گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو ، پرقدرت ترین و ارزان ترین گوشی گیمینگ دنیا

گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو

گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو یکی از قدرتمند ترین گوشی های گیمینگ دنیا در سال 2020 است که در تابستان رونمایی خواهد شد. در این مطلب تصاویر جدیدی از این گوشی به همراه مشخصات فنی دقیقی از آن رونمایی شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

تلفن گیمینگ لنوو لژیون طی چند ماه گذشته خط اول شایعات گوشی های هوشمند بوده است ، اما حالا در مرحله نهایی قرار داریم – رونمایی از این گوشی در پنج روز آینده انجام می شود. حالا مشخصات فنی این گوشی منتشر شده و به همراه آن رندرهای رسمی از گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو منتشر شده است که نشان دهنده جزییات فنی دقیق این گوشی است.

لنوو رسما تأیید کرد که گوشی گیمینگ لژیون پرو یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی  دارد

ارائه دهنده و تصاویر تبلیغی هم در خرده فروشی JD.com و هم در نمایه رسمی Lenovo Legion در Weibo ظاهر شده اند. سیستم دو بلندگو را روی گوشی نشان داده اند ئ چهار محرک هوا ، دو در سمت راست / بالا ، دو در سمت چپ / پایین نیز روی گوشی گیمینگ قرار دارد.

سیستم دوربین دوتایی واقعاً در وسط گوشی قرار دارد و فلاش دوتایی LED به زیبایی در بالای آرم لژیون جاسازی شده است.
دوربین سلفی به احتمال زیاد به عنوان ابزاری برای تشخیص چهره عمل می کند ، در حالی که اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار دارد. در مورد صفحه نمایش صحبت می کنیم ، ما قطر واقعی آن را که ظاهراً OLED به نظر می رسد ، نمی دانیم ، اما سرعت تجدید 144 هرتز را خواهد داشت. یا خیر.

مشخصات دیگر تأیید شده شامل تراشه اسنپدراگون 865 پلاس و سوپر فلش شارژ 90 وات است. رونمایی رسمی از 22 ژوئیه و همزمان با ایسوس ROG تلفن 3 صورت می گیرد ، و ما یقین داریم که هر دو شرکت سعی خواهند کرد اولین گوشی هوشمند بازی جهان با پردازنده SD865 + را به بازار عرضه کنند.

به نظر شما ایسوس راگ فون 3 بهتر است یا لنوو لژیون پرو ؟

منبع : GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید