گوشی اوپو رینو 4 پرو با قیمت عالی و شارژر 65 وات رونمایی شد

قیمت اوپو رینو 4 پرو

نسل چهارم سری رینو با رده متوسط اوپو به صورت جهانی رونمایی شد ، هرچند با برخی تغییرات اوپو رینو 4 پرو با عملکرد بهتر چیپست ، صفحه ، دوربین و باتری ، عملکرد آن را در مقایسه با همتای سال گذشته خود ، اوپو رینو 3 پرو وارد بازار می شود.

گوشی اوپو رینو 4 پرو دارای صفحه نمایش AMOLED روشن 90Hz ، تراشه اسنپدراگون 720G ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و شارژ سریع 65W است. حالا بیایید مشخصات فنی ، قیمت و سایر جزییات گوشی اوپو رینو 4 پرو را بررسی کنیم.

پنل E5 سوپر امولد 6.5 اینچی دارای وضوح 1080 در 2،400 پیکسل است. این صفحه با سیستم تازه سازی 90 هرتز و نمونه گیری لمسی 180 هرتز اجرا می شود و بسیار روشن است که در 1100 نیتز ماکزیمم روشنایی قرار دارد. یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد. این تلفن دارای مجوز برای پخش محتوای 1080p از Netflix است و از Dolby Atmos برای بوت شدن پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی گوشی اوپو رینو 4 پرو

گوشی اوپو رینو 4 پرو

از نظر طراحی طرفین صفحه نمایش تا 55.9 درجه منحنی هستند. این عمل حاشیه های نازکی را به کاربر القا می کند و همچنین به دستیابی به صفحه میزان نسبت نمایش 92٪ به بدنه گوشی کمک می کند. این گوشی با وجود صفحه نمایش 6.5 اینچ اما یک گوشی باریم با وزن کم است، ضخامت آن 7.7 میلی متر و وزن آن 161 گرم است.

دوربین چهارگانه پشت اوپو رینو 4 پرو یک تغییر عمده نسبت به سری قبلی گوشی اوپو رینو بوده و دوربین تله 2x از بین رفته است ، در عوض یک ماژول B&W 2 مگاپیکسلی وجود دارد که این تعداد لنز را به چهار مورد برساند.

همچنین دوربین اصلی از سنسور 48MP یک ممیز دو اینچی (IMX586) استفاده می کند در حالی که Reno3 Pro دارای سنسور 64 MP 1 / 1.72 اینچ بزرگتر است. به هر حال ، هم دوربین پشتی و هم دوربین سلفی 32 MP دارای حالتهای اختصاصی شب ، تثبیت کننده ویدیوی الکترونیکی و همچنین برخی حالتهای پرتره خلاق هستند.

مشخصات فنی اوپو رینو 4 پرو

سنسور دوربین عقب می تواند حتی در نور محیط لوکس یا در تاریکی کامل عکس بگیرد. برای فیلم ها ، از تثبیت کننده فیلم Ultra Steady استفاده شده ، اما در صورت نیاز به نمای گسترده تری ، سنسور سوپرواید نیز حالت Ultra Steady را ارائه می دهد. این دوربین دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. لنز  چهارم و نهایی در پشت ، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

پردازنده و سخت افزار

شاید اسنپدراگون 720G یکی از شاخص های گوشی اوپو رینو 4 پرو باشد. با توجه به آنچه که ارزشش را دارد ، اوپئ می گوید در مقایسه با مدیاتک هلیو P95 که از در اوپو رینو 3 مجهز شده بود، تراشه 8 نانومتری کوالکام 46٪ عملکرد تک هسته ای و 22٪ عملکرد چند هسته ای بالاتر (براساس نمرات Geekbench) دارد ، و همچنین پردازنده گرافیکی آن 40٪ است سریعتر است.

گفته می شود ، به اندازه اسنپدراگون 765G موجود در نسخه چینی Reno4 Pro این پردازنده قدرتمن نیست. برخی از مدل های “Reno3 Pro” اروپایی نیز براساس S765G ساخته شده اند (هرچند که این گوشی ها نسبت به مدل های مبتنی بر Helio دارای یک دوربین متفاوت و کمی بدتر هستند).

این چیپست با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه جفت شده است. این شرکت سیستم خنک کننده جدیدی را طراحی کرده که ترکیبی از لوله گرافیتی ، یک ورق گرافیتی و فویل مس است.

اوپو رینو 4 پرو

گوشی اوپو رینو 4 پرو از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که دارای تکنولوژی SuperVOOC 2.0 خواهد بود. این امر به آن اجازه می دهد تا حداکثر 65W شارژ شود و تنها در 36 دقیقه گوشی را فول شارژ کنید. یک مثال عملی تر این است که 5 دقیقه شارژ برای تماشای چهار ساعت مستقیم فیلم های یوتیوب برای شما کافی است.

اوپو خاطرنشان می کند که این سیستم با نصب محافظت چند لایه ، ایمن است (و TUV آن را تأیید کرده است). هر مؤلفه خود باتری ، وضعیت را کنترل می کند و اگر اشتباهی رخ دهد ، سریعاً برق قطع می شود.

قیمت و زمان عرضه

نسخه جهانی اوپو رینو 4 پرو در دو رنگ سیاه و شیری راه اندازی می شود – هر دو با یک طراحی مات که از اثر انگشت محافظت می کند و درخشش را کاهش می دهد همراه هستند

نسخه 8GB / 128GB رینو 4 پرو  در تاریخ 5 اوت با قیمت 34.990 INR (390 یورو / 465 دلار) در هندوستان عرضه می شود. آمازون و Flipkart آن را عرضه خواهند کرد.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید