گوشی موتو G9 موتورولا ارزان قیمت ترین و بهترین گوشی میان رده 2020 عرضه شد

موتو G9 موتورولا

موتورولا امروز از گوشی هوشمند موتو G9 در هند رونمایی کرد که تنها 153 دلار قیمت دارد ، این گوشی برای رقابت با گوشی های ردمی شیائومی معرفی شده. تلفن های ریلمی و سامسونگ در بخش بالای قیمت آن قرار دارند. موتو G9 اولین گوشی در هند است که از اسنپدراگون 662 SoC بهره می برد. این گوشی به عنوان جانشین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 665 موتو G8 وارد بازار شده است که در اوایل سال جاری آغاز به کار کرد.

مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو G9

گوشی پلی کربنات موتورولا موتو G9 با اندازه 165.2 *  75.73 * 9.18 میلی متر ساخته شده است. این تلفن هوشمند دارای ساختاری ضد آب است و از نمایشگر IPS LCD با ناچ قطره ای 6/5 اینچی برخوردار است. صفحه نمایش Max Vision وضوح HD + با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20: 9 را ارائه می دهد. تلفن هوشمند متعلق به Lenovo فضای صفحه نمایش 87 درصد را ارائه می دهد.

اسنپدراگون 662 که در ژانویه سال 2020 رسمی شد که گوشی را با 4 گیگابایت رم هدایت می کند. برای ذخیره سازی ، این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایت و شکاف کارت microSD را در اختیار شما قرار می دهد

قسمت جلوی موتو G9 دارای دوربین سلفی دیافراگم f / 2.2 است. ماژول مربع شکل در قسمت پشتی دارای یک فلاش LED ، دوربین اصلی دیافراگم f / 1.7 با فرکانس 48 مگاپیکسلی ، لنز دیافراگم 2 مگاپیکسلی دیافراگم f / 2.2 و لنز 2 مگاپیکسلی دیافراگم f / 2.2 برای جلوه های عمق است. دوربین های عقب Moto G9 ویژگی های زیادی از قبیل فناوری چهار پیکسل ، Night Vision ، ترکیب هوشمند ، ضبط لبخند خودکار ، بهینه سازی شات ، رنگ نقطه ای ، هایپر لاپ ، بزرگنمایی با وضوح بالا و یکپارچه سازی لنزهای گوگل را ارائه می دهد.

نرم افزار

موتو G9 موتورولا

سیستم عامل Android 10 به همراه My UX موتورولا در موتو G9 اجرا می شود. این شرکت ادعا می کند که موتو G9 عاری از تبلیغات نرم افزارهای تبلیغاتی و نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم است و تجربه اندرویدی سهام را ارائه می دهد. همچنین هیچ برنامه تکراری در دستگاه وجود ندارد. این تلفن دارای یک دکمه اختصاصی برای احضار دستیار Google است. از این باتری 5000 میلی آمپری ساعتی پشتیبانی می شود که می تواند تا یک روز با دو بار شارژ ادامه یابد. باتری گسترده می تواند به مدت 83 ساعت موسیقی پخش کند ، پخش ویدیو به مدت 16 ساعت و مرور وب 13 ساعت را ارائه دهد. این تلفن از فناوری شارژ سریع 20W Turbo Power پشتیبانی می کند

یک اسکنر اثر انگشت در زیر آرم batwing با قرارگیری عقب این شرکت تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از تشخیص چهره پشتیبانی می کند. ویژگی های اتصال موجود در تلفن هوشمند شامل پشتیبانی از دو سیم کارت برای 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، USB-C ، NFC برای پرداخت های بدون تماس و جک صوتی 3.5 میلیمتری است.

قیمت گوشی جدید موتورولا

موتو G9 موتورولا با برچسب قیمت 153 دلار عرضه شد که با ورود به بازار ایران چیزی در حدود 3 میلیون و 600 الی 4 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. در دو رنگ مانند یاقوت کبود آبی و جنگل سبز وجود دارد. اولین فروش این اسمارت فون از ساعت 12 ظهر در تاریخ 31 آگوست از طریق Flipkart انجام می شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید