گوشی ریلمی ایکس 2 پرو (Realme X2 pro ) معرفی شد

ریلمی ایکس 2 پرو

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو (Realme X2 pro ) اولین گوشی کاملا پرچم‌دار سری ریلمی به شمار می‌رود. این گوشی امروز با صفحه نمایش 90 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس ، قیمت عالی و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد.

این گوشی به یک صفحه نمایش فلوید 90 هرتز سوپر امولد با اندازه 6.5 اینچ مجهز است و کیفیت فول اچ دی پلاس دارد.تکنولوژی نمایش HDR10+ به همراه پشتیبانی از خاموت رنگ DCI-P3 نیز در این گوشی موجود است.

اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش ریلمی ایکس 2 پرو می‌تواند تنها در عرض 0.23 ثانیه قفل گوشی را باز کند.

ریلمی ایکس 2 پرو

قلب تپنده دستگاه را اسنپدراگون 855 پلاس با نرخ فرکانس 2.96 گیگاهرتز تشکیل داده. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این تراشه اولین پردازنده سری 8 و سریع ترین آن در محصولاتی است که به اندروید مجهز می‌شوند. همچنین پردازنده گرافیکی ریلمی ایکس 2 پرو 15 درصد بهینه‌سازی شده و می‌توان به راحتی بازی هایی با فریم ریت 90fps را نیز روی آن اجرا کرد.

سیستم خنک کنندگی پردازنده با یک صفحه گرافیتی ساخته شده تا گرمایش را بیشتر دفع کند. همچنین تکنولوژی HyperBoost 2.0 به گوشی کمک می‌کند تا میزان تاخیر تاچ تا 35 درصد بهبود پیدا کند.

نسخه پایه گوشی ریلمی X2 پرو با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 عرضه می شود. نسخه‌های بالا تر با 8 + 128 و 12+256 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از تکنولوژی UFS 3.0 به بازار خواهد آمد.

دوربین

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو دارای دوربین چهارگانه است. لنز اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی است و از سنسور سامسونگ GW1 با دیافراگم f/1.8 و میزان پیکسل 0.8میکرو استفاده می‌کند. سنسور اصلی لنز این دوربین کواد بایر است به این معنی که تصاویر در اصل 16 مگاپیکسلی هستند و به یک تصویر 64 مگاپیکسل مپ می‌شوند.

ریلمی ایکس 2 پرو

ریلمی روی گوشی جدید خود از سیستم مد شب Nightscape 2.0 استفاده کرده است در این مد سیستم های هوشمند چند فریم می‌توانند میزان نویز، شکست و برق را کاهش دهند و رنج دینامیکی را به صورت اتوماتیک بالا ببرند.

لنز دوم این ترکیب یک سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابر است. نه سنسور اصلی و نه این سنسور به OIS مجهز نشده اند اما در زمان فیلم‌برداری مخصوصا با کیفیت 4K سیستم لرزش گیر اتوماتیک برای ویدیوها در دسترس خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


لنز سوم 115 درجه اولتراواید 8 مگاپیکسلی است که دارای 1.4 میکرون پیکسل و سیستم PDAF و مد ماکرو داخلی خواهد بود. با دوربین این گوشی می‌توان تصاویر 720p در نرخ فریم 960 فریم در ثانیه تصویربرداری کرد.

لنز چهارم ریلمی ایکس 2 پرو نیز 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است و برای تصاویر پرتره و محو کردن پس‌زمینه به کار می‌رود.

دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی با میزان پیکسل 1 میکرو و فیلتر کواد بایر خواهد بود. همچون لنز های اصلی این لنز نیز به مد Nightscape و EIS مجهز است.

باتری

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو با باتری 4000 میلی آمپر ساعت و همچنین شارژر فست شارژ 50 واتی SuperVOOC معرفی شد. این شارژر می‌تواند تنها در عرض 30 دقیقه گوشی را  تا 80 درصد شارژ کند. ریلمی رقابت شارژرهای فست شارژ را در بازار داغ‌تر کرده، گوشی دیگری که به همین صورت به شارژر 55 وات مجهز است، از شرکت اوپو و مجموعه اصلی شرکت ریلمی، اوپو رینو ایس است.

بدنه گوشی با گوریلا گلس 5 پوشانده شده تا در برابر خط و خش و ضربات از آن محافظت کند. قاب گوشی نیز فلزی است. همچنین ریلمی ایکس 2 پرو در رنگ های آبی، نقره‌ای و دو رنگ گرادیان مخصوص عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو از 27 مهرماه به فروش می رسد. قیمت آن در نسخه پایه 380 دلار، نسخه 8+128 حدود 410 دلار و در نسخه بالا رده 465 دلار خواهد بود.

منبع: GSMARENA

درباره نویسنده

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

بدون دیدگاه

  1. امتیاز بازدید کننده: ستاره ها 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید