گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ با صفحه نمایش 8 اینچ عرضه می شود

گلکسی فولد 2

سامسونگ تصمیم دارد که حدود 6 میلیون گوشی تاشو در سال 2020 به فروش برساند. به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی فولد 2 در کنار گلکسی Z فیلیپ دو گوشی باشند که این میزان فروش را برای شرکت سامسونگ فراهم کنند.

گوشی گلکسی Z فیلیپ سامسونگ که یک گوشی تاشو مینیمال است در 21 بهمن 98 رونمایی خواهد شد و به نظر اولین محصول سامسونگ است که با پردازنده نسل قبلی اسنپدراگون 855 پلاس عرضه می‌شود. برای این که سامسونگ بتواند فروش 6 میلیون نسخه از گوشی‌های تاشو را فراهم کند حتما در کنار Z فیلیپ نیاز به یک گوشی تاشو دیگر خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که بر اساس آخرین شواهد گوشی گلکسی فولد 2 با مشخصات فنی بسیار قدرتمند در سه ماهه دوم سال 2020 عرضه شود.

مشخصات فنی گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی Z فیلیپ به طور کامل بررسی و ارائه شده‌اند. در کنار این اطلاعات مشخصات فنی گوشی گلکسی فولد 2 نیز عرضه شده که می‌توان به صفحه نمایش 8 اینچ آن اشاره کرد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی فولد 2

گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ در نسخه 5G عرضه می‌شود و به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز است. این محصول در حالت باز صفحه نمایش 8 اینچ دارد و با تکنولوژی شیشه فوق نازک موجود در گلکسی Z فیلیپ عرضه می‌شود. این محصول به یک دوربین 108 مگاپیکسل و قلم S Pen نیز مجهز خواهد شد. هنوز سایر مشخصات فنی گلکسی فولد 2 نامعلوم است و اطلاعات زیادی نیز از آن به بیرون درز نکرده.


بیشتر بخوانید:


از نظر طراحی احتمال دارد که سامسونگ محصولی را شبیه به حرف Z وارد بازار کند که از هر دو سمت تا شود. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، طرح اولیه این گوشی با دو لولا متفاوت و به شکل حرف Z خواهد بود.

گلکسی فولد 2

اگر این دستگاه به همین شکل عرضه شود، احتمالا یک گوشی پرچم‌دار خواهد بود. در حال حاضر سامسونگ تمام تمرکز خود را روی گوشی گلکسی Z فیلیپ و گلکسی S20 قرار داده تا رونمایی و عرضه این دو محصول به پایان برسد و شرکت کره‌ای نیز به هدف خود در عرضه گوشی‌های پرچم‌دار در ابتدای سال 2020 نیز دست پیدا کند.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید