گوشی اوپو رینو ایس (Oppo reno ace) با اسنپدراگون 855 پلاس معرفی می شود

اوپو رینو ایس

گوشی اوپو رینو ایس (oppo reno ace ) یکی از بهترین سری گوشی‌های اوپو است که هر چیزی را در مورد یک گوشی پرچم‌دار چه سخت افزار و چه قیمت در مورد آن فکر کنید، در اختیار دارد.

این گوشی آن طور که به نظر می‌رسد با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و یک صفحه نمایش با نرخ رفرش 90 هرتز عرضه خواهد شد. دوربین چهارگانه و شارژر فوق سریع SuperVOOC 2.0 نیز گوشی اوپو رینو ایس را همراهی می‌کند.

اوپو رینو ایس

امکانات و مشخصات فنی

یکی از برجسته ترین امکانات و قابلیت‌های موجود روی گوشی جدید اوپو ، شارژر فست شارژر 65 واتی است که می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعت گوشی را تنها در عرض 30 دقیقه به طور کامل شارژ کند. همچنین GaN شارژر موجود می‌تواند USB-PD و شارژ سریع کوالکام را نیز پشتیبانی کند.

صفحه نمایش گوشی اوپو رینو ایس 6.5 اینچ فول اچ دی پلاس سوپر امولد با نرخ نسبت صفحه نمایش 20:9 و میزان رفرش ریت 90 هرتز است. همچنین قسمت ناچ قطره‌ای موجود روی صفحه نمایش جایگاه قرار گیری دوربین 16 مگاپیکسلی است. اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و اسپیکرهای استریو هم روی این گوشی تجهیز شده اند.

از نظر دوربین گوشی جدید اوپو به یک ترکیب چهارگانه با لنز های 48 مگاپیکسل سونی IMX 586 ، لنز 13 مگاپیکسل تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی هیبرید 5 برابر ، لنز 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل مونو کروم مجهز است.


بیشتر بخوانید:


قلب تپنده این گوشی را اسنپدراگون 855 پلاس به همراه 12 گیگابایت رم و 256گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 تشکیل می‌دهد. اوپو همچنین یک سیستم خنک کنندگی لوله ای درون گوشی برای کاهش دما در زمان اجرا بازی قرار داده تا بتوان از این گوشی در بهینه ترین حالت ممکن به عنوان یک گوشی گیمینگ نیز استفاده کرد.

اوپو رینو ایس

رابط کاربری اوپو رینو ایس ، کالر او اس 6.1 بر پایه اندروید 10 است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی متر، NFC و جی پی اس دو باند اشاره کرد.

قیمت گوشی اوپو رینو ایس

گوشی جدید اوپو در رنگ های بنفش و آبی عرضه می شود. نسخه پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تنها 422 دلار و نسخه 8 +256 با 450 دلار و همچنین نسخه بالارده با 12+256 گیگابایت رم و حافظه داخلی با قیمت 534 دلاری عرضه می شود.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید