چگونه از افزونه های گوگل کروم در فایرفاکس استفاده کنیم

افزونه های گوگل کروم

افزونه های گوگل کروم بخشی از کاربردی ترین ابزارهای وب هستند. در این آموزش نشان می دهیم که چگونه از افزونه های گوگل کروم در مرورگر فایرفاکس استفاده کنیم.

اگر از  فایر فاکس به عنوان مرورگر اصلی خود استفاده می کنید اما علاقه دارید که از افزونه های کروم نیز بهره ببرید یک افزونه به نام Chrome Store Foxified برای مرورگر فایرفاکس وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد افزونه‌های گوگل کروم را در این مرورگر نیز نصب کنید.

ابتدا به برنامه Chrome Store Foxified نیزا دارید که باید روی فایر فاکس باز کنید و بر روی گزینه “Add to Firefox” کلیک کنید.افزونه کروم در فایرفاکس

مراحل نصب را طبق تصویر دنبال کنید. سپس گزینه تایید را انتخاب نمایید.افزونه کروم در فایرفاکس



پس از این افزونه نصب می شود و می توانید از آن استفاده کنید اما قبل از آن باید یک حساب کاربری فایر فاکس بسازید. برای این منظور باید به آدرس addons.mozilla.com مراجعه کرده و بر روی گزینه Register or Log in که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک نمایید.

در ادامه می توانید به گوگل کروم رفته و افزونه ها را برای استفاده در فایرفاکس نصب کنید. به عنوان مثال اگر بخواهید افزونه Office Online را در فایرفاکس نصب نمایید، فقط کافی است وارد صفحه مربوط به آن شوید و بر روی گزینه Add to Firefox کلیک کنید.

بیشتر افزونه های موجود در کروم را می توان به همین صورت در فایر فاکس نصب کرد و از آن بهره برد. اگرچه افزونه‌هایی که از سوی خود فایرفاکس طراحی و تولید شده‌اند سازگاری بسیار بهتری با این مرورگر دارند، ولی بسیاری از افزونه‌هایی که گوگل برای مرورگر خود تولید کرده است در حال حاضر توسط این مرورگر پشتیبانی نمی‌شوند. بنابراین بهتر است تا آن زمان از نسخه اصلی افزونه های خود کروم استفاده کنید.

منبع: موبایلستان

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید