گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

گوشی گلکسی نوت 10 لایت

گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی با قیمت مناسب، پردازنده گوشی نوت 9 و قلم S pen به بازار عرضه می‌شود. در ادامه مشخصات فنی و جزییات کامل این گوشی را بررسی می‌کنیم.

گلکسی نوت 10 لایت به پردازنده اگزینوس 9810 که روی گوشی نوت 9 ، پرچم‌دار 2018 شرکت سامسونگ بود مجهز شده و با پردازنده اسنپدراگون 855 که روی گلکسی اس 10 لایت موجود است فاصله زیادی دارد. البته سامسونگ با این حرکت می‌خواسته قیمت گوشی نوت 10 لایت را پایین‌تر نگه دارد برای همین سعی کرده که از پردازنده دو سری قبلی خود روی گوشی میان رده فبلت جدید استفاده نماید.

مشخصات فنی گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ

از سوی دیگر گلکسی نوت 10 لایت به صفحه نمایش 6.7 اینچ فول اچ دی پلاس اینفینیتی او است که از گلکسی نوت 10 پلاس 6.8 اینچی کواد اچ دی پلاس کمی کوچک‌تر به نظر می‌رسد. گوشی نوت 10 lite در نسخه‌های 6 و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی که می‌توان با اسلات میکرو اس دی آن را تا 1 ترابایت افزایش داد ، عرضه می‌شود.

از نظر دوربین ، این گوشی میان رده به ترکیب دوربین سه گانه مجهز است. لنز اصلی آن 12 مگاپیکسلی و دقیقا همان سنسوری است که روی گلکسی نوت 8 مجهز شده بود. در کنار لنز اصلی یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو برگرفته شده از نوت 9 نیز قرار دارد. سنسور سوم نیز یک دوربین 16 مگاپیکسل سوپرواید است که روی گلکسی نوت 10 قرار داشت. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی است. بنابراین می‌توان گفت یک ترکیب نسلی روی دوربین این گوشی قرار دارد.

گوشی نوت 10 Lite با قلم S-pen عرضه شده و این قلم امکان پشتیبانی از بلوتوث و میزان شارژ دهی بالا را نیز دارد. البته از نکات منفی آن عدم وجود سنسور 6 جهته برای تشخیص حرکت از طریق این قلم روی گوشی خواهد بود اما گزینه Text Export برای ارسال متن‌هایی که با دست نوشته‌اید در این محصول فراهم شده است.

گوشی گلکسی نوت 10 لایت

نرم افزار و رابط کاربری

از نظر نرم‌افزاری گوشی جدید گلکسی نوت 10 لایت به اندروید 10 و رابط کاربری OneUI 2.0 مجهز است. این محصول همچنین به بیکسبی ، سامسونگ پی ، Ar Emoji و تشخیص چهره نیز تجهیز شده که از جمله بهترین قابلیت‌های هوشمند گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود.

نکته جالب در مورد نوت 10 لایت وجود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است که جذابیت آن را بالاتر می‌برد. باتری این محصول 4500 میلی‌آمپر ساعت بوده و حتی 200 میلی‌آمپر از باتری گوشی نوت 10 پلاس نیز بیشتر است. یک شارژر فست شارژ 25 وات نیز در کنار این گوشی عرضه می‌شود.

قیمت

محصول جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکلی ، گرادیان و قرمز عرضه خواهد شد و هنوز خبری از قیمت این محصول در دست نیست اما به نظر می‌رسد که طبق شایعات حدود 670 دلار (9 میلیون تومان) قیمت داشته باشد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید