پیدا کردن آهنگ بدون داشتن نام آن با روش های جدید و اپلیکیشن های مختلف

پیدا کردن آهنگ

پیدا کردن آهنگ بدون نام یا اسم آن ، پیدا کردن نام آهنگ با اپلیکیشن و یا با گوگل ، شاید نام آهنگی را نمی‌دانید و یا فقط آن را شنیده‌اید و می‌خواهید آن را پیدا کرده و دانلود کنید. در این مطلب پیدا کردن آهنگ بدون داشتن نام و عنوان آن را از طریق اپلیکیشن های مختلف و سرچ گوگل بررسی خواهیم کرد تا هر آهنگی را بتوانید بدون نام و یا اسم پیدا کنید.

همیشه اتفاق می‌افتد. شما با دوستان خود در رستوران نشسته اید یا به سر کار می‌روید و موسیقی بسیار زیبایی در ایستگاه رادیویی پخش می‌شود. دوست دارید نسخه‌ای از این آلبوم موسیقی را برای خودتان بخرید یا آن را دانلود کنید اما مشکل اینجاست که شما متن ترانه را هم نتوانستید حفظ کنید ، بنابراین چگونه می‌توانید نام آن آهنگ را پیدا کنید.

پیدا کردن آهنگ

اسم آن آهنگ چیست؟ شعرها را به خاطر نمی آورم

موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک زیادی نخواهند کرد مگر اینکه شما چند کلمه از متن آهنگ را بدانید یا سرنخی در مورد نام هنرمند یا گروه موسیقی نداشته باشید. چگونه می‌توانید اسم آن آهنگ دوست داشتنی را شناسایی کنید؟خوب ، در اینجا برخی از بهترین خدمات تشخیص موسیقی وجود دارد که می‌توانند بدون نیاز به دانستن اشعار به شما در پیدا کردن آهنگ کمک کند.

پیدا کردن آهنگ بدون داشتن نام آن

پیدا کردن آهنگ از روی شعر

اگر بتوانید بخشی از شعر یا متن آهنگ را حفظ کنید، می‌توانید با جست و جوی آن بخش در گوگل، اسم ترانه را جست و جو کنید. به عنوان مثال بخشی از شعر اگر به این شکل باشد: “اصلا بد به دلت راه نده تا من عاشقت هستم و داری منو ، به سرم زده بردارمت ببرم تورو جایی که هیچکسی نیست” و در گوگل این بخش را سرچ و جست و جو کنیم، اولین نتیجه یافت شده آهنگ مهدی احمدوند به نام عشق در نتیجه ها ظاهر می‌شود. اگر حتی بتوانید سه یا چهار کلمه پشت سر هم از بخشی از شعر را نیز حفظ کنید، می‌توانید با جست و جو در گوگل به راحتی نام آن آهنگ را به دست بیاورید و دانلود کنید.

همچنین می توانید مطالب بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه ، بهترین اپلیکیشن ترکیب صورت و بهترین اپلیکیشن برای ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو در این قسمت مطالعه کنید.

اگر شعر یادم نبود و فقط ملودی آهنگ را شنیدم

پیدا کردن آهنگ : در این صورت می‌توانید از اپلیکیشن هایی که در ادامه برای پیدا کردن آهنگ معرفی می‌کنیم استفاده کنید:

اپلیکیشن شازم

پیدا کردن آهنگ

شازم یک برنامه تلفن همراه است که شما می‌توانید از آن برای یافتن نام آهنگ از طریق آیفون، بلک بری، ویندوز موبایل ، اندروید استفاده کنید و برای پیدا کردن نام آهنگ بدون شعر از آن بهره بگیرید. همچنین می‌توانید از Shazam بر روی iPod Touch استفاده کنید به شرط آنکه میکروفون خارجی داشته باشید.

به سادگی برنامه شازم را نصب کنید ، تلفن خود را به سمت منبع صوتی نگه دارید و دکمه Tag را بزنید تا شازم بتواند موسیقی پخش کننده را شناسایی کند. شازم فقط با موسیقی از پیش ضبط شده و نه با اجرای زنده کار می‌کند.

نسخه رایگان شازم به شما کمک می‌کند تا حداکثر 5 آهنگ مختلف در هر ماه را شناسایی کنید در حالی که Shazam Encore ، نسخه پرداخت شده ، ردیابی نامحدود را با قیمت 4.99 دلار ارائه می دهد. اگر موسیقی یا آهنگ قابل تشخیص نباشد ، هیچ هزینه‌ای به ازای جست و جو از شما کسر نخواهد شد.

دانلود اپلیکیشن شازم

اپلیکیشن MusicID

آیفون خود را تا حدی در نزدیکی موسیقی نگه دارید تا اپلیکیشن  MusicID به شما بگوید چه آهنگی پخش می‌شود. این یک برنامه آیفون 3 دلاری در سراسر جهان است اما اگر در AT&T حضور دارید ، ممکن است از Blackberry ، Windows Mobile یا هر تلفن دیگر برای شناسایی موسیقی با MusicID استفاده کنید.

پیدا کردن آهنگ با اپلیکیشن Soundhound

پیدا کردن آهنگ

اپلیکیشن soundhound تقریباً همه کارهایی را که شازم انجام می دهد و حتی بیشتر از آن را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. درست مانند شازم ، SoundHound می‌تواند به شما بگوید چه آهنگی در حال پخش شدن است و به پیدا کردن آهنگ به شما کمک می‌کند.

اگر بتوانید خودتان هم آهنگ را بخوانید، SoundHound آن را تشخیص می دهد. البته ، این بستگی به این دارد که تعبیر صوتی شما از این آهنگ تا چه اندازه با آهنگ واقعی یکسان است. اما اگر خیلی تفاوتی بین صدای شما و موسیقی اصلی نباشد، به راحتی آن را تشخیص داده و نام آهنگ را برای شما باز گردانی می‌کند.

اپلیکیشن soundhound یک سیستم دستیار صوتی هم دارد و شما می‌توانید با گفتن کلمه well , whats that music ، گزینه شنیداری ساند هاند را فعال کنید تا بتواند آهنگ مد نظر شما را پیدا کند.

اپلیکیشن ساند هاند در ابتدا به عنوان موتور جستجوی موسیقی موسوم به Midomi شناخته می‌شد. در واقع ، نسخه دسکتاپ SoundHound هنوز هم Midomi نام دارد. و درست مانند SoundHound که در دستگاه های iOS و اندروید موجود است ، می‌توانید آواز بخوانید تا صدای شما را تشخیص داده و آهنگ مورد نظر را پیدا کند.

دانلود اپلیکیشن soundhound

 

منبع: Mashable

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید