پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس روی چه گوشی هایی مجهز می شود

پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس

سال گذشته ، کوالکام نسخه اورکلاک شده پردازنده اسنپدراگون 855 را با گرافیک سریعتر رونمایی کرد و همین اتفاق احتمالاً امسال نیز رخ خواهد داد. پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس نیز به زودی رونمایی می شود. انتظار می رود که تازه سازی چرخه میانی به Q3 برسد و ظاهراً این طرح تغییر نکرده است زیرا Universe (از طریق سیستم عامل اندروید) ادعا می کند که اسنپدراگون 865 پلاس در اواخر تیرماه معرفی می شود.

پیش از این ، برخی از سردرگمی ها در مورد اینكه آیا اسنپدراگون 865 پلاس با استناد به مدیر ارشد بازاریابی Meizu ، روی گوشی میزو عرضه می شود ، وجود دارد. حالا قصد داریم که در این مطلب نشان دهیم، کدام گوشی ها اول به این پردازنده بهینه سازی شده کوالکام مجهز خواهد شد.

پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس

گوشی هایی که به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس مجهز می شوند

سامسونگ گلکسی نوت 20 احتمالاً اولین گوشی است که توسط اسنپدراگون 865 پلاس پشتیبانی می شود، چند روز دیگر ، سامسونگ گلکسی نوت 20 از اسنپدراگون 865 پلاس تغذیه می کند شد و اکنون به نظر می رسد که این احتمال بسیار قوی تر باشد.

تلفن های دیگری که ظاهرا به این تراشه سخت افزاری مجهز می شوند شامل گلکسی گلکسی Z فلیپ 5G ، وان پلاس 8T و گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 است.

پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس

تفاوت نسخه پلاس با معمولی

مشخصات فنی پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس هنوز مشخص نیست ، اما احتمالاً تفاوت زیادی از نظر کارایی نسبت به اسنپدراگون 865 نخواهد داشت. ظاهراً این تغییرات شامل عملکرد CPU با حاشیه ای بهتر ، رندر سریع تر گرافیک و بهینه سازی بازی خواهد بود.

بنابراین ، اگر شما در حال حاضر صاحب یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 865 هستید ، شاید بهتر باشد که منتظر بمانید تا تلفن های Snapdragon 875 به بازار بیایند. تراشه جدید مبتنی بر فرآیند 5nm خواهد بود که باعث می شود سریع تر و با صرفه تر از 7nm اسنپدراگون 865 استفاده شود. علاوه بر این ، طبق گزارش ها ، این گوشی با پایه باند جدید X60 5G نیز عرضه خواهد شد که درون سیلیکون تعبیه خواهد شد. . مودم جدید سرعت بیشتری نسبت به مودم فعلی Snapdragon X55 ارائه می دهد و ادغام آن با SoC نیز ممکن است باعث کاهش هزینه پرچمداران اندرویدی 2021 شود.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید