گوشی هواوی y7a با دوربین 48 مگاپیکسلی و قیمت عالی معرفی شد

گوشی هواوی y7a

گوشی هواوی y7a سری جدید گوشی های میان رده هواوی امروز رونمایی شد. این گوشی با قیمت پایین ، دوربین 48 مگاپیکسلی ، باتری 5000 میلی آمپر ساعت و پردازنده میان رده کایرین 710A وارد بازار می شود. در ادامه سایر مشخصات فنی گوشی جدید هواوی y7a را بررسی می کنیم.

هواوی امروز یک اسمارت فون میان رده جدید به سری Y خود اضافه کرد که هواوی Y7a لقب گرفته است. این دوربین در حدود یک LCD با اندازه 6.67 اینچ FullHD پلاس ساخته شده است که دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی پانچ است.

در قسمت پشتی ، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهید دید که با یک واحد حسگر عمق 8 مگاپیکسلی ، ماکرو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه است.

مشخصات فنی گوشی هواوی y7A

در داخل ، هواوی Y7a دارای تراشه کایرن 710A است که با 4 گیگابایت رم جفت شده است. تلفن هوشمند EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10 را بدون سرویس های Google بوت می کند و دارای دو گزینه ذخیره سازی است – 64 و 128 گیگابایت، همچنین می توانید روش نصب گوگل پلی روی گوشی های هواوی که این سرویس را ندارند از این جا مطالعه نمایید. مورد اول 64 گیگابایتی محدود به بازارهای آمریکای لاتین خواهد بود ، اما در هر دو نوع حافظه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت دریافت می کنید.

گوشی هواوی y7a

در کنار تمام مشخصات ، اسکنر اثر انگشت کنار صفحه نمایش ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، پورت USB-C و یک باتری 5000 میلی آمپری با شارژ فست شارژ 22.5 وات است. این همه ممکن است برای شما آشنا به نظر برسد زیرا هواوی Y7a یک سر شاخه متفاوت از گوشی هواوی p smart 2021 است که در تابستان رونمایی شد

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی هواوی y7a

هواوی Y7a با قیمت 128 گیگابایت (190 دلار / 160 یورو) قیمت دارد و از 30 اکتبر با سه گزینه رنگ – سیاه ، سبز و طلایی در مالزی به فروش می رسد.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید