور دمای پوست به طور آزاردهنده، پایش فشار خون در همه جا در دسترس نیست و نیاز به پیش نیازهای زیادی برای تنظیم دارد. سامسونگ هنوز ویژگی دمای پوست را فعال نکرده است و مشخص نیست که چه زمانی فعال می شود. در نهایت، علی‌رغم این مشکلات، گلکسی واچ 5 بارگیری ردیابی سلامت کامل‌تری دارد.

گلکسی واچ 5 پرو این ویژگی ها را کمی فراتر می برد. از پشتیبانی از نقشه برداری GPX بهره می برد که به کاربران امکان می دهد نقشه های از پیش تعیین شده را در ساعت خود وارد کرده و از مچ خود دنبال کنند. برای کوهنوردان، دوندگان مسیر و دوچرخه سواران عالی است. و اگر در جایی اشتباه بپیچید، ساعت همچنین دارای یک ویژگی Track Back است که به شما کمک می‌کند گام‌هایتان را دوباره دنبال کنید.

در مورد ناوبری، Pixel Watch با GPS ارائه می شود. این بدان معناست که می توانید تلفن خود را ترک کنید. در خانه هنگام بیرون رفتن برای دویدن سامسونگ آن را با گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 مطابقت می دهد. دقت GPS گلکسی واچ 5 پرو را در بررسی خود تحسین کردیم.

قیمت و رنگ

  • گوگل پیکسل واچ (Wi-Fi): 349 دلار/379 یورو/349 پوند
  • گوگل پیکسل واچ (LTE): 399 دلار/429 یورو/379 پوند
  • سامسونگ گلکسی واچ 4 (بلوتوث): 249 دلار/199 پوند
  • سامسونگ Galaxy Watch 4 (LTE): 299 دلار/239 پوند
  • سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic (Bluetooth): 299 دلار/349 پوند
  • سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic (LTE): 349 دلار/389 پوند
  • سامسونگ Galaxy Watch 5 (Bluetooth): 279 دلار/269 پوند
  • سامسونگ Galaxy Watch 5 (LTE): 329 دلار/319 پوند
  • سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro (Bluetooth): 449 دلار/429 پوند
  • سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro (LTE): 499 دلار/479 پوند

دو نسخه از گوگل پیکسل واچ موجود است: گزینه Wi-Fi-only و طعم LTE. دومی 50 دلار بیشتر از مدل Wi-Fi به شما باز می گرداند. از آنجایی که Pixel Watch یکی از محصولات انحصاری Google است، در بازارهای اصلی در دسترس خواهد بود. کشورهایی که در صف تماشای این ساعت هستند عبارتند از استرالیا، کانادا، اتحادیه اروپا، ژاپن، تایوان، ایالات متحده و بریتانیا.

روکش‌های قاب پیشنهادی شامل مشکی مات، نقره‌ای جلا و طلایی شامپاین است. می‌توانید تسمه‌ها را با ابسیدین، زغال چوب، گچ، علف لیمو یا فندقی تکمیل کنید. برای کسانی که چیز پیچیده‌تری می‌خواهند، Google نوارهای کشدار، بافته شده و چرمی را نیز به عنوان لوازم جانبی ممتاز ارائه می‌کند.

گوگل پیکسل واچ

Wear OS 3 • یکپارچه سازی Fitbit • هزاران برنامه
Pixel Watch اولین پوشیدنی با Big G است.
Google Pixel Watch یک پوشیدنی مجهز به سیستم عامل Wear است که هدف آن این است که ساعت هوشمند برای همه باشد. این یک کتابخانه برنامه قوی، بسیاری از ویژگی های ردیابی سلامت مبتنی بر Fitbit، و طراحی درجه یک دارد.

در مورد گلکسی واچ 4، می‌توانید مدل 44 میلی‌متری را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز و علاوه بر طلای صورتی برای مدل 40 میلی‌متری داشته باشید. Galaxy Watch 4 Classic فقط در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید : بهترین ساعت هوشمند 2022

سامسونگ گلکسی واچ 4

طراحی‌های باکلاس و بادوام • گزینه‌های اندازه چندگانه • Wear OS 3 همه چیز خوب است
حتی اگر از طرفداران بزرگ سامسونگ نباشید، چیزهای زیادی برای دوست داشتن خواهید یافت.
سامسونگ و گوگل برای بهبود ترکیب نیروهای خود را با هم ترکیب کردند. وضعیت نرم افزار با ساعت های هوشمند در اندروید. نتیجه سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک جدید است که سیستم عامل Wear OS جدید و مشترک را اجرا می کنند. گلکسی واچ 4 استاندارد برای افراد اسپورت‌تر است، در حالی که واچ 4 کلاسیک برای کسانی است که می‌خواهند ساعتی را داشته باشند که بتوانند در دفتر استفاده کنند.

سامسونگ Galaxy Watch 5 از نظر رنگ‌های رسمی قاب و بند کمی تنوع بیشتری دارد. مدل 40 میلی‌متری در رنگ‌های نقره‌ای، گرافیت و طلایی صورتی، با بند‌های موجود در رنگ‌های گرافیت، طلایی صورتی و نسخه ویژه Bora Purple عرضه می‌شود. گزینه 44 میلی متری در رنگ های یاقوت کبود، نقره ای و گرافیت با تسمه های یاقوت کبود، گرافیت و سفید در دسترس است. در نهایت، Galaxy Watch 5 Pro در دو رنگ قاب و بند موجود است: مشکی و خاکستری.

سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

تا 2 روز عمر باتری
ردیاب خواب پیشرفته
شارژ سریع

سامسونگ Galaxy Watch 5

از آخرین نسخه Wear OS تا به امروز پشتیبانی می کند
باتری بهبود یافته عمر
دقت GPS جامد

همانطور که قبلا ذکر شد، اگر از ارائه رنگ بند گلکسی واچ ناراضی هستید، می توانید یک بند ساعت 20 میلی متری انتخابی خود را انتخاب کنید. این کار با Pixel Watch امکان پذیر نیست.


مشخصات گوگل پیکسل واچ در مقابل سامسونگ Galaxy Watch

< tbody>< td class=””>سامسونگ Galaxy Watch 4

5nm سامسونگ Exynos W920
دو هسته ای 1.18GHz

< td class=””>Google Pixel Watch

10 نانومتری سامسونگ Exynos 9110
دو هسته ای 1.15 گیگاهرتز
Arm Cortex M33 کمک پردازنده
سامسونگ Galaxy Watch 4 سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic سامسونگ Galaxy Watch 5 سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro Google Pixel Watch
نمایشگر
سامسونگ گلکسی واچ 4

44 میلی متر: 1.36 اینچ Super AMOLED
رزولوشن 450 x 450
330ppi
Corning Gorilla Glass با DX+

40mm: 1.19 اینچ Super AMOLED
396 x وضوح 396
330ppi
Corning Gorilla Glass with DX+

سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic

46mm: 1.36 اینچی Super AMOLED
450 x 450 رزولوشن
330ppi
Corning Gorilla Glass with DX

42mm: 1.19 inch Super AMOLED
396 x 396 وضوح
330ppi
Corning Gorilla Glass with DX

سامسونگ Galaxy Watch 5

44 میلی‌متر: 1.4 اینچ
Super AMOLED
رزولوشن 450 x 450
کریستال یاقوت کبود
40 میلی متر: 1.2 اینچ
Super AMOLED
396 x 396 رزولوشن
Sapphire Crystal
سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

45mm: 1.4 اینچی
Super AMOLED
450 x 450 رزولوشن
Sapphire Crystal
Google Pixel Watch

41mm
نمایشگر AMOLED 320ppi با رنگ DCI-P3
Custom 3D Corning Gorilla Glass 5
افزایش روشنایی تا 1000 نیت
ابعاد و وزن
سامسونگ Galaxy Watch 4

44mm: 44.4 x 43.3 x 9.8mm
30.3g

40mm: 40.4 x 39.3 x 9.8mm
25.9g

سازگار با تسمه های 20mm

سامسونگ Galaxy ساعت 4 کلاسیک

46 میلی متر: 45.5 x 45.5 x 11 میلی متر
52 گرم

42 میلی متر: 41.5 x 41.5 x 11.2 میلی متر
46.5 گرم

سازگار با بند های 20 میلی متری

سامسونگ Galaxy Watch 5

44mm: 43.3 x 44.4 x 8.9mm
33.5 گرم

40 میلی‌متر: 39.3 x 40.4 x 9.8 میلی‌متر
28.7 گرم

سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

45mm: 45.4 x 45.4 x 10.5mm
46.5g
Google Pixel Watch

قطر 41 میلی متر
12.3 میلی متر ارتفاع
36 گرم
رنگ ها و مواد
سامسونگ Galaxy Watch 4

قاب آلومینیومی
مشکی، نقره ای، سبز (فقط 44 میلی متر)، طلایی صورتی (فقط 40 میلی متر)
سامسونگ Galaxy ساعت 4 کلاسیک

قاب فولادی ضد زنگ
مشکی، نقره‌ای
سامسونگ Galaxy ساعت 5

قاب آلومینیومی Armor
گرافیت، نقره، طلای صورتی (فقط 40 میلی‌متر)، یاقوت کبود (فقط 44 میلی‌متر)
< span class=”-_-Yh”>سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

قاب تیتانیومی
مشکی، خاکستری
Google Pixel Watch

80% بازیافت شده قاب استیل ضد زنگ
قاب مشکی مات/بند ابسیدین
قاب نقره‌ای جلا داده شده/بند زغالی یا گچی کیف شامپاین طلایی/بند فندقی
باتری
سامسونگ Galaxy Watch 4

44mm: 361mAh

40mm: 247mAh

شارژ بی سیم مبتنی بر WPC

سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic

46mm: 361mAh

42mm: 247mAh

شارژ بی سیم مبتنی بر WPC

سامسونگ گلکسی واچ 5

44mm: 410mAh

40mm: 284mAh

شارژ بی سیم مبتنی بر WPC

سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

45mm: 590mAh

WPC- شارژ بی سیم مبتنی بر

گوگل پیکسل واچ

294mAh
تا 24 ساعت
کابل شارژ مغناطیسی USB-C
پردازنده
سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic

5nm سامسونگ Exynos W920
دو هسته ای 1.18GHz
سامسونگ Galaxy Watch 5

5nm سامسونگ Exynos W920
دو هسته ای 1.18GHz
سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

5nm سامسونگ Exynos W920
دو هسته ای 1.18GHz
RAM
سامسونگ Galaxy Watch 4

1.5GB
سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic

1.5GB
سامسونگ Galaxy Watch 5

1.5 گیگابایت
سامز ung Galaxy Watch 5 Pro

1.5GB
گوگل پیکسل واچ

2 گیگابایت
ذخیره‌سازی
سامسونگ Galaxy Watch 4

16GB
سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic

16GB
سامسونگ Galaxy Watch 5

16 گیگابایت
سامسونگ گلکسی واچ 5 Pro

16GB< br>
گوگل پیکسل واچ

32 گیگابایت
اتصال
سامسونگ Galaxy Watch 4

LTE (در مدل‌های منتخب موجود است)
بلوتوث 5.0
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz
NFC
GPS/GLONASS/Beidou، Galileo
سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic

LTE (موجود در مدل‌های منتخب)< br>بلوتوث 5 .0
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz
NFC
GPS/GLONASS/Beidou، Galileo
سامسونگ Galaxy Watch 5

LTE (موجود در مدل های انتخابی)
Bluetooth 5.2
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n< br>2.4+5GHz
NFC
GPS/GLONASS/Beidou/Galileo
سامسونگ Galaxy تماشای 5 Pro

NFC
GPS/GLONASS/Beidou/Galileo
گوگل پیکسل واچ

4G LTE و UMTS
Bluetooth 5.0
Wi-Fi 802.11 b/g/n 2.4GHz
NFC
GPS، GLONASS، BeiDou، Galileo
حسگرها
سامسونگ گلکسی واچ 4

شتاب سنج
فشار سنج
ژیروسکوپ
حسگر ژئومغناطیسی
حسگر نور محیط
سنسور BioActive سامسونگ: ضربان قلب نوری (PPG)، الکتروکاردیوگرام (ECG)، حسگر آنالیز امپدانس بیوالکتریکال (BIA)
سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

شتاب سنج
بارومتر
ژیروسکوپ
حسگر ژئومغناطیسی
سنسور نور محیط
سنسور BioActive سامسونگ: ضربان قلب نوری (PPG)، الکتروکاردیوگرام (ECG)، سنسور آنالیز امپدانس بیوالکتریک (BIA) )
سامسونگ گلکسی واچ 5

شتاب سنج
فشار سنج
ژیروسکوپ
سنسور ژئومغناطیسی
حسگر نور
سنسور BioActive سامسونگ: ضربان قلب نوری (PPG)، الکتروکاردیوگرام (ECG)، سنسور آنالیز امپدانس بیوالکتریک (BIA)
سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

شتاب سنج
فشار سنج
ژیروسکوپ
حسگر ژئومغناطیسی
حسگر نور
سامسونگ سنسور BioActive: ضربان قلب نوری (PPG)، الکتروکاردیوگرام (ECG)، حسگر آنالیز امپدانس بیوالکتریک (BIA)
Google Pixel Watch

قطب نما
ارتفاع سنج
سنسور اکسیژن خون (غیرفعال)
سنسور الکتریکی چند منظوره
سنسور ضربان قلب نوری
Accelerom eter
ژیروسکوپ
حسگر نور محیط
دوام
سامسونگ Galaxy Watch 4

5ATM + IP68
MIL-STD-810G
سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic

5ATM + IP68
MIL-STD-810G
سامسونگ Galaxy Watch 5

5ATM + IP68
MIL-STD-810G
سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

5ATM + IP68
MIL-STD-810G

/div>

Google Pixel Watch

مقاومت در برابر آب 5ATM
نرم افزار
سامسونگ گلکسی واچ 4

Wear OS
سامسونگ One UI Watch
سامسونگ گلکسی واچ 4 Classic

Wear OS
سامسونگ One UI Watch
سامسونگ گلکسی واچ 5

Wear OS
سامسونگ One UI Watch
سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

Wear OS
سامسونگ One UI Watch
گوگل پیکسل واچ< div>Wear OS 3.5
سازگاری
سامسونگ Galaxy Watch 4

اندروید
سامسونگ گلکسی واچ 4 Classic

اندروید
سامسونگ گلکسی واچ 5

اندروید
سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

اندروید
Google Pixel Watch

اندروید 8.0 و جدیدتر

گوگل پیکسل واچ در مقابل سامسونگ گلکسی واچ : کدام را باید انجام دهید بخرم؟

Google Pixel Watch on Wrist

در زمانی که خط سامسونگ گلکسی واچ وجود دارد، توصیه Google Pixel Watch دشوار است. دومی، به ویژه گلکسی واچ 5، هر چیزی را که می‌توانید در یک ساعت هوشمند بخواهید، از سیلیکون مدرن و ویژگی‌های مفید ردیابی سلامت گرفته تا عمر باتری که تجربه را محدود نمی‌کند، ارائه می‌کند. البته، اگر از کاربران گلکسی واچ 4 هستید که به دنبال ارتقاء آن هستید، ممکن است گلکسی واچ 5 روی کاغذ و در ظاهر کمی شبیه به نظر برسد. راستش ما کاملا موافقیم. اما اگر اولین ساعت هوشمند خود را می خریدید، شرط بندی با گلکسی واچ 5 سخت است.

در زمانی که خط سامسونگ گلکسی واچ وجود دارد، توصیه Google Pixel Watch دشوار است.

با این حال، Google Pixel Watch جذابیت هایی در سمت چپ دارد. اگر چیزی واقعا منحصربه‌فرد می‌خواهید یا می‌خواهید اولین ساعت هوشمند Google را داشته باشید، Pixel Watch بهترین بلیط است. این گزینه بهتری برای کسانی خواهد بود که خواهان یک تجربه جامع تر از Google هستند، زیرا تعداد زیادی از برنامه ها و خدمات خارج از جعبه کار می کنند. ش یک کیت نسبتاً جذاب دریافت می کنید که مطمئناً در بین جمعیت برجسته خواهد شد. برای طرفداران خالص Google یا کسانی که به دنبال تازگی هستند، Pixel Watch دستگاهی است که باید انتخاب کنید.

در نهایت، پول است. فعلا برای اکثر ساکنان سیاره تنگ است. به عنوان یک پیشنهاد ارزش، ساعت پیکسل 349 دلاری زمانی که گلکسی واچ 5 با قیمت 279 دلار در دسترس باشد، منطقی نیست.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید