گوشی آنر 30 پرو پلاس با قیمت نجومی و دوربین 50 مگاپیکسل رونمایی شد

آنر 30 پرو پلاس

گوشی آنر 30 پرو پلاس ، یکی از بهترین گوشی های پرچم‌دار دنیا و دومین گوشی با دوربین قدرتمند جهان امروز رونمایی شد. در ادامه قیمت، مشخصات فنی، دوربین و سایر جزییات این محصول جدید هواوی را بررسی خواهیم کرد.

گوشی آنر 30 پرو پلاس دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX700 است. این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ 6.57 اینچ با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و تکنولوژی ساخت AMOLED بهره می‌برد. نرخ تاچ این گوشی نیز 180 هرتز بوده و اسکنر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی آنر 30 پرو پلاس

آنر 30 پرو پلاس

آنر 30 پرو پلاس به یک لنز تله فوتو پریسکوپ با قدرت بزرگنمایی 5 برابر اپتیک و 50 برابر هیبرید مجهز شده، این محصول همچنین دارای یک لنز 16 مگاپیکسل 17 میلی متری بوده که می‌توان از آن به عنوان لنز ماکرو نیز استفاده کرد. این لنز همچنین در گوشی آنر V30 پرو به کار گرفته شده بود.

دوربین گوشی آنر 30 پرو plus همچنین از عکاسی AI Raw نیز پشتیبانی می‌کند و امتیاز بهترین دوربین گوشی بعد از هواوی P40 پرو را نیز از آن خود کرد. از نظر فیلم‌برداری این گوشی می‌تواند ویدیوهای 4k با نرخ فریم 60PS به ثبت برساند.

این گوشی به یک دوربین سلفی دو گانه 32 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی اولترا واید مجهز شده. از نظر پردازنده ، تراشه هایسیلیکن هواوی کایرین 990 5g به همراه 8 گیگابایت و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آنر 30 پرو پلاس را همراهی می‌کنند.

باتری این گوشی نیز 4000 میلی آمپر ساعت بوده که با یک شارژر 40 وات سیمی و 27 وات فست شارژ بی سیم عرضه می‌شود.

آنر 30 پرو پلاس

طراحی

از نظر طراحی صفحه نمایش این محصول خمیده و بدنه آن یکپارچه خواهد بود. بدنه پشتی  گوشی از نماد آنر استفاده می‌کند و با طراحی بسیار جالب عرضه شده است.

قیمت و تاریخ عرضه

این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود و دو قیمت برای دو نسخه آن در نظر گرفته شده:

  • نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی : 700 دلار
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی : 780 دلار

زمان عرضه آنر 30 پرو پلاس نیز هفته اول اردیبهشت ماه 99 خواهد بود، به احتمال زیاد این گوشی با قیمت نزدیک به 11 میلیون تومان ، اوایل خرداد 99 وارد بازار ایران می‌شود.

منبع: gsmarena

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید