گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام _ راهنمای 2021

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام. چگونه در بیو اینستاگرام لینک بگذاریم, چگونه از طریق وبسایت در اینستاگرام لینکی را قرار دهیم و چگونه چند لینک را باهم در بیو اینستاگرام قرار دهیم.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

در مورد گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام باید بگوییم که هر شبکه اجتماعی اصلی در دنیا می داند که چگونه در قسمت بیو لینکی را قرار دهد, اما تنها شبکه ای که تا کنون این کار را انجام نداده است اینستاگرام است. در این مقاله, ما روش های اضافه کردن لینک ها را در بیو اینستاگرام مورد بررسی قرار می دهیم و روشی آسان برای انجام آنها را به شما نشان خواهیم داد.

توئیتر به شما این امکان را می دهد تا لینک های مختلفی به روش های متفاوت در پروفایل خود بگذارید. همچنین LinkedIn به شما این امکان را می دهد تا پیج خودتان را به پیج های تیمی پیوند دهید. البته فیسبوک نیز به شما این امکان را می دهد تا پیج هایی را مانند پیج های شغلی, پیج هایی که مرتبط به پیج شما هستند و یا حتی آیتم های دیگری را در پروفایل خود اضافه کنید. بنابراین بطور کامل می توانید به دوستان خود بگویید که کجا مشغول به کار هستید و در لیست مخاطبین آنها خودتان را معرفی کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نحوه تغییر آدرس ایمیل اینستاگرام, نحوه حذف حساب اینستاگرام و سرویس های رشد اینستاگرام را مشاهده کنید.

نحوه اضافه کردن لینکی در بیو اینستاگرام

در مورد گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام باید بگوییم که اخیرا اینستاگرام فضای مانوور را در اینستاگرام افزایش داده است. حتی اخیرا, قادر به این نبودید تا بیشتر از یک لینک وبسایت را در بیو قرار دهید و یا اینکه هشتگ ها و منشن هایی را در بیو قرار دهید, اما ویژگی های جدید در اینستاگرام راه اندازی شده اند که به شما این امکان را می دهند تا لینک های مختلفی را در بخش پروفایل خود قرار دهید.

لینک موجود در بیو بطور کلی نوعی تماس برای انجام کاری است و می تواند وسیله ای برای جذب مشتریان و یا فالوورهایی بمنظور ایجاد یک سرویس و یا خدمات ویژه ای باشد. دو ویژگی جدید در اینستاگرام فعال شده اند: پروفایل ها و هشتگ های قابل لینک شدن که می توانید از آنها در بیو استفاده کنید. از هم اکنون, می توانید این دو آپشن را به اینستاگرام اضافه کنید.

مراحل زیر را بمنظور اضافه کردن لینکی در اینستاگرام دنبال کنید:

  • در ابتدا, اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را باز کنید
  • آیکون Profile را در سمت چپ پایین صفحه انتخاب کنید
  • در این بخش, دکمه Edit Profile را انتخاب و وارد بخش تنظیمات Profile شوید
  • بمنظور اضافه کردن لینکی به هشتگ و یا پروفایل, در بخش بیو منشن کنید, در ابتدا می توانید علامت # را بگذارید و سپس هشتگی را اضافه کنید, و بمنظور اضافه کردن لینکی به پروفایل, در ابتدا می توانید علامت @ را بگذارید و سپس نام پیج کاربر را اضافه کنید.
  • در آخر, بمنظور ذخیره کردن تنظیمات, باکس گوشه سمت راست بالای صفحه را چک کنید.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

بخاطر داشته باشید که این بخش در مورد نسخه آخر اینستاگرام صدق می کند. همچنین می توانید بیو خود را از طریق وبسایت اینستاگرام چک کنید.

اضافه کردن یک لینک در بیو اینستاگرام از طریق وبسایت

بمنظور انجام این کار در ابتدا وارد وبسایت اینستاگرام شوید و سپس وارد پروفایل خود شوید.

  • در قسمت پروفایل, بر روی آپشن Edit کلیک کنید.
  • در سمت چپ صفحه, زمانیکه علامت # و یا @ را در بیو اضافه می کنید, آیتم های مناسب و مرتبط ارائه می شوند که می توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید.

نحوه قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام در زمانی یکسان

در مورد گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام باید بگوییم که فرض کنید که یک پیج فروشگاه, پیج خدمات و یا پیج سرگرمی بعنوان یک وبسایت دارید و فقط می توانید یکی از این لینک ها را در بیو خود قرار دهید. چگونه می توانید هر سه لینک را در بیو خود قرار دهید؟ اینجاست که ابزار لینک بیو لندینگ اینستاگرام بکار می آیند. هر صفحه لندینگ اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا هر تعداد پیوند را که می خواهید با یک طراحی بصری زیبا با شکل, نماد و طرح ارائه دهید. بمنظور انجام این کار:

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

  • در ابتدا وارد وبسایت Shorby شوید.
  • سپس می توانید لوگوی خود رادر بالای صفحه انتخاب کنید و آپشن بعدی را انتخاب کنید.
  • همچنین می توانید آپشن پیامرسانی همانند واتساپ و یا تلگرام را اضافه کنید.
  • لینک ها را به سایر شبکه های اجتماعی اضافه کنید.
  • می توانید لینک ها را به وبسایت خود اضافه کنید.
  • براحتی می توانید بیش از 10 لینک را در بخش بیو به کاربران نشان دهید, تنها لینک ایجاد شده توسط وبسایت Shorby را در اینستاگرام بیو خود قرار دهید.

خلاصه مطلب

در خلاصه مطلب در مورد گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام باید بگوییم که با تغییری که در نسخه اینستاگرام ایجاد شده است, آپشن های متفاوتی در نظر گرفته می شوند و بنظر می آید که در نسخه بعدی اینستاگرام, ما شاهد تغیییرات بیشتری در زمینه اضافه کردن لینک های بیو پروفایل باشیم. در هر صورت, بخاطر داشته باشید که پیوند دادن با سایر پیج هایی که قصد دارند تا در اینستاگرام  بصورت خصوصی کار کنند, کار مناسبی نیست و شما باید تنها لینک هایی را در بیو اینستاگرام پیوند دهید که مرتبط با کار شما باشند.

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید