گوشی گلکسی Z fold 4 سامسونگ به دوربین تله فوتو 3X مجهز می شود

گوشی گلکسی Z fold 4

سری جدید گوشی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ در راه است و احتمالا این گوشی در بخش دوربین با آپدیت های فنی جالبی همراه باشد. به علاوه یک دوربین تله فوتو با زوم 3 برابر نیز در این گوشی قرار خواهد گرفت.

اگر شایعات قابل باور باشند، سامسونگ در حال کار بر روی چندین بهبود برای گلکسی Z Fold 4 است. این شامل دوربین‌های بهبود یافته است تا گوشی را کمی به مدل‌های S22 نزدیک‌تر کند.

GalaxyClub گزارش می دهد که این تلفن یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری را تطبیق خواهد داد. احتمالاً این همان دوربین 3xی است که هر سه مدل گلکسی S22 دارند. این دوربین جایگزین دوربین فعلی 12 مگاپیکسلی 2x در Z Fold3 خواهد شد.

دوربین جدید تله فوتو در گوشی گلکسی Z Fold 4

گوشی گلکسی Z fold 4

ممکن است تغییر دیگری در کارت ها وجود داشته باشد – دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی. متأسفانه، این نشت روشن نمی کند که آیا این مربوط به دوربین سلفی روی صفحه نمایش است (که قبلاً یک سنسور 10 مگاپیکسلی دارد) یا برای دوربین زیر صفحه نمایش داخل است.

دوربین Z Fold3 UDC تنها 4 مگاپیکسل رزولوشن دارد که نتایج خوبی را به همراه دارد، هرچند که با توجه به قیمت پرچمدار تاشو، هنوز چیزهای زیادی باقی مانده است. اگر بخواهیم منصف باشیم، فناوری دوربین تحت نمایشگر هنوز در مراحل ابتدایی است.

به هر حال، حتی اگر دوربین UDC پیشرفت چشمگیری نبیند، گوشی همچنان دوربین سلفی بهتری روی نمایشگر کاور خواهد داشت و اگر از دوربین های اصلی برای عکس های سلفی استفاده کنید، حتی بهتر است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی گلکسی S22 سامسونگ

در مورد دوربین های اصلی، چیز زیادی در مورد ماژول های عریض و فوق عریض نشنیده ایم، بنابراین نمی دانیم که برای مثال گلکسی Z Fold 4 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی S22 و S22+ استفاده خواهد کرد یا خیر. پرچمدار جدید تاشو باید به زودی رونمایی شود (Z Fold3 و Z Flip3 در آگوست سال گذشته عرضه شدند)، بنابراین باید به زودی تصویر بهتری داشته باشیم.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید