گوشی نوکیا 7.3 اول مهرماه 99 با قیمت خیره کننده رونمایی می شود

گوشی نوکیا 7.3

گوشی نوکیا 7.3 محصول جدید میان رده شرکت HMD گلوبال اول مهرماه با قیمت عالی و مشخصات فنی قوی رونمایی می شود. به نظر می رسد که سر انجام گوشی نوکیا 9.3 نیز در کنار این گوشی به بازار عرضه شود و مشکلات سری قبلی گوشی پرچمدار نوکیا را نیز در بر نداشته باشد.

البته مشخص شده که گوشی جدید نوکیا 7.3 با وارد شدن به بازار تلفن همراه ، نوکیا 7.2 را کنار خواهد زد و سری قبلی این گوشی دیگر تولید نخواهد شد. باید ببینیم که شرکت HMD گلوبال بر خلاف سال های گذشته بر سر قول خود می ماند و گوشی را در تاریخ معین شده ارسال می کند یا خیر.

گوشی نوکیا 7.3

گوشی نوکیا 7.3

گوشی نوکیا 7.2 در وبسایت های آلمان ،فرانسه ، فنلاند و هند شرکت HMD گلوبال نوکیا از دسترس خارج شده است بنابراین باید به طور حتم انتظار داشته باشیم که نوکیا 7.3 به زودی و طبق قرار قبلی در اول مهر ماه 99 رونمایی شود.

در کنار محصول نوکیا 7.3 ، گوشی هایی دیگری همچون نوکیا 6.3 ، 3.4 و 2.4 نیز رونمایی می شوند که با توجه به شماره گذاری عحیب هر گوشی ، مشخصات هر کدام نیز به ترتیب کمتر شده و در اعداد کمتر به گوشی های ساده بر خواهیم خورد.

گوشی نوکیا 7.3

نوکیا 9.3 پیور ویوو نیز که قرار بود تابستان امسال رونمایی شود احتمال در هفته آتی با نوکیا 7.3 رونمایی خواهد شد. این گوشی نیز یکی از پرچمداران اصلی نوکیا در سال 2020 است و به یک سیستم دوربین پنج گانه زایس مجهز می شود.

مشخصات فنی نوکیا 7.3

گوشی میان رده جدید شرکت HMD گلوبال به اندروید 10 مجهز می شود و با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 765G راه اندازی خواهد شد. در کنار این پردازنده میزان 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز قرار دارد. صفحه نمایش گوشی یک نمایشگر IPS LCD است که وضوح تصویر فول اچ دی پلاس دارد، دوربین موجود روی این گوشی نیز دقیقا یک ترکیب دوربین مثل گوشی های گلکسی A71 سامسونگ و شیائومی ردمی نوت 9 پرو است. یک ماژول چهار گانه با سنسور های 64 مگاپیکسل ، 12 مگاپیکسلی اولترا واید ، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق و 2 مگاپیکسل ماکرو.

همچنین گوشی نوکیا 7.3 با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت روانه بازار شده که هنوز هم مشخصات نوع شارژر آن در دست نیست.

قیمت

قیمت گوشی نوکیا 7.3 البته به نسبت سایر گوشی های بازار قیمت عالی 408 دلاری است به این معنی که شما می توانید یک گوشی میان رده با دوربین 64 مگاپیکسلی را در مهرماه 99 با قیمت تقریبی 7.5 میلیون تومانی خریداری کنید. توجه داشته باشید که قیمت گوشی های هم رده بین 8 تا 9.5 میلیون تومان در نظر گرفته می شود. اگر قیمت دلار در مهرماه 99 همچون شهریور ماه نوسان داشته باشد احتمال دارد قیمت گوشی بیش از پیش نیز افزایش پیدا کند.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید