پیدا کردن گوشی خاموش به سرقت رفته یا گم شده با برنامه جدید سامسونگ

پیدا کردن گوشی خاموش

پیدا کردن گوشی سامسونگ خاموش چگونه است؟ اگر گوشی شما گم شد یا به سرقت رفت و گوشی سامسونگ داشتید دیگر نیازی نیست نگران پیدا کردن گوشی خاموش خود باشید. سامسونگ سیستم جدید را روی گوشی های خود به روز رسانی کرده که حتی در صورت خاموش بودن گوشی نیز می توانید آن را پیدا کنید.

اگر تاکنون نتوانستید تلفن خود را پیدا کنید ، بنابراین درک می کنید که تا چه اندازه گم کردن گوشی و خاموش بودن آن می توان ترسناک باشد ، می دانید که پس گرفتن آن هم برای شما چقدر مهم است. بیشتر سازندگان دستگاه نوعی خدمات ارائه می دهند که به شما در ردیابی دستگاه شما کمک می کند. سامسونگ با برنامه Find My Mobile نیز از این قاعده مستثنی نیست و آپدیت جدیدی را ارائه کرده که می توان به وسیله آن حتی گوشی خاموش خود را پیدا کنید.

در حالی که Find My Mobile کار ردیابی گوشی را انجام می داد ، تا قبل از این فقط در زمان روشن بودن گوشی کار می کرد. خوشبختانه سامسونگ در حال اصلاح اوضاع است ، زیرا یک بروزرسانی جدید باعث شده تا بتوانید گوشی خود را حتی در صورت از دست دادن اتصال به اینترنت یا خاموش بودن پیدا کنید و برای پیدا کردن گوشی دیگر نیاز به نگرانی بابت خاموش بودن آن نداشته باشید

پیدا کردن گوشی سامسونگ خاموش

توسعه دهندگان XDA به روزرسانی Find My Mobile را منتشر کردند. این ویژگی به نام پیدا کردن آفلاین گوشی نامیده شده و همانطور که از نام آن پیداست ، برای ساخت آن طراحی شده است تا بتوانید تلفن گمشده خود را حتی اگر خاموش باشد پیدا کنید . بنابراین پیدا کردن گوشی سامسونگ خاموش هم میسر شد.

به نظر می رسد این ویژگی باعث می شود تا افراد دیگر بتوانند از تلفن شما برای اسکن دستگاه های گمشده گلکسی که ممکن است در نزدیکی باشد استفاده کنند. همچنین امکان پیدا کردن گلکسی واچ و ایربادز سامسونگ که به دستگاه شما وصل شده اند نیز وجود دارد.

بسته به مدت زمان گم شدن گوشی شما ، احتمال اینکه باتری گوشی به طور کامل خراب شده باشد نیز وجود دارد.

دلایل مختلفی وجود دارد که یک تلفن می تواند گم شده و خاموش باشد و به هر دلیل ممکن است این اتفاق چه با سرقت چه با گم شدن معمولی و تمام شدن باتری بیفتد. وقتی بیش از 10 میلیون تومان برای تلفن هزینه می کنید ، از دست دادن آن برای همیشه چیز خوبی نیست.

چگونه گوشی خود را در زمان خاموش بودن پیدا کنیم ، پیدا کردن گوشی سامسونگ خاموش

برای به دست آوردن نسخه جدید Find My Mobile و پیدا کردن گوشی خاموش ، لازم نیست کاری انجام دهید. با این حال ، شما باید با فشار آوردن به روزرسانی به تلفن خود ، ویژگی را فعال کنید یا این که منتظر بمانید گوشی سامسونگ شما آپدیت جدید شهریور ماه 99 را دریافت کرده و نصب کند. پس از آن می توانید با کشیدن نوار ناتیفیکیشن به سمت پایین گزینه turn On Offline Finding را فعال کرده و پس از آن هر زمان که گوشی خاموش بود و گم شد به وسیله دستور العمل این تنظیمات ، آن را پیدا کنید.

با به روزرسانی ، یک اعلان از دستگاه دریافت می کنید و به شما اطلاع می دهد که باید از طریق تنظیمات آن را فعال کنید. پس از روشن کردن ، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید مکان آفلاین خود را رمزگذاری کنید ، که امنیت خوبی برای شما محسوب می شود، یا این که این کار را به طور کل برای پیدا کردن گوشی در صورت خاموش بودن لغو کنید.

روش ساده تر برای پیدا کردن سایر گوشی های اندروید

برای این کار کافی است وارد گوگل شوید ( البته قبل از آن باید در نظر داشته باشید که حساب گوگل روی گوشی با حساب گوگل روی لپ تاپ یا دستگاه دیگر که با آن وارد گوگل می شوید یکی باشد) پس از آن در بخش جست و جو گوگل واژه find mobile را جست و جو کنید، همانند تصویر زیر یک باکس برای شما نمایش داده می شود که می توانید با کلیک روی آن گوشی خود را روی نقشه پیدا کنید یا کاری کنید که گوشی زنگ بخورد.

همچنین می توانید مخفی کردن شماره در زمان تماس ،  کد های مخفی گوشی اندروید و آیفون و نحوه تشخیص شارژر اصل و کپی سامسونگ را نیز از این بخش مطالعه نمایید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. گوشی منو امروز دزدیدند در خیابان یوسف آباد تهران نبش ۴۴ ام ظرف سه ثانیه . هیچ عکس العملی نتونستم بکنم . یک روز هم کلا علاف کلانتری اینا شدم . اما خوبیش اینه که از ترکیه خریده ام نمایندگی رسمی سامسونگ . می تئنم قفلش کنم . اما دار و ندارم تو گوشی بود .خیلی مواظب باشید . شیشه ماشین را بالا نگه دارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید