از کجا بفهمیم چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند آپدیت 2021

از کجا بفهمیم چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند

چه کسانی شما را در واتساپ بلاک کرده اند ؟ از کجا بفهمیم چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده و روش های برای بلاک واتساپ را آموزش می دهیم. روش تشخیص بلاک واتساپ در اندروید و iOS آیفون.

اگر شما پیام های واتساپ را به کسی ارسال می کنید ، اما پاسخی دریافت نمی کنید ، ممکن است بخواهید بفهمید آیا شما در واتساپ بلاک شده اید یا خیر. خوب ، واتس اپ کاملاً این مساله را مشخص نمی کند اما برای فهمیدن این که چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند روش هایی وجود دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند

جزئیات تماس را در چت مشاهده کنید

چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند

اولین کاری که باید برای فهمیدن این موضوع که چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند انجام دهید این است که مکالمه را در برنامه واتساپ برای آیفون یا اندروید باز کنید و سپس به جزئیات مخاطب در بالا نگاه کنید. اگر نمی توانید عکس نمایه و آخرین نمای آنها را ببینید ، ممکن است که آنها شما را مسدود کرده باشند.

همچنین می توانید مطالب مخفی کردن آنلاین استاتوس در واتساپ و اینستاگرام ، بازیابی پیام های حذف شده در واتساپ و زمان دقیق خوانده شدن پیام در واتساپ را از طریق این مطالب مطالعه نمایید.

اگر شما پیام های واتساپ را به کسی ارسال می کنید ، اما پاسخی دریافت نمی کنید ، ممکن است از این موضوع بفهمید که مسدود شده اید یا خیر. خوب ، واتس اپ این مساله را دقیقا بیان نمی کند ، اما چند روش برای فهمیدن آن وجود دارد.
عدم وجود آواتار و آخرین پیام دیده شده ضمانتی برای این که شما حتما بلاک شده اید نیست. مخاطب شما می تواند فعالیت Last Seen خود را نیز غیر فعال کند.

برای تشخیص بلاک واتساپ ، پیام بفرستید یا تماس بگیرید

وقتی پیامی را برای شخصی که شما را مسدود کرده است ارسال می کنید ، رسید تحویل فقط یک علامت تیک را نشان می دهد. پیام های شما در واقع به واتساپ مخاطب نمی رسند.اگر قبل از مسدود کردن شما به آنها پیام دهید ، به جای آن دو علامت آبی رنگ مشاهده می کنید.

چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند
همچنین می توانید با آنها تماس بگیرید. اگر تماس شما انجام نشود ، این بدان معنی است که شما مسدود شده اید. واتساپ در واقع تماس شما را برقرار می کند و شما در حال شنیدن بوق هستید، اما کسی پاسخگو نیست، چون شما بلاک شده اید.

چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند

سعی کنید آنها را به یک گروه اضافه کنید ، بهترین روش برای تشخیص بلاک

برای این که بفهمیم چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند، این مرحله مطمئن ترین نشانه را برای شما رقم می زند. سعی کنید در اگروه جدیدی ایجاد کنید و مخاطب را در گروه گنجانید. اگر واتساپ به شما بگوید برنامه نمی تواند شخص را به گروه اضافه کند ، به این معنی است که آنها شما را مسدود کرده اند.

در آخرین پنجره چت یا جستجوی مخاطب ، آخرین باری که مخاطب آنلاین بوده را ببینید

چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند

این آسانترین راه برای بررسی اینکه آیا مسدود شده اید یا خیر ، است. البته قطعی نیست زیرا ممکن است مخاطب تنظیمات “آخرین دیده شده یا last seen” خود را تغییر داده باشد ، اما قطعاً یکی از شاخص ها برای این است که بفهمیم آیا در واتساپ بلاک شده ایم یا خیر.

به دنبال به روزرسانی در عکس پروفایل مخاطب باشید

چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند

برای این که بفهمید چه کسانی شما را در واتساپ بلاک کرده اند ، هیچگاه عکس نمایه کاربر برای شما تغییر نخواهد کرد و همیشه عکسی را که در هنگام گپ زدن با شما قرار داده اند ، مشاهده خواهید کرد. اگر نمی توانید تغییرات را مشاهده کنید ، ممکن است در واتساپ بلاک شده باشید.

نتیجه

اگر می خواهید بفهمید که چه کسانی شما را در واتساپ مسدوده کرده اند ، از تمام روش های بالا استفاده کنید، چون اپلیکیشن خاصی برای این کار وجود ندارد!

منبع: HOWTOGEEK , GADGETSNOW

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام و خدا قوت
    متاسفانه من در اثر بی دقتی پیام هایی که از یک شخص داشتم پاک شده میشه دوباره برگردوند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید