گوشی هواوی نوا 5z با قیمت پایین و سخت افزار مناسب معرفی شد

گوشی هواوی نوا 5z

گوشی هواوی نوا 5z با قیمت پایین و سخت افزار مناسب معرفی شد. این گوشی نسخه ارزان قیمت تر گوشی هواوی نوا 5i پرو است و با ترکیب حافظه و میزان رم متفاوت‌تر از آن عرضه می‌شود.

گوشی هواوی نوا 5z به تراشه کایرین 810 هایسیلیکن هواوی مجهز شده و 6 گیگابایت رم دارد. همچنین این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. تمامی موارد دیگر ثابت مانده‌اند و تنها موارد تغییر کرده نسبت به هواوی نوا 5i پرو نیز همان میزان رم و حافظه داخلی است.

گوشی هواوی نوا 5z

گوشی نوا 5 زد هواوی به صفحه‌نمایش 6.26 اینچ ال سی دی با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز است. دوربین اصلی این گوشی در یک ترکیب مربع شکل چهارگانه قرار دارد و لنزهای 48 + 8 + 2+ 2 مگاپیکسلی این ترکیب را تشکیل می‌دهند. باتری گوشی 4000 میلی‌آمپر ساعت با شارژر 20 وات فست شارژ است.


بیشتر بخوانید:


این گوشی به رابط کاربری EMUI 9.1 و اندروید 9 پای مجهز شده به علاوه این که سیستم‌های نرم‌افزاری زیادی از جمله تصویربرداری هوشمند و بهینه سازی کارایی گوشی و پردازندهz گرافیکی توربو روی گوشی قرار گرفته است.

قیمت گوشی هواوی نوا 5z

قیمت دستگاه هواوی نوا 5 زد در نسخه پایه 225 دلار و نسخه بالارده 260 دلار است. از امروز پیش فروش این گوشی به صورت آنلاین در چین آغاز شده است. گوشی جدید هواوی در رنگ‌های مشکی، گرادیان و سبز عرضه می‌شود.

تا قبل از این اعلام شده بود که گوشی هواوی نوا 5Z با نام میت 30 لایت به بازار عرضه شود، اما این چنین نشد و حالا باید منتظر آخرین نسخه از گوشی‌های میان رده از هواوی در سال 2019 باشیم.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید