گوشی شیائومی ردمی K30 اولترا با پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش عالی رونمایی شد

شیائومی ردمی k30 اولترا

شیائومی یک گوشی دیگر در کنار شیائومی می 10 اولترا به نام شیائومی ردمی K30 اولترا رونمایی کرد که یک گوشی میان رده بسیار قدرتمند با دوربین پاپ آپ و پردازنده دایمنسیتی 1000 مدیاتک است. در ادامه سایر مشخصات و قیمت شیائومی ردمی K30 اولترا را بررسی می‌کنیم.

شیائومی دهمین سالگرد رونمایی از محصولات خود را جشن گرفت. این شرکت گوشی های جدید و محصولات دیگری را نیز در این مراسم رونمایی کرد که از جمله آن می‌توان به شیائومی ردمی K30 اولترا و می 10 اولترا اشاره کرد.

بر خلاف گوشی می 10 اولترا ، ردمی K30 اولترا شباهت های زیادی با نسل قبلی خود یعنی ردمی K30 پرو دارد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی K30 اولترا

شیائومی ردمی k30 اولترا

گوشی شیائومی ردمی K30 اولترا به یک صفحه نمایش 6.67 اینچ امولد فول اچ دی پلاس مجهز شده که ماکزیمم روشنایی 1200 نیتز دارد و کنتراست 5،000،000:1 را پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر میزان خاموت رنگ DCI-P3 و تکنولوژی HDR10 پلاس را نیز همراهی خواهد کرد و نرخ تازه سازی آن 120 هرتز و نرخ سمپلینگ 240 هرتز دارد.

شیائومی ردمی K30 اولترا همچنین قابلیت تنظیم صفحه نمایش در حالت‌های 60 هرتز و 120 هرتز نیز خواهد داشت و یک دوربین پاپ آپ نیز روی آن مجهز شده است.

گوشی جدید شیائومی ردمی K30 اولترا به پردازنده دایمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک مجهز شده که 7 نانومتری است و بیشترین میزان بازدهی را در میان سایر رقبا دارد.

این تلفن هوشمند دارای عملکرد برجسته هوش مصنوعی با یک APU 3.0 هسته‌ای مستقل شش هسته‌ای است که از ترکیبی از هسته های بزرگ و کوچک تشکیل شده است که امکان تنظیم دقیق را برای سناریوهای بیشتر برنامه فراهم می‌کند. این گوشی به طور موثری قدرت محاسبات را با مصرف برق تعادل می‌بخشد و وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی را با انعطاف پذیر پردازش می‌کند. ردمی k30 اولترا در رده بندی ETH Zurich AI-Benchmark در رتبه نخست قرار گرفته است.

گوشی ردمی k30 اولترا با اجرای موتورهای دوگانه Hyper Engine 2.0 و Game Turbo بهینه سازی بازی مناسب برای اکثر بازی‌های موجود در بازار است و تجربه بازی سریع ، پاسخگو و بدون اصطکاک را تضمین می‌کند.

برای بهبود تجربه بازی ، یک محفظه بخار با مساحت فوق العاده بزرگ 3،495 میلی متر along به همراه سیستم اتلاف گرما 3D گرافن + گرافیت ، که حتی پس از استفاده طولانی مدت عملکرد پایدار را تضمین می‌کند.

دوربین شیائومی ردمی k30 اولترا

شیائومی ردمی k30 اولترا

برای عکاسی ، گوشی ردمی k30 اولترا از یک دوربین چهارگانه اصلی برخوردار است که از یک سنسور اصلی با وضوح بالا 64 مگاپیکسل ، یک دوربین با زاویه دید فوق العاده 13 مگاپیکسلی ، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق پرتره 2MP تشکیل شده است. دوربین اصلی با وضوح بالا 64 مگاپیکسلی از پیکسل های بزرگ 4 در یک و 1.6μm پشتیبانی می‌کند و به سخت افزار امکان می‌دهد چهار پیکسل کوچکتر را برای خروجی تصاویر بسیار شفاف 64 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ ترکیب کند. در همین حال ، لنزهای با زاویه دید با وضوح 119 درجه باعث ایجاد مکان برای خنک کننده گی می‌شوند ، در حالی که لنزهای سنسور عمق عمودی با دوربین اصلی ، پرتره های زیبایی را با تار شدن پس زمینه طبیعی می‌گیرند.

لنزهای تله ماکرو دارای فاصله کانونی معادل 50 میلی متر ، دو برابر طول لنزهای استاندارد ماکرو تلفن های هوشمند در بازار هستند. این اجازه می‌دهد تا تصاویر را از خیلی دورتر از حد معمول گرفته و در عین حال از مزاحمت در اشیاء در حال عکس گرفتن جلوگیری کنید. این به طور قابل توجهی تعداد سناریوهایی را که در آن می‌توان از لنزهای ماکرو استفاده کرد ، افزایش می‌دهد.

برای فیلم برداری گوشی شیائومی ردمی k30 اولترا دارای پشتیبانی از زوم صوتی است. بر خلاف تلفن‌های معمولی دو میکروفون ، دارای سه میکروفون است که به شما امکان می‌دهد صدا را به همراه تصویر بزرگنمایی کرده و صدای صاف را حتی از دورتر ضبط کنید ، به طور قابل توجهی دریافت صدا را هنگام فیلمبرداری بهبود می‌بخشد.

گوشی ردمی k30 اولترا تعداد زیادی از کارکردهای عکاسی خلاق را بر اساس قابلیت های هوش مصنوعی آن ، مانند AI Skyscraping و Photo Clones امکان پذیر می‌کند.قابلیت Photo Clones به کاربران امکان می‌دهد عکس های سورئال سرگرم کننده را در هر زمان و بدون ویرایش لازم پس از آن عکس بگیرند. ویژگی AI Skyscraping بخشی از آسمان را در عکس ضبط می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد آن را با یک ابزار ساده تغییر و ویرایش کنند تا بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و موقعیت مکانی ، تصاویر زیبایی با کیفیت بالا ایجاد کنند.

باتری و شارژر

شیائومی ردمی k30 اولترا

این تلفن مجهز به باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپری است که می‌تواند به راحتی در طی یک روز استفاده شما را جلب کند. همچنین برای شارژ سریع 33W پشتیبانی وجود دارد ، تلفن هوشمند می‌تواند تنها از یک ساعت از باتری کم به کامل برود. این تلفن همچنین از NFC و یک بلستر IR بهره می برد که می‌تواند دستگاه را به یک کنترل از راه دور برای لوازم خانگی سنتی تبدیل کند. برای امنیت بیشتر یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش نیز وجود دارد.

قیمت

گوشی ردمی k30 اولترا شیائومی در سه رنگ عرضه می‌شود: Moonlight White ، Midnight Black و Green Mint. تلفن در چهار نوع قیمت نیز عرضه خواهد شد:

  • نسخه 6 +128 گیگابایت 287 دلار
  • نسخه 8 + 128 گیگابایت : 316 دلار
  • نسخه 8 + 256 گیگابایت : 359 دلار
  • نسخه 8 +512 گیگابایت : 388 دلار

این گوشی از 26 مرداد به صورت جهانی عرضه می‌شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید