چرا باید گوشی گلکسی S22 اولترا را خریداری کنیم؟ مزایای گلکسی S22 اولترا

مزایای گلکسی S22 اولترا

آیا گلکسی S22 اولترا ارزش خرید دارد ؟  مزایای گلکسی S22 اولترا چیست؟ آیا باید گوشی گلکسی S22 اولترا را بخریم یا نه؟ در ادامه میبینیم.

چرا باید گوشی گلکسی S22 اولترا را خریداری کنیم؟  مزایای گلکسی S22 اولترا

Samsung Galaxy S22 Ultra

معایب و مزایای گلکسی S22 اولترا : سامسونگ سه مدل گلکسی S22 را عرضه کرد – S22 استاندارد، S22 پلاس و S22 اولترا. همانطور که از نام آن پیداست، اولترا پریمیوم ترین مدل است و قیمت نیز نشان دهنده آن است. پس آیا ارزش پرداخت بیشتر برای آن را دارد؟

شما می توانید گلکسی S22 استاندارد را به عنوان مدل “پایه” در نظر بگیرید. هر مدل بعد از S22 استاندارد کمی بزرگتر می شود و ویژگی های بیشتری اضافه می کند. در زمان عرضه در فوریه 2022، مدل اولترا 400 دلار بیشتر از S22 و 200 دلار بیشتر از S22 پلاس قیمت داشت.

لازم به ذکر است که قیمت این گوشی در حدود 34 میلیون تومان است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد اولین آپدیت گلکسی A53 سامسونگ باعث بهینه سازی دوربین شد و بررسی گوشی پوکو M4 پرو, قیمت و مشخصات فنی مطالعه کنید.

مشخصات در برابر مشخصات

Galaxy S22 models.

معایب و مزایای گلکسی S22 اولترا : بیایید کار را با مقایسه مشخصات خام گلکسی S22 اولترا با همتاهای کوچکتر و ارزانتر آن شروع کنیم. بدون توجه به مدلی که انتخاب می کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که به دست خواهید آورد.

هر سه مدل گلکسی اس 22 دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، حداقل 8 گیگابایت رم، حداقل 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 3 برابر، شارژ بی سیم، مقاومت در برابر آب IP68 و اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 هستند.

با کنار گذاشتن نمایشگر و دوربین های اضافی، مشخصات اصلی که می توانید با استفاده از مدل Ultra ارتقا دهید، رم (12 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی (تا 1 ترابایت) است. البته مدل بزرگتر اولترا نیز دارای بزرگترین باتری این دسته است (5000 میلی آمپر ساعت).

بنابراین اگر فقط به اصول اولیه نگاه می کنید، می توانید بسیاری از ویژگی های گلکسی S22 اولترا را در S22 و S22 پلاس استاندارد دریافت کنید. با این حال، این نادیده گرفتن چیزهایی است که واقعاً آن را متمایز می کند.

صفحه نمایش بزرگتر

Galaxy S22 Ultra display.

معایب و مزایای گلکسی S22 اولترا : اول از همه، گلکسی اس 22 اولترا بسیار بزرگ است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED با وضوح QHD+ (3088×1440) و رفرش ریت 120 هرتز است. این وضوح بزرگتر و بالاتر از دو مدل دیگر است.

فراتر از اندازه و وضوح، چند تفاوت ظریف تر نیز وجود دارد. صفحه نمایش اولترا را می توان بین 1-120 هرتز تنظیم کرد، در حالی که دو صفحه دیگر می توانند از 10-120 هرتز تغییر کنند. صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا نیز می تواند در زیر نور مستقیم خورشید روشن تر شود.

گلکسی اس 22 اولترا احتمالاً ارزش پول اضافی صرفاً برای نمایشگر را ندارد، مگر اینکه در مورد کیفیت نمایشگر سخت گیر باشید. گلکسی اس 22 پلاس صفحه نمایش بسیار مشابهی دارد و تنها 0.2 اینچ کوچکتر است.

دوربین های بیشتر

Galaxy S22 Ultra cameras.

معایب و مزایای گلکسی S22 اولترا : دوربین ها جایی است که Galaxy S22 Ultra کمی بیشتر از دو مدل دیگر فاصله می گیرد. در مقایسه با چهار دوربین S22 پلاس و استاندارد S22، Ultra در مجموع پنج دوربین دارد.

دوربین اصلی S22 Ultra 108 مگاپیکسلی است که دو برابر مگاپیکسل دوربین اصلی دو مدل دیگر است. علاوه بر دوربین تله 3x که هر سه مدل دارند، Ultra یک دوربین تله فوتو 10x نیز دارد.

دوربین جلوی Ultra نیز بسیار بزرگتر است و 40 مگاپیکسل در مقایسه با 10 مگاپیکسل دو دوربین دیگر دارد.

داشتن دوربین بیشتر همیشه چیز خوبی در گوشی های هوشمند است. اولترا انعطاف پذیری زیادی برای گرفتن هر عکسی به شما می دهد. با دو لنز تله فوتو می توانید در دو فاصله متفاوت زوم کنید بدون اینکه کیفیت را نسبت به زوم دیجیتال از دست بدهید. در بخش نرم‌افزاری، اولترا به شما امکان می‌دهد با فرمت RAW عکاسی کنید.

اگر به دوربین‌ ها و گرفتن بهترین عکس‌ ها اهمیت می‌ دهید، گلکسی اس 22 اولترا مطمئناً ارزش ارتقاء را نسبت به دو مدل دیگر دارد.

قلم S Pen

Galaxy S22 Ultra S Pen.

معایب و مزایای گلکسی S22 اولترا : آخرین تفاوت عمده میان گلکسی اس 22 اولترا با سایر مدل ها، قلم اس پن است. گلکسی اس 21 اولترا از قلم S پشتیبانی می‌کرد، اما این قلم روی گوشی تعبیه نشده بود. S22 Ultra دارای یک شیار برای S Pen است که آن را بسیار قابل استفاده تر می کند.

سامسونگ سری نوت را در سال 2021 از بین برد، بنابراین گلکسی اس 22 اولترا در اصل همان گلکسی نوت 22 است. لازم نیست نگران حمل S Pen شل و گم شدن آن باشید. شما تمام ویژگی های عالی نرم افزار S Pen را از سری Note نیز دریافت می کنید.

این یکی بسیار آسان است. اگر به دنبال یک گلکسی نوت جدید هستید، گلکسی اس 22 اولترا قطعا ارزش پرداخت اضافی را دارد. صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی یک بوم عالی برای استفاده از قلم است.

منبع: HOWTOGEEK.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید