چرا خدمات شبکه پیشگام رایانه مطلوب است؟

  • توسط پویان ایزدی
  • آبان 12, 1400
  • ویژه
  • 0

چرا خدمات شبکه پیشگام رایانه مطلوب است؟ این یکی از سوالاتی است که برای مدیران شرکت ها و سازمان هایی که نیاز به خدمات شبکه دارند و اسم شرکت پیشگام رایانه را بارها شنیده اند، پیش می آید. بهتر است قبل از هر صحبتی به این موضوع بپردازیم که چرا سازمان ها به خدمات و پشتیبانی شبکه نیاز دارند. این نوع خدمات باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چه مزایایی را به ارمغان می آورد.

چرا خدمات شبکه؟

خدمات شبکه های کامپیوتری از سرویس هایی است که به صورت برونسپاری ارائه می شود. این کار موجب می شود تا از تخصص افراد حرفه ای در این حوزه با هزینه کم بهره مند شوید. دریافت همه نوع خدمات در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باعث می شود تا از استخدام 3 نفر به عنوان مسئول شبکه در شیفت های کاری جلوگیری شود. همین موضوع باعث می شود تا در هزینه های پشتیبانی از شبکه صرفه جویی مناسبی شود. از طرفی پشتیبان های شبکه در شرکت های تخصصی از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند و می توانند هر مشکلی را به سرعت حل کنند. این موضوع به دلیل ارتباط داشتن با مشتریان فراوان و شبکه های آن ها است.

چرا پیشگام رایانه؟

یکی از مسائل مهم در پشتیبانی و خدمات شبکه های کامپیوتری تعهد در انجام وظایف و رضایت حداکثری مشتریان است. مدیریت و خدمات شبکه در پیشگام رایانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت با داشتن سابقه بیش از 2 دهه در تهران و کرج به شرکت های بسیاری خدمات تخصصی ارائه داده است. رضایت بالای مشتریان و همکاری دراز مدت گواه این موضوع بوده است. رضایت حداکثری مشتریان و ماندگاری آن ها باعث شهرت هرچه بیشتر این شرکت شده است.

خدمات شبکه های کامپیوتری

چه خدماتی دریافت می کنم؟

شرکت ها و سازمان ها طیف وسیعی از خدمات اکتیو و پسیو شبکه را از پیشگام رایانه دریافت می کنند. همین موضع باعث شده بسیاری از سازمان ها تمامی نیازهای خود را به واسطه این شرکت برطرف کنند. همکاری با یک شرکت شبکه که تمامی خدمات شبکه اعم از خدمات پسیو و اکتیو شبکه کامپیوتر را انجام دهد، بسیار مطلوب و رضایت بخش است.

خدمات شبکه چه اهمیتی دارد؟

بسیاری از کسب و کارها به شبکه های کامپیوتری نیازمند هستند. امروزه تمامی شرکت ها و سازمان ها به نحوی تمامی فعالیت های خود را بر بستر شبکه داخلی سازمان انجام می دهند. پایداری و سرعت بالای شبکه یکی از نیازهای اولیه و اساسی این سازمان ها است. در صورت قطعی و یا تداخل شبکه، کار بسیاری از سازمان ها مختل می شود و هزینه های گزافی را به آن ها تحمیل کند. مشکلات شبکه باعث می شود تا سرعت رشد سازمان کاهش پیدا کرده و در نهایت سودآوری آن به حداقل ممکن برسد.

بسیاری از سازمان ها برای ارتباط بین شعب و یا با مشتریان خود نیازمند شبکه های کامپیوتری بر بستر اینترنت هستند. قطعی این شبکه موجب نارضایتی هایی می شود که گاها جبران ناپذیر هستند. از این رو نگهداری و پشتیبانی دائمی از شبکه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

شرکت های بسیاری در تهران و کرج در زمینه خدمات شبکه فعال هستند. اما داشتن تجربه کاری امری ضروری است که هر شرکتی آن را در اختیار ندارد. از طرفی داشتن نیروهای متخصص و باسابقه اهمیت فراوانی دارد. فرقی نمی کند کدام بخش شبکه به مشکل برخورد کند، اگر فرد پشتیبان شبکه مهارت کافی نداشته باشد نمی تواند مشکل پیش آمده را حل کند. به همین خاطر نیاز به افراد متخصص برای بروزرسانی و رفع مشکلات شبکه بسیار مهم است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید