کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال

کولر اجنرال

احتمالا همه ما نام برند اجنرال را شنیده ایم. فوجیتسو (Fujitsu General)، شرکتی ژاپنی که از سال 1960 ساخت انواع کولر را کلید زده است و امروزه تخصصش تولید کولر است و البته ما در ایران آن را با نام تجاری اجنرال می شناسیم. این شرکت برای اولین بار در اواسط دهه هفتاد میلادی وارد بازار خاورمیانه شد و اولین کشوری که کولرهای اجنرال در آن به فروش رسید کویت بود. با توجه به جوابدهی مناسب محصول در کویت که کشوری گرم با دمای گاها بالای 50 درجه بود، اجنرال توانست مطرح شود و به بازار خاورمیانه دست پیدا کند.

اکنون بازار این شرکت در تمامی خاورمیانه، از جمله ایران گسترده شده است و طیف وسیعی از مدل های مختلف کولر را عرضه می کند. در این مقاله می خواهیم در مورد خرید کولر گازی اجنرال و مدل های مختلف آن صحبت کنیم. در ادامه هم با ما همراه باشید.

کیفیت کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال دارای انواع مختلفی است که از معروف ترین آن ها می توان به کولرهای پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی و مولتی پنل ساده و پیشرفته (VRF) اشاره کرد. کیفیت کولر گازی های اجنرال زبانزد مشتریانی است که از محصولات اجنرال استفاده کرده اند. کولرهای اجنرال دارای مصرف برق بسیار مناسب هستند و به علاوه برای مناطق گرمسیری و با دمایی معادل +40 درجه سانتی گراد کارایی مطلوبی دارند.

همچنین دارای صدای بسیار کمی هستند و با سیستم پیشرفته خود مانع از رشد انواع باکتری در محل و ایجاد بوهای نامطبوع در محیط می شوند. سری جدید کولرهای اجنرال دارای تکنولوژی کمپرسور اینورتر هستند که موجب کاهش چشمگیر مصرف برق و افزایش کارایی و خنک کنندگی بیشتر می شود. از مصرف برق گرید B، A و A+ کولرهای گازی سری جدید اجنرال نباید غافل شد.

ظرفیت کولر گازی اجنرال 

کولرهای اجنرال بسته به مدل و کارایی‌ شان برای مناطق سردسیر یا گرمسیر ظرفیت های مختلفی دارند. کولر گازی های اجنرال در ظرفیت های 12، 18، 30 و 36 هزار تولید و عرضه می شوند.

مدل های کولر گازی اجنرال

کولرهای گازی اجنرال مدل های مختلفی دارند که می توان به مدل های 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 اشاره کرد. در ادامه می خواهیم بخشی از این محصولات را به شما معرفی کنیم.

کولر گازی اجنرال 12000 

این محصول دارای سر و صدای بسیار کمی است و مصرف برق بسیر پایین با رتبه انرژی A+++ دارد. در کمپرسور اجنرال 12000 از گاز مبرد R410A استفاده می شود که عملکردی بهتر در مقایسه با کمپرسورهای با گاز R22 دارد. این محصول از کمپرسور اینورتر بهره برده است که مصرف برق را کاهش داده و باعث افزایش خنک کنندگی دمای محل می شود.

این کولر گازی دارای دو سیستم سرمایشی و گرمایشی با قدرت 12000 هزار است و باد را با قدرتی بین 10 تا 20 متر پرتاب می کند. این کولر یک پنله بوده و برای فضاهایی تا حداکثر 15 متر جوابگو است. کولر گازی 12000 اجنرال برای مناطق معتدل و گرمسیری محصولی مناسب، باکیفیت و ارزان است و با فیلتر پلاس مستر Plasmaster Ionizer که در آن تعبیه شده است باعث می شود تا با تولید 3 میلیون یون در لحظه، هوا را تصفیه کرده و آن را بدون گرد و غباری به محیط پرتاپ کند.

کولر گازی 18000 اجنرال

کولز گازی اجنرال دارای رده مصرف برق A+++ است. کولر گازی اجنرال 18000 دارای قدرت بسیار بالایی است و برای مناطق گرمسیری دارای دمای بالای 40، 50 درجه بسیار مناسب است. این کولر به دلیل قدرت بالای خود در محل هایی استفاده می شود که دارای متراژ بالا هستند. از این محصول برای مکان هایی با متراژ 18 تا حداکثر 45 متر استفاده می شود. دارای دو سیستم قدرت سرمایشی و گرمایشی است.

این محصول دارای مصرف برق بسیار پایینی است و تا بیش از 60%  باعث کاهش انرژی می شود. در عین حال قدرت بالایی دارد. از صدای بسیار کم این دستگاه نباید به سادگی گذشت که با استفاده از موتور روتاری کم صدا و کم مصرف صدای کولر را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد. در سیستم تصفیه هوای این دستگاه، فیلتر پلاس مستر آیونایزر Plasmaster Ionizer قرار داده شده است که با تولید میلیون ها یون در ثانیه باعث می شود تمامی باکتری ها، قارچ ها و ریزگردهای موجود در هوا تصفیه شوند.

کولر گازی 24000 اجنرال

این کولر گازی دوکاره قابلیت این را دارد که مکانی را در متراژ نهایتا 70 متر سرد یا گرم کند.  این کولر گازی اجنرال بسیار کم مصرف دارای رده کم مصرف با گرید A+++ است که با افزایش کارایی و خنک کنندگی، استفاده از آن را برای محیط های بزرگ راحت می کند و به علاوه باعث کاهش چشمگیر مصرف برق تا 60% می شود. این محصول قادر است تا با پرتاب باد چهارطرفه، دورترین نقاط محیط را سرد نماید.

در کولر گازی های 2018 به بعد  از تکنولوژی اینورتر استفاده شده که با تعدیل دورهای برد فرمان به جای خاموش کردن، باعث کاهش بسیار بالای مصرف برق می شود. این محصول نیز مانند محصولات قبلی دارای سیستم تهویه هوا با قابلیت تولید چند میلیون یون در لحظه است که کلیه باکتری ها و غبارهای محیط را نابود می کند و بوی نامطبوع هوا را از بین می برد.

کولر گازی 30000 اجنرال

دستگاه پرقدرت اجنرال 30000 دارای موتوری قدرتمند بوده و برای مناطق گرمسیری و محیط هایی با متراژ بالا بسیار مناسب است. با خرید این دستگاه می توانید دمای محیطی به اندازه حداکثر 110 متر را سرد کنید. همچنین این محصول از سیستم دو کاره سرمایشی گرمایشی استفاده می کند که می توانید مطابق با فصل، کارایی آن را تغییر دهید.

این کولر گازی کم صدا بوده و با فعالیت حداکثر قدرت، صدایی معادل 50 دسیبل ایجاد می کند. همچنین در کولر گازی 30000  اجنرال از گاز مبرد R410A استفاده شده که مزیت های بیشتری نسبت به سایر گازها مانند R22 دارد. میزان جریان هوا 1500 متر مکعب در ساعت است و دارای ابعاد 340x1150x280 است.

جمع بندی

در این مقاله شما را با برند فوجیتسو یا همان اجنرال آشنا کردیم و در ادامه ضمن بررسی وجه تمایز کولرهای اجنرال نسبت به نمونه های مشابه، مدل های معروف و قدرتمند این کمپانی را به همراه جزئیات معرفی کردیم. برای خرید کولر گازی باید به دو مورد منطقه و محل مورد استفاده اهمیت زیادی بدهید تا با بودجه ای مناسب، گزینه ای مطلوب را خریداری نمایید. از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید ممنونیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید