گوشی ایسوس زنفون 7 و زنفون 7 پرو با قیمت عالی و مشخصات فنی قوی معرفی شد

ایسوس زنفون 7 پرو

ایسوس سرانجام امروز گوشی های ایسوس زنفون 7 و زنفون 7 پرو را که گوشی های پرچمدار سال 2020 شرکت ایسوس ارزان قیمت به شمار می روند با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس و باتری 5000 میلی آمپر ساعت رونمایی کرد. در ادامه جزییات و سایر مشخصات فنی به همراه قیمت گوشی را بررسی می کنیم.

بعد از گذشت چند هفته از حرف های ضد و نقیض در مورد ایسوس زنفون 7 و زنفون 7 پرو ، سرانجام ایسوس گوشی های پرچمدار قدرتمند زنفون 7 و زنفون 7 پرو را از طریق رویدادی در تایوان راه اندازی کرد. آنها تنها تلفن های پرچمدار سال 2020 هستند که ماژول های دوربین پاپ آپ را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این ، زنفون 7 پرو از پلتفرم تلفن همراه پیشرفته تر اسنپدراگون 865 پلاس بهره می برد. از دیگر ویژگی های جالب توجه سری زنفون 7 می توان به نمایشگرهای درجه یک با نرخ تازه سازی زیاد ، باتری های بزرگ با پشتیبانی سریع شارژ و دوربین های سه گانه 64 مگاپیکسلی اشاره کرد.

مشخصات فنی گوشی ایسوس زنفون 7 و زنفون 7 پرو

ایسوس زنفون 7 پرو

زنفون 7 دارای صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی است که نسبت ابعاد 20: 9 ، وضوح کامل HD + 1080 x 2400 پیکسل و سرعت تجدید 90Hz را ارائه می دهد. از دیگر مشخصات نمایشگر زنفون 7 می توان به دقت Delta-E <1 Colour ، روشنایی 700 نیت ، سیستم های DC ، HDR10 + و محافظت Gorilla Glass 6 اشاره کرد. زنفون 7 پرو از نمایشگری مشابه برخوردار است.

سری های زنفون 7 و زنفون 7 پرو تنها تلفن های پرچمدار سال 2020 هستند که بدون دوربین های جلویی اختصاصی ارائه می شوند. دلیل این امر اینست که از سیستم دوربین فلیپ پاپ آپ زنفون 7 می توان برای گرفتن عکس های سلفی با کیفیت استفاده کرد. ماژول دوربین فلش زنفون 7 و زنفون 7 پرو شامل یک دوربین اصلی سونی IMX686 64 مگاپیکسلی با دیافراگم 113 درجه FOV و دیافراگم f / 1.8 ، یک لنز 12 مگاپیکسلی Sony IMX686 با دیافراگم f / 2/2 ، و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر و پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال 12 برابر.

دوربین های فلیپ تاپ دارای ویژگی های عکاسی از قبیل  فلش LED دوگانه ، ضبط فیلم با سرعت آهسته 120 فریم در ثانیه و ضبط فیلم تا 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه است. تنها تفاوت قابل توجه دوربین های این دو گوشی در این است که دوربین اصلی زنفون 7 با OIS چهار محور همراه است ، در حالی که لنز اصلی و همچنین سنسور تله فوتو زنفون 7 هر دو مجهز به OIS 4 محوره هستند. دوربین های پاپ آپ سری زنفون 7 دارای پوشش فلزی مایع هستند و برای استقامت بیشتر وزن از یک ماژول حرکتی جدید استفاده می شوند. یک سنسور زاویه وجود دارد که می تواند باعث شود تا هنگام عکسبرداری عکس ، فلیپ در زوایای از پیش تعریف شده بماند.

پردازنده و سخت افزار

ایسوس زنفون 7

زنفون 7 از اسنپدراگون 865 استفاده می کند و در انواع رم 6 گیگابایت / 8 گیگابایت LPDDR5 عرضه می شود. دارای 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. از طرف دیگر ، زنفون 7 پرو به پردازنده Snapdragon 865 Plus و 8 گیگابایت رم LPDDR5 مجهز شده است. دارای 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. برای ذخیره سازی اضافی ، هر دو تلفن مجهز به اسلات کارتهای microSD هستند.

سری زنفون 7 با سیستم عامل اندروید 10 مبتنی بر ZenUI 7 از قبل همراه شده است. هر دو گوشی توسط باتری های 5000 میلی آمپری ساعتی پشتیبانی می شوند که از فناوری شارژ سریع 30W هایپرشارژ و 27W شارژ سریع 4.0 توسط کوالکام پشتیبانی می کنند. همچنین از تحویل برق 18W USB پشتیبانی می کند. این تلفن ها برخی از ویژگی های متداول مانند بلندگوهای استریو ، میکروفون های سه گانه ، سنسور اثر انگشت در کنار ، تشخیص چهره ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، 5G ، Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.1 ، GPS با دو فرکانس ، NFC و USB-C را ارائه می دهند. این دستگاه ها از جک صوتی 3.5 میلی متری پشتیبانی نمی کنند.

قیمت و زمان عرضه

ایسوس زنفون 7 پرو

زنفون 7 و زنفون 7 پرو در دو رنگ مانند مشکی و پاستل سفید عرضه می شوند. انواع رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی زنفون 7 با قیمت (749 دلار) و (817 دلار ) قیمت گذاری شده است.گوشی زنفون 7  نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد  فروش سری زنفون 7 امروز در تایوان آغاز می شود.

بسته بندی خرده فروشی سری زنفون 7 شامل یک محافظ بدنه ناهموار است که به محافظت از ضربات دوربین کمک می کند. در مورد عرضه بین الملل این گوشی هنوز صحبتی به میان آورده نشده است. به نظر می رسد که این گوشی در کنار گوشی ایسوس راگ فون 3 از بهترین گوشی های فعلی بازار باشند.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید