گوشی گلکسی ای 70 اس ( Galaxy A70s ) سامسونگ در TENAA دیده شد

گوشی گلکسی ای 70 اس

چندهفته‌ای است که در مورد گوشی گلکسی ای 70 اس سامسونگ (Galaxy A70s ) زیاد شنیده‌ایم. سرانجام امروز این گوشی در رگولاتوری چین ، TENAA دیده شد و مشخصات فنی بیشتری از این گوشی جدید سامسونگ فاش شد.

از سوی دیگر اطلاعات جدید در صفحه پشتیبانی از کدنیم این محصول با نام SM-A707F/DSM در هند به نمایش گذاشته شد که باز هم اطلاعات جدیدی از آن به دست می‌دهد.

گوشی گلکسی ای 70 اس سامسونگ ( Galaxy A70s )

بر اساس اطلاعات منتشر شده در TENAA ، گوشی گلکسی ای 70 اس با باتری 4400 میلی‌آمپر ساعت به همراه یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچ عرضه می‌شود. هفته پیش اطلاعات در مورد گوشی جدید سامسونگ نشان می‌داد که احتمالا با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت معرفی شود اما این گونه نشد.

در این فهرست همچنین ابعاد گوشی 164.2*76.7*7.9 میلی‌متر گزارش شده که شباهت زیادی با سری گلکسی ای 70 پایه دارد.


بیشتر بخوانید:


بر خلاف ابعاد برابر با گلکسی A70 ، سری جدید گوشی اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که با سنسور 64 مگاپیکسلی ایزوسل GM1 عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که عمده‌ترین تفاوت گوشی گلکسی A70 با A70s همین دوربین 64 مگاپیکسلی باشد. پردازنده گوشی جدید سامسونگ اسنپدراگون 675 است.

قیمت گلکسی ای 70

گوشی گلکسی ای 70 اس سامسونگ اواسط مهرماه 98 رونمایی می‌شود. قیمت این گوشی چیزی در حدود 460 دلار خواهد بود. احتمال می رود که با ورود به بازار ایران قیمت گوشی چیزی در حدود 5 میلیون و 700 هزار تومان به ثبت برسد.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام پس چرا وارد بازار ایران نمیشه. الان دو ماهه که از معرفیش میگذره در حالیکه a50s برای فروش در سایتهای مختلف هست ولی هنوز خبری از a70s نیست. نکنه ایرادی داره؟ پس چرا هیچ شرکتی به وارد کردنش تمایلی نشون نمیده!

    • سلام ، به نظر می رسه که تعداد تولید نسخه های گلکسی ای 70 اس از گلکسی ای 50 اس خیلی کمتر هست، بنابراین با پیش فروش هایی که انجام شده هنوز میزان کافی از این محصول پخش نشده که داخل کشور ما هم بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید