گوشی شیائومی ردمی 9 پرایم ، ارزان قیمت ترین گوشی سال 2020 رونمایی شد

شیائومی ردمی 9 پرایم

گوشی شیائومی ردمی 9 پرایم ، سری جدید گوشی های شیائومی که ارزان قیمت ترین محصول شیائومی در سال 2020 نیز به شمار می رود با مشخصات فنی مناسب و صفحه نمایش بزرگ رونمایی شد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی آن از جمله باتری ، صفحه نمایش ، شارژر ، دوربین و سایر موارد خواهیم پرداخت.

شیائومی امروز گوشی هوشمند ردمی 9 پرایم را در هند معرفی کرد. این همان تلفن است که با نام redmi 9 در چین به فروش می رسد ، با قیمت اولیه 133 دلار، ردمی 9 پرایم قادر است طرفداران خود را با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش پشتیبانی از وضوح FHD + ، پردازنده متمرکز بر بازی ، باتری بزرگ و دوربین های عقب چهارگانه تحت تأثیر قرار دهد.

مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی ردمی 9 پرایم

شیائومی ردمی 9 پرایم

ردمی 9 پرایم یک دستگاه ضد آب (splash proof) با طراحی Aura 360 است که ویژگی هایی مانند بدنه یک پارچه سه بعدی با محافل متحرک اطراف دوربین های عقب و ویژگی بافت موج دار ضد اثر انگشت را برای گرفتن بهتر جای اثر انگشت روی بدنه گوشی همراه دارد.این محصول دارای نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با ناچ قطره ای است. رزولوشن فول اچ دی پلاس را با رزولوشن 1080 * 2340 پیکسل و نسبت تصویر 5/19: 9 ارائه می دهد. صفحه تایید شده TUV توسط پنل گوریلا گلس 3 محافظت می شود. صفحه دستگاه دارای یک محافظ صفحه نمایش از پیش نصب شده است. این تلفن هوشمند با سیستم عامل Android 10 مبتنی بر MIUI 11 لود شده است.

تراشه بازی محور مدیاتک هلیو G80 گوشی جدید شیائومی ردمی 9 پرایم را قدرت می دهد. این گوشی از 4 گیگابایت رم LPDDR4x و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه بهره می برد. یک اسلات کارت حافظه microSD مخصوص این گوشی نیز وجود دارد.

شیائومی ردمی 9 پرایم

گوشی Redmi 9 prime دارای یک مجموعه چهار دوربین عکاسی AI است که شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی ,hdn ، یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی ، لنز دستی با عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی با کانونی 2 سانتی متر است. این گوشی از تشخیص صحنه AI ، حالت kaleidoscope ، فوکوس خودکار ، شاتر کف دست و فلاش LED پشتیبانی می کند. در جلو ، Redmi 9 Prime یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با حالت عمودی را باز می کند.

گوشی شیائومی ردمی 9 پرایم با باتری 5،020mAh پشتیبانی می شود که 2 روز عمر باتری را ارائه می دهد. جعبه گوشی با شارژ 10W از طریق USB-C همراه است. کاربران می توانند با خرید یک شارژر سریع 18W از فروشگاه های شیائومی هند ، از شارژ 18W استفاده کنند. سایر ویژگی هایی که در Redmi 9 Prime موجود است رادیو FM بی سیم ، اسلات سیم کارت دوگانه ، 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، بلندگو فوق العاده خطی 1217 ، درگاه USB-C و جک صوتی 3.5 میلیمتری است. سرانجام ، شیائومی در بسته بندی خرده فروشی دستگاه ، یک مورد کاور محافظ شفاف ژله ای را ارائه می دهد.

شیائومی ردمی 9 پرایم

قیمت گوشی

قیمت این گوشی به شرح زیر است:

حافظه رم 4 گیگابایتی + 128 گیگابایت – (133  دلار)
حافظه رم 6 گیگابایتی + 128 گیگابایت -(159 دلار)
انواع رنگ: آبی ، سبز نعناعی ، شعله آفتاب ، و مشکی مات

عرضه جهانی این گوشی از اواسط مرداد 99 آغاز می شود. این گوشی با ورود به ایران قیمتی کمتر از 3 میلیون تومان خواهد داشت.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید