چرا نباید آیپد بخریم ؟ معایب خرید آیپد چیست؟

معایب خرید آیپد

چرا نباید آیپد بخریم؟ معایب خرید آیپد چیست ؟ آیا آیپد بخریم یا نخریم ؟ در این مطلب معایب تبلت های اپل آیپد را بررسی میکنیم و نشان می دهیم که چرا نباید اصلا آیپد خرید.

آی‌پد هم تراز با تبلت‌ها شده است، اما هنوز ارزش پول خود را خرج ان کردن ندارد.

شاید لازم باشد بدانید چه مانیتوری برای خرید مناسب تر است ،برای دانستن این مطلب کلیک کنید:بهترین مانیتور های 4k , راهنمای خرید مانیتور 2022

وقتی اکثر مردم به تبلت فکر می کنند، ذهنشان به یک جا می رود: iPad. آی‌پد به‌عنوان تبلتی محبوب برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان نامی برای خود دست و پا کرده است. همانطور که گفته شد، بسیاری از دارندگان آی‌پد در نهایت کمتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد به سراغ تبلت‌های خود می‌روند. ایا میدانید چرا؟آیا معایب خرید آیپد و علت توصیه اهل فن به نخریدن آن را میدانید؟

اگر از جمله گیمر های باحال هستید لازم است بدانید:  نحوه فعال کردن چند صفحه نمایش در ویندوز 10

در چند سال اخیر، گوشی‌های هوشمند به دستگاه‌های مصرف محتوا بسیار توانمندتر تبدیل شده‌اند، و حتی اگر آخرین آی‌پدهای M1 اپل به سرعت در حال پیشرفت هستند، هنوز کاملاً آماده جایگزینی لپ‌تاپ شما نیستند. در اینجا شش دلیل وجود دارد که چرا اکثر مردم احتمالاً در زندگی خود به iPad نیاز ندارند. 6 مورد از معایب خرید آیپد را در ادامه مطرح میکنیم:

6. آیپدها بزرگ و حجیم هستند

معایب خرید آیپد

در حالی که آی‌پدها به اندازه صفحه نمایش لپ‌تاپ معمولی شما بزرگ نیستند، به اندازه‌ای بزرگ هستند که کار کردن با آنها دشوار باشد. برای اکثر مردم، حتی آیپد مینی 8.3 اینچی یک دستگاه دو دستی است و این کوچکترین آی پد اپل است. وقتی صحبت از غول هایی مانند آیپد پرو 12.9 اینچی به میان می آید، اکثر مردم تنها زمانی که پشت میز می نشینند از آنها استفاده می کنند.یعنی در اصل نه به اندازه لپتاپ بزرگ و کاربردی هستند و نه به اندازه گوشی راحت !

در حالی که تماشای یک فیلم بر روی صفحه نمایش بزرگ iPad ممکن است خوب باشد، لپ تاپ یا تلویزیون شما می توانند به همان خوبی کار کنند. لذت بردن از یک صفحه نمایش بزرگتر ممکن است یک آیپد را برای گیمرهای موبایل ایده ای فریبنده به نظر برساند، اما نگه داشتن تبلت برای مدت طولانی می تواند تجربه ای ناراحت کننده باشد. این وزن و حجم اضافی ممکن است باعث شود در نهایت بیشتر از تبلت جدیدتان به سراغ گوشی خود بروید.

5. صفحه نمایش آیفون بسیار بزرگتر شده است

معایب خرید آیپد

از زمانی که آیفون در سال 2007 عرضه شد، شاهد رشد بسیار کمی از آیفون بوده ایم. اگرچه آیفون اصلی با صفحه نمایش 3.5 اینچی با استانداردهای کوچک به مدرن معرفی شد، آیفون های جدیدتر مانند آیفون 13 و 13 پرو دارای 6-6 هستند. صفحه نمایش اینچی اگر این صفحه نمایش برای شما کافی نیست، حتی می توانید صفحه نمایش 6.7 اینچی را در iPhone 13 Pro Max افزایش دهید.

زمانی که آیفون‌ها دارای صفحه نمایش کمتر از 4 اینچ بودند، برداشتن آی‌پد بسیار منطقی بود، اما در این دوره از فبلت‌ها، می‌توانید یک تجربه محتوای عالی را مستقیماً از تلفن خود دریافت کنید.

4. آیپدها آماده تعویض لپ تاپ شما نیستند

معایب خرید آیپد

وقتی کیبورد جادویی اپل برای آی‌پد در سال 2020 عرضه شد، بسیاری از مردم در این فکر بودند که آیا آی‌پد می‌تواند جایگزین مک‌بوک شود یا خیر. خب، برای اکثر مردم، پاسخ هنوز منفی بود.

M1 iPad Pro قدرتمند است، اما فاقد نرم افزار مناسب برای استفاده از این قدرت است. iPadOS در چند سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده است، اما هنوز یک تجربه در سطح دسکتاپ نیست. همچنین نمی‌توانید همان برنامه‌هایی را که در macOS دریافت می‌کنید، در iPadOS در دسترس داشته باشید.

اگر حرفه ای خلاق هستید، از پیدا کردن بخش هایی از Adobe’s Creative Cloud در iPadOS هیجان زده خواهید شد، اما به خاطر داشته باشید که آنها هنوز هم نسخه های کوچک شده واقعی هستند. حتی برخی از نرم افزارهای خود اپل، مانند Logic Pro X، در iPad در دسترس نیستند.

3. iPad و لوازم جانبی آن گران هستند

معایب خرید آیپد

میزان پولی که در نهایت روی یک آیپد رها می کنید بستگی به مدلی دارد که تصمیم می گیرید با آن بروید. اما در حالی که تعداد کمی از تبلت‌های اندرویدی کاملاً جدید وجود دارند که با قیمت کمتر از 100 دلار به فروش می‌رسند، ارزان‌ترین iPad اپل – iPad mini – هنوز از 499 دلار شروع می‌شود. قیمت ها فقط از اونجا بالا میره بزرگترین و قدرتمندترین آیپد اپل، آیپد پرو 12.9 اینچی، از 1099 دلار شروع می شود. این به خوبی با قیمت لپ تاپ پریمیوم است.

وقتی صحبت از لوازم جانبی می شود، iPad نیز ارزان نیست. حتی قاب Smart Folio اپل که کمی بیشتر از سیلیکون با مقداری آهنربا است، با قیمت 79 دلار در فروشگاه اپل به فروش می رسد. و در حالی که وسایل اضافی اختیاری مانند قاب کیبورد جادویی می‌تواند به آی‌پد شما کارایی بسیار بیشتری بدهد، قیمت ۲۹۹ دلاری ممکن است باعث شود که آیا کیبورد جادویی ارزشش را دارد یا خیر.

این روزها، به نظر می‌رسد که اپل واقعاً می‌خواهد که هر کاربر آی‌پد یک اپل پنسل نیز در دست بگیرد. و اگر منصف باشیم، Apple Pencil ابزاری عالی برای هنرمندان، تصویرگران دیجیتالی و دیگر خلاقان است. اما قیمت 129 دلاری برای نسل دوم اپل پنسل ممکن است شما را وادار کند که به طور جدی در مورد میزان استفاده از آن فکر کنید.

2. کتابخوان های الکترونیکی بهتری در بازار وجود دارد

معایب خرید آیپد

در حالی که برخی از افراد تصمیم می‌گیرند آی‌پد را منحصراً به‌عنوان کتاب‌خوان الکترونیکی بخرند، بسیاری متوجه می‌شوند که خواندن طولانی‌مدت روی صفحه‌نمایش LCD یا OLED آی‌پد به چشمانشان فشار می‌آورد. دستگاه های جوهر E مانند Amazon Kindle Paperwhite ممکن است گزینه بهتر و مقرون به صرفه تری برای نیازهای خواندن شما باشد.

حتی اگر نمی‌توانید با دستگاه E Ink فیلم تماشا کنید یا بازی کنید، بسیاری از مردم آن را یک مزیت می‌دانند. هزاران نفر هستند که به طور مرتب آی پد خود را بیرون می آورند تا قبل از خواب مطالعه کنند، اما در نهایت به تماشای ویدیو یا پیمایش در رسانه های اجتماعی تا اواخر شب می پردازند. نشان داده شده است که نمایشگرهای سیاه و سفید E Ink نسبت به نمایشگرهای تمام رنگی کمتر مغز را تحریک می کنند.این بدان معناست که انتخاب یک کتابخوان الکترونیکی اختصاصی به جای iPad ممکن است تمرکز روی کتاب و خوابیدن را آسان‌تر کند.

1. برنامه های مورد علاقه شما ممکن است در iPad کار نکنند

معایب خرید آیپد

ممکن است برای خرید آی‌پد هیجان‌زده شوید، زیرا فکر می‌کنید همه برنامه‌های آیفون مورد علاقه‌تان در آن صفحه نمایش بزرگ‌تر عالی به نظر می‌رسند. خوب دوباره فکر کن

حتی اگر صفحه نمایش بزرگ iPad به نظر می رسد که برای مرور اینستاگرام عالی است، ممکن است تعجب کنید که بدانید هیچ برنامه رسمی iPad Instagram وجود ندارد. حتی برنامه‌های داخلی iOS مانند Weather در iPad وجود ندارند. و بسیاری از برنامه هایی که از iPad پشتیبانی می کنند برای آن بهینه سازی نشده اند. بسیاری از برنامه ها به جای استفاده از صفحه نمایش بزرگتر iPad برای نمایش اطلاعات بیشتر، همه چیز را بزرگتر می کنند.

وقتی متوجه می شوید که می توانید دقیقاً همان برنامه را در آیفون خود مشاهده کنید، در بسته ای که در دست گرفتن بسیار راحت تر است، به راحتی می توانید اشتیاق خود را برای استفاده از iPad خود از بین ببرید.

استفاده از iPad همیشه یک مصالحه است

در بسیاری از مواقع، به نظر می‌رسد که آی‌پد فقط مظهر کودک وسطی ناجور است. یک آی‌پد بزرگ‌تر از آن است که مانند آیفون در جیب شما جای بگیرد، و احتمالاً اکثر مردم آماده نیستند که لپ‌تاپ خود را با لپ‌تاپ جایگزین کنند. استفاده از آیپد همیشه به این معنی است که شما بدترین هر دو دنیا را دریافت می کنید.

دلیلی وجود دارد که همه افراد گوشی هوشمند دارند در حالی که اکثر مردم تبلت ندارند. اگرچه برخی از افراد هستند که به خاطر یادداشت برداری و کار خلاقانه به آی پد سوگند یاد می کنند، اما برای بقیه ما، فعلا آیفون قطعا این کار را انجام خواهد داد.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید