گوشی اکسپریا پرو ، اکسپریا 1 II و اکسپریا 10 II سونی معرفی شد

سونی اکسپریا 1 II

امروز سونی گوشی اکسپریا پرو ، اکسپریا 1 II و اکسپریا 10 II را معرفی کرد. هر سه گوشی جدید سونی قرار بود در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی شوند که به خاطر شیوع ویروس کرونا منحل شد.

حالا سونی گوشی اکسپریا 10 II که یک میان رده با پردازنده اسنپدراگون 665 است را در کنار اکسپریا 1 II با پردازنده اسنپدراگون 865 و صفحه نمایش 4K OLED رونمایی کرد.

مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا 1 II

سونی اکسپریا 1 II

گوشی سونی اکسپریا 1 II به صفحه نمایش 6.5 اینچ OLED مجهز است. این گوشی همچون سایر گوشی‌های پرچم‌دار جدید سونی دارای نمایشگر با نسبت 21:9 با تکنولوژی CinemaWide است که می‌تواند وضوح 4K HDR را به همراه Motion Blur فراهم کند. این گوشی همچنین دارای نمایشگر با نرخ رفرش 90 هرتز است و بدنه آن نیز با گوریلا گلس 6 پوشانده شده. همچنین استاندارد IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

قلب تپنده گوشی جدید سونی را اسنپدراگون 865 تشکیل داده و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و شارژر بی سیم فست شارژ نیز روی این دستگاه به کار گرفته شده است. میزان رم و حافظه این گوشی نیز 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

در قسمت پشت گوشی ماژول دوربین ZEISS قرار دارد. یک سنسور 12 مگاپیکسل EXmor  که از PD AF دوگانه و OIS بهره می‌برد نیز روی آن سوار است. در کنار این لنز یک سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و لنز 12 مگاپیکسل تله فوتو با بزرگنمایی 3X قرار دارد. در نهایت لنز iTOF سه بعدی روی ماژول دوربین کار شده که منحصر به فرد و بسیار حرفه‌ای است.

 

گوشی سونی اکسپریا 1 II با اتوفوکوس ردیاب چشم همراه شده که با حیوانات نیز هماهنگ می‌شود. روی نرم‌افزار دوربین این گوشی سیستم‌های Photo Pro و Cinema Pro مجهز شده‌اند که کنترل دستی برای ثبت تصاویر و ویدیوهای فوق حرفه‌ای و سینمایی را به شما خواهند داد. دوربین سلفی این گوشی البته 8 مگاپیکسلی است.

از سایر مشخصات فنی سونی اکسپریا 1 II می‌توان به اسپیکر دوگانه، سیستم هوشمند صوتی 360 ، اسکنر اثر انگشت  در کنار گوشی و جک هدفون 3.5 میلی‌متر اشاره کرد.

گوشی سونی اکسپریا 10 II

سونی اکسپریا 10 II

گوشی سونی اکسپریا 10 II با یک صفحه نمایش 6 اینچ OLED عرضه شده است. نمایشگر این محصول دارای نسبت 21:9 بوده و وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را به همراه دارد. در زیر بدنه این محصول اسنپدراگون 665 به همراه 4 گیگابایت رم و یک باتری 3600 میلی‌آمپری خوابیده است. نکته قابل توجه سیستم ذخیره باتری پیشرفته این محصول با همسان سازی میزان ورود و خروجی باتری است.

بدنه این گوشی با گوریلا گلس 6 پوشانده شده و از استاندارد IP68 نیز بهره می‌برد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی نیز سه گانه با سنسورهای 12 + 8 واید و 8 تله فوتو است. اسکنر اثر انگشت و جک هدفون 3.5 میلی‌متر نیز روی سونی اکسپریا 10 II وجود دارد.

گوشی سونی اکسپریا پرو

سونی اکسپریا |رو

شرکت ژاپنی سونی همچنین روی گوشی سونی اکسپریا پرو نیز در حال کار است. این محصول می‌تواند از اولین سری گوشی‌هایی باشد که با سرعتی نزدیک به شبکه 6G در شبکه 5G کار خواهد کرد. البته مشخصات فنی این محصول هنوز منتشر نشده اما از یک لنز بیشتر نسبت به اکسپریا 1 II بهره می‌گیرد و احتمالا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت گوشی‌های جدید سونی هنوز منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که هر سه محصول در ابتدای بهار سال 99 به بازار عرضه خواهند شد.

منبع :GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید