گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت مجهز می شود

گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ

گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ که پرچمدار این شرکت در سال 2021 است احتمالا به یک باتری بسیار بزرگ 5000 میلی آمپر ساعت مجهز می شود ، سایر مشخصات را نیز در ادامه می توانید از گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ مشاهده کنید.

سامسونگ هر دو سری گوشی پرچمدار سال 2020 را عرضه کرده است – سری گلکسی S20 و گلکسی Note20. اکنون ، غول کره جنوبی در حال آماده سازی برای تولید نسل بعدی تلفن های هوشمند سری Galaxy S21 سامسونگ در سال آینده است.

چند ماه دیگر تا معرفی مدل های گلکسی S21 زمان باقی مانده است ، اما جزئیات مربوط به تلفن های هوشمند از قبل بصورت آنلاین به نمایش گذاشته شدند. هم اکنون ، گزارش شده است که سامسونگ گلکسی S21 آولترا در لیست TUV Rheinland با شماره مدل SM-G998 مشاهده شده است.

تاییدیه tuv باتری گوشی گلکسی S21 اولترا

این لیست نشان می دهد که تلفن هوشمند همراه با باتری 5000 میلی آمپر ساعت ارائه خواهد شد. این مطابق با گزارش قبلی است که ادعا می کرد سامسونگ از یک باتری با شماره مدل EB-BG998ABY استفاده خواهد کرد که به عنوان باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه می شود. همچنین می تواند از فناوری شارژ سریع 60 وات پشتیبانی کند.

مشخصات فنی گوشی گلکسی S21 اولترا

لیست 3C این سری نشان می دهد که گلکسی S21 توسط یک باتری با ظرفیت 3880 میلی آمپر ساعت تأمین می شود در حالی که گلکسی S21 پلاس باتری 4660 میلی آمپر ساعت تأمین می شود. گفته می شود که این باتری ها توسط یک شرکت چینی و نه سامسونگ تولید می شوند.

گوشی هوشمند پرچم دار آینده سامسونگ می تواند توسط چیپ ست 5 نانومتری اگزینوس خود این شرکت تأمین شود در حالی که همین مدل ها به جای چیپست اگزینوس با کوالکام اسنپدراگون 875 SoC نیز در دسترس خواهند بود.

انتظار می رود این شرکت دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی را در گوشی گلکسی S21 اولترا ارائه دهد. گفته می شود این گوشی از یک دوربین چهارگانه در قسمت پشتی بهره می برد که دارای یک سنسور 108 مگاپیکسل ISOCELL HM2 به همراه یک دوربین فوق عریض 12MP ، یک لنز تله فوتو 10MP و یک لنز تله فوتو دیگر با پشتیبانی از بزرگنمایی نوری 5 برابر است.

گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ

همچنین شایعه شده است که این گوشی هوشمند پرچم دار گلکسی S21 اولترا سامسونگ با یک دوربین در زیر نمایشگر عرضه می شود و نیازی به بریدگی بالای صفحه را از بین می برد. همچنین شایعاتی حاکی از پشتیبانی S-Pen از گلکسی اس 21 اولترا برای جایگزینی گوشی های هوشمند سری نوت است، بنابراین گوشی های سری جدید سال 2021 شرکت سامسونگ با سری S همگی با قلم اس پن رونمایی خواهند شد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید