گوشی ریلمی ایکس 50 (Realme X50) به زودی رونمایی می شود

ریلمی ایکس 50 (Realme X50)

ریلمی ایکس 50 ( Realme X50) اولین گوشی ریلمی با اینترنت نسل 5 و پردازنده دوال مود 5G است. این گوشی به زودی با مشخصات فنی قدرتمند، دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای و قیمت عالی رونمایی خواهد شد.

ریلمی یکی از شرکت‌های ساخت گوشی در دنیا است که ابتدا در هند شروع به کار کرد. این شرکت رفته رفته سال 2019 را با گوشی‌های میان رده و گوشی‌های قدرتمند ادامه داد تا جایی که یکی از بهترین گوشی‌های میان رده با قیمت عالی به نام ریلمی ایکس 2 پرو را در نوامبر سال 2019 رونمایی کرد.

آن طور که مشخص است ریلمی قصد دارد گوشی جدیدی به نام ریلمی ایکس 50 رونمایی کند که از یک پردازنده با پشتیبانی از اینترنت نسل 5 دوال مد همراه است و دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای با خود به همراه دارد.


بیشتر بخوانید:


مدیر عامل بخش چین شرکت ریلمی اعلام کرد که گوشی ریلمی ایکس 50 5G به شبکه‌های NSA و SA 5G مجهز می‌شود. تصویر منتشر شده از این گوشی نیز نشان می‌دهد که دوربین گوشی سلفی حفره‌ای دوگانه خواهد بود.

ریلمی ایکس 50 (Realme X50)

گوشی جدید ریلمی شباهت زیادی با ردمی K30 دارد که در ماه آینده معرفی می‌شود. دلیل نام‌گذاری این گوشی به ریلمی X50 ابتدا به خاطر عدد 5 در 5G و سپس عدد 0 به خاطر سال 2020 و شروع کار گوشی‌های 5G شرکت ریلمی است.

مشخصات فنی ریلمی ایکس 50

هنوز مشخصات فنی جدید از گوشی ریلمی X50 در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد که اواخر دسامبر (ابتدای دی ماه) این گوشی در چین رونمایی شود. به احتمال زیاد پردازنده مرکزی گوشی اسنپدراگون 865 خواهد بود.

از سوی دیگر پردازنده اسنپدراگون 735 اولین چیپست طراحی شده برای گوشی‌های میان رده با اینترنت 5G است. بنابراین انتظار داریم که یا اسنپدراگون 865 و یا 735 روی این گوشی قرار بگیرد. البته با توجه به میان رده بودن گوشی احتمال قرارگیری پردازنده سری 7 روی آن محتمل‌تر خواهد بود و یک نسخه پرو از این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 865 رونمایی شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید