گوشی گلکسی M51 سامسونگ با قیمت عالی و باتری قدرتمند رونمایی شد

گوشی گلکسی M51 سامسونگ

گوشی گلکسی M51 سامسونگ یکی از قدرتمندترین گوشی های میان رده دنیا است که با یک باتری 7000 میلی آمپر ساعت ، قیمت عالی و دوربین بسیار حرفه ای معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی و سایر جزییات این محصول را بررسی خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی M51 در ماه گذشته در صدر خبرهای گوشی های جدید دنیا بود و با تیزر از هفته گذشته سامسونگ انتظار داشتیم این گوشی ابتدا در هند ظاهر شود. اما در کمال تعجب ، این تلفن در وب سایت رسمی آلمانی سامسونگ به طور رسمی معرفی شد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی M51 سامسونگ

گوشی گلکسی M51 سامسونگ

البته شایعات در همه جا درست بوده است بنابراین مشخصات فنی آن زیاد هم چیز تازه ای را بیان نمی کند. ویژگی اصلی این گوشی باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است که بیش از دو روز با یک بار شارژ با پشتیبانی از شارژ سریع 25W شارژ دهی می کند. تراشه این گوشی اسنپدراگون 730 است ، اگرچه در لندینگ پیج گلکسی M51 تنها از یک پردازنده هشت هسته ای نام برده شده که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. گوشی جدید سامسونگ دارای نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد با وضوح فول اچ دی پلاس اما دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی است.

گوشی گلکسی M51 سامسونگ

ماژول دوربین چهارگانه گوشی گلکسی M51 در پشت دارای یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی ، 12 مگاپیکسل سوپر واید با دید 123 درجه و یک تیرانداز ماکرو 5MP است. دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر فقط برای سنجش عمق است در حالی که دوربین سلفی جلوی آن 32 مگاپیکسلی است.

قیمت

از هم اکنون ، این گوشی جدید سامسونگ در مرحله پیش سفارش قرار دارد و 360 یورو قیمت آن خواهد بود و  گزینه های رنگ سیاه و سفید است و حمل و نقل واقعی از 11 سپتامبر آغاز می شود. این گوشی با ورود به بازار ایران قیمت تقریبی 5 تا 6 تا 7 میلیون تومانی خواهد داشت و عرضه آن احتمالا از اواخر مهرماه سال 99 آغاز می شود.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. قطعا M51 انقلابی در حذف پاوربانک ها ایجاد میکنه ، فوق العاده ست ، در ضمن من این گوشی رو حداقل 11 میلیون بدون ریجستری گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید