والپیپر ویدیویی ، چگونه والپیپر ویدیو روی گوشی نصب کنیم

والپیپیر ویدیویی

روش نصب والپیپیر ویدیویی روی گوشی های سامسونگ ، چطور روی گوشی سامسونگ والپیپر یا تصویر پس زمینه ویدیویی نصب کنیم ؟ در ادامه با هم خواهیم دید

اغلب گوشی ها دارای صفحه پس زمینه به صورت عکس هستند اما ایا دوست دارید والپیپیر ویدیویی متحرک برای همراه خود تنظیم کنید؟ گوشی Samsung Galaxy خود را با والپیپرهای ویدیویی متمایز کنید. در اینجا نحوه تنظیم یک ویدیو به عنوان والپیپیر ویدیویی یا تصویر زمینه برای گوشی موبایل خود آورده شده است.

تغییر تصویر زمینه به والپیپیر ویدیویی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد حس جدید و هیجان‌انگیز گوشی شماست. به هر حال، این اولین چیزی است که پس از بیرون کشیدن گوشی و باز کردن قفل آن به آن نگاه می کنید.

برای بالابردن امنیت فلش یا هارد اکسترنال لازم است بدانیم:   افزایش امنیت وسیله های ذخیره سازی با BitLocker

مهم نیست که چه سبکی را ترجیح می دهید، همیشه می توانید والپیپیر ویدیویی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و نشان دهنده احساس شما باشد. این در صورتی است که  گاهی اوقات، یک کاغذ دیواری ایستا آن را پر نخواهد کرد.

بنابراین، بیایید خلاق باشیم و ببینیم چگونه می‌توانید یک ویدیو را به عنوان والپیپیر ویدیویی صفحه قفل و صفحه اصلی خود در دستگاه سامسونگ تنظیم کنید.

اگر از ساعت های مچی هوشمند استفاده میکنید لازم است بدانید:    آیا شارژ کردن ساعت هوشمند در شب عیب دارد

چگونه یک ویدیو را به عنوان والپیپیر ویدیویی قفل صفحه خود تنظیم کنید

برای قرار دادن یک ویدیو به عنوان تصویر زمینه قفل صفحه خود به هیچ برنامه شخص ثالثی نیاز ندارید. می توانید این کار را مستقیماً از برنامه Samsung Gallery انجام دهید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  1. برنامه Samsung Gallery را باز کنید و ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Set as wallpaper > Lock screen را انتخاب کنید.
  3. اگر ویدیوی شما خیلی طولانی است، نماد قیچی را فشار دهید تا آن را به 15 ثانیه یا کمتر کاهش دهید و سپس روی Done ضربه بزنید. توجه داشته باشید که والپیپیر ویدیویی زنده نمی توانند بیش از 100 مگابایت حجم داشته باشند.
  4. پس از انجام، روی تنظیم در صفحه قفل ضربه بزنید، و شما کار را انجام دادید.والپیپیر ویدیویی

وقتی گوشی Samsung Galaxy خود را قفل کنید و به صفحه قفل بروید، ویدیویی که تنظیم کرده‌اید به‌طور خودکار پخش می‌شود.

چگونه یک ویدیو را به عنوان والپیپیر ویدیویی صفحه اصلی خود تنظیم کنید

تنظیم یک ویدیو به عنوان والپیپیر ویدیویی صفحه اصلی کمی پیچیده تر از انجام این کار برای صفحه قفل است. برای انجام این کار، باید یک برنامه اضافی را دانلود کنید.

برای دستگاه های Galaxy، می توانید از Samsung Good Lock استفاده کنید. این یک برنامه سفارشی سازی همه کاره از سامسونگ است. روی دستگاه‌های سامسونگ از قبل نصب نشده است، اما می‌توانید آن را از فروشگاه گلکسی دریافت کنید.

دانلود:Galaxy Store.

پس از دانلود، مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید که این فرآیند کمی راه حل است. این برنامه اجازه نمی دهد ویدیوها را مستقیماً به عنوان تصویر زمینه صفحه اصلی خود تنظیم کنید.

  1. Good Lock را اجرا کنید و ماژول Wonderland را در منوی Family پیدا کنید. با ضربه زدن روی ماژول، برنامه شما را به فروشگاه گلکسی هدایت می کند، جایی که می توانید آن را نصب کنید.
  2. سرزمین عجایب را باز کنید و روی New > Gallery ضربه بزنید و یک تصویر را انتخاب کنید. نگران نباشید، در نتیجه نهایی قابل مشاهده نخواهد بود.
  3. روی دکمه App to Layer در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید و Video را انتخاب کنید. ویدیوی مورد نظر خود را از گالری خود انتخاب کنید، طول آن را تنظیم کنید و روی Done ضربه بزنید. ویدیو در بالای تصویری که قبلاً انتخاب کرده اید ظاهر می شود. به سادگی اندازه ویدیو را تغییر دهید تا پیش نمایش صفحه به طور کامل پوشش داده شود و سپس روی Save ضربه بزنید. به این پیش تنظیم سفارشی یک نام بدهید و دوباره روی ذخیره ضربه بزنید.
  4. پس از انجام این کار، پیش نمایش تصویر زمینه ویدیویی خود را خواهید دید. اگر از نتیجه راضی هستید، روی تنظیم به عنوان تصویر زمینه ضربه بزنید، سپس انتخاب کنید که آیا آن را فقط روی صفحه اصلی یا هر دو صفحه اصلی و قفل اعمال کنید.
  5. اگر از نتیجه نهایی ناراضی هستید، همیشه می توانید به ماژول سرزمین عجایب برگردید و از اول تنظیمات خود را ویرایش کنید.

والپیپیر ویدیویی

قبل از اینکه ویدیوتان را به‌عنوان تصویر زمینه تنظیم کنید، مطمئن شوید که وضوح کافی دارد و در ابعاد درست است، در غیر این صورت ممکن است نتیجه تار به نظر برسد. به عنوان مثال، اگر گوشی شما صفحه نمایش QHD دارد و از ویدیویی با وضوح Full HD استفاده می کنید، ممکن است تصویر زمینه ناپسند باشد.

اگر به دنبال چند ویدیو با کیفیت بالا به صورت رایگان هستید، همیشه می توانید به سایت های محبوبی مانند Pexels و Pixabay مراجعه کنید.

دانلود :Pixabay      دانلود: Pexels

با یک والپیپر ویدیویی، صفحه خود را جذاب کنید

والپیپرهای استاتیک و ثابت بسیار رایج هستند و اغلب به شدت معمولی . اگر به دنبال چیزی برای متفاوت کردن صفحه نمایش خود هستید، یک تصویر زمینه ویدیویی متحرک می تواند معجزه کند. برنامه Samsung Good Lock به شما امکان می دهد تصویر زمینه زنده خود را به روش های مختلف شخصی سازی کنید. می‌توانید متن، برچسب، اشکال و جلوه‌های ذرات مانند برف، قطرات باران، ستاره‌ها، حباب‌ها و موارد دیگر را در بالای تصویر زمینه زنده خود اضافه کنید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید