پیدا کردن لوکیشن در گوگل مپ

پیدا کردن لوکیشن در گوگل مپ

چگونه لوکیشن خود را در گوگل مپ پیدا کنیم؟ نحوه موقعیت یابی از طریق گوگل مپ

پیدا کردن لوکیشن در گوگل مپ

گوگل مپ یکی از مفیدترین ابزارهای ناوبری عصر مدرن است و مردم را قادر می سازد تا از قبل برای سفر خود برنامه ریزی کنند و موانع را از پیش رو بردارید. با این حال، دانستن چگونگی پیدا کردن جایی که در حال حاضر روی نقشه هستید، برای پیمایش با گوگل مپ ضروری است.

نحوه پیدا کردن لوکیشن فعلی شما در اندروید

گوگل از لوکیشن شما برای موارد زیادی استفاده می کند. در گوگل مپ، گوگل می تواند به شما کمک کند مسیری را از جایی که در حال حاضر هستید تا مقصد خود ترسیم کنید. همچنین می‌توانید از لوکیشن خود برای دیدن سایت‌ها و رستوران‌های اطرافتان استفاده کنید.

برای یافتن مکانی که در گوگل مپ هستید، برنامه باید مجوز استفاده از GPS داخلی گوشی شما را برای دسترسی به لوکیشن شما داشته باشد. باید لوکیشن را در تنظیماتتان روشن کرده باشید.

برنامه Google Maps را برای اندروید باز کنید.

how to get location on Android

روی نقشه، در گوشه سمت راست پایین بالای نوار ناوبری، دکمه لوکیشن شما را خواهید دید که شبیه یک تارگت است. اگر خاکستری است، نه آبی با دایره در وسط، به این معنی است که شما خارج از کادر هستید و در مرکز نیستید. تارگت خاکستری را فشار دهید و هنگامی که با دایره ای در وسط آبی شد، مکان شما به صورت یک نقطه آبی روی نقشه ظاهر می شود.

اهل بازی هستین؟ از بازی های تکراری خسته شدین؟ به این مقاله حتما سر بزنید: بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022 با لینک دانلود مستقیم

نحوه پیدا کردن لوکیشن فعلی شما در آیفون

دریافت لوکیشن شما در iOS مانند اندروید عمل می کند. تنها تفاوت این است که رابط کاربری به دلیل ماهیت برنامه های iOS کمی متفاوت به نظر می رسد.

برنامه Google Maps iOS را باز کنید.

google maps ios

شما به صورت یک نقطه آبی روی نقشه نشان داده می شوید. اگر نمی توانید خودتان را ببینید، به این معنی است که خارج از کادر هستید و دکمه لوکیشن شما، که شبیه یک تارگت است، خاکستری است تا آبی با دایره ای در وسط. دکمه مکان شما را در پایین سمت راست فشار دهید تا Google Maps را بر روی مکان فعلی خود متمرکز کنید.

نحوه کالیبره کردن گوگل مپ

اگر متوجه شدید که نحوه نمایش شما در گوگل مپ نادرست است، ممکن است لازم باشد گوگل مپ را مجددا کالیبره کنید. با این کار لوکیشن گوگل مپ شما تصحیح می شود و ردیابی شما درست می شود.

ابتدا برنامه گوگل مپ خود را باز کنید و لوکیشن خود را پیدا کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید این کار را با فشار دادن دکمه لوکیشن هدف شکل در پایین سمت راست انجام دهید.

اکنون، روی نقطه آبی رنگ که نشان دهنده شماست، ضربه بزنید. باید با یک مخروط آبی در جلوی آن و رو به هر جهتی که گوشی شما نشان می دهد، ظاهر شود.

recalibrate google maps compass step 1

با این کار منوی موقعیت مکانی شما با چندین گزینه از جمله گزینه اشتراک‌گذاری لوکیشن شما باز می‌شود. از اینجا، دکمه با عنوان Calibrate را انتخاب کنید. این یک قطب نما کوچک در کنار خود دارد.

recalibrate google maps compass step 2

گوگل مپ از شما می‌خواهد که گوشی خود را به شکل 8 شیب دهید و به اطراف حرکت دهید. طبق دستور عمل کنید و وقتی دقت قطب نما شما بالا یا بهتر شد، Done را فشار دهید.

recalibrate google maps compass step 3

منبع: ANDROIDAUTHORITY.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید