نگاهی کوتاه به گوشی شیائومی می 11 ، جدیدترین غول گوشی های چینی

شیائومی می 11 جدیدترین پرچمدار 2021 شیائومی ارزش فوق العاده ای از همه لحاظ دارد. این گوشی تنها با قیمت 613 دلارعرضه شده اما با پردازنده جدید اسنپدراگون 888 و یک صفحه نمایش AMOLED 2K 120Hz عالی آماده فروش است. در ادامه سایر مشخصات فنی این گوشی و جزییات آن را بررسی می کنیم

این گوشی اخیراً در چین به فروش رسیده است و به زودی در سطح جهانی نیز عرضه خواهد شد. با وجود نسخه استاندارد (غیر پرو) ، شیائومی می 11 از ویژگی های ممتازی برخوردار است تا در سال 2021 به عنوان یک مدل پرچمدار تمام عیار شناخته شود ، بنابراین ، بیایید نگاهی به آنچه تلفن در این گوشی شیائومی می 11 ارائه می دهد بیندازیم.

هندز آن شیائومی می 11 : طراحی

شیائومی می 11

شیائومی Mi 11 در دو نوع مختلف عرضه می شود – نوع مات AG و چرم وگان. مدل مات AG با طرح ساندویچ فلزی و شیشه ای عرضه می شود در حالی که تعجب آور نیست که مدل چرم وگان در قسمت پشتی از روکش چرمی برخوردار است.

ما مدل Vegan Leather شیائومی می 11 را برای بررسی خود تهیه کردیم و باید به شما بگوییم که قاب پشتی بسیار عالی است. مزیت جزئی دیگر این نوع چرمی این است که ماژول مربع دوربین عقب به اندازه نسخه مات AG بیرون نمی زند. دلیل آن این است که مدل چرم وگان در مقایسه با نوع مات AG (196 گرم ، 8.06 میلی متر) کمی ضخیم تر است (194 گرم ، 8.56 میلی متر).

با وجود وزن 194 گرم ، این گوشی بسیار سبک است. با تجزیه و تحلیل دقیق تر ، متوجه شدیم که وزن کلی بدن به خوبی متعادل است که احساس عملی بهتری را در Mi 11 نسبت به مدل قبلی خود ایجاد می کند – Mi 10. همچنین ، چهار طراحی منحنی با گوشه های صاف به نظر می رسد و احساس بسیار خوبی دارد حق بیمه و نگه داشتن آن را بسیار راحت می کند ، حتی با یک دست.

شیائومی می 11

نمایشگر

شیائومی می 11 با نمایشگر بزرگتر و بهتری نسبت به مدل قبلی خود مجهز شده و از یک پنل 6.81 اینچی 2K 120Hz AMOLED بهره می برد. این صفحه نمایش قطعاً بزرگترین برجسته پرچمدار جدید است و احتمالاً بهترین صفحه نمایش OLED است که تاکنون در یک تلفن هوشمند دیده ایم. قابل ذکر است ، Mi 11 حتی در وضوح 2K WQHD + از نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز پشتیبانی می کند. لبه های منحنی موجود در گوشی بین تجربه کاربری شما وجود ندارد و تغییر رنگی نیز مشاهده نمی شود. توجه داشته باشید که پرچمدار جدید همچنین باعث کاهش اندازه دوربین منفذ سوراخ جلوی سلفی شده است.

مشخصات فنی ، ویژگی ها

با ورود به مشخصات فنی ، شیائومی می 11 اولین گوشی هوشمند Snapdragon 888 در جهان است که در بازار عرضه می شود. تراشه جدید تضمین می کند که تلفن بسیار سریع و روان است و می تواند امتیازات AnTuTu را به بیش از 700،000 برساند. نکته مهم دیگر Mi 11 صدای تنظیم شده Harmon Kardon است و بهبود قابل توجهی در کیفیت صدا مشاهده می شود. در آزمایشات اولیه ، متوجه شدیم که بلندگوهای استریو در پرچمدار جدید دارای خروجی صدای عالی هستند.

شیائومی می 11

در حالی که Mi 11 از نظر عملکرد ، طراحی و نمایشگر سنگین است ، شیائومی برای تنظیم دوربین خود روشی سبک و منطقی را انتخاب کرده است. اشتباه نکنید ، دوربین اصلی 108MP عکس های بسیار خوبی به شما می دهد مخصوصاً در شرایط نور روز. اما بدانید که تنظیمات دوربین سه گانه که شامل یک لنز با زاویه دید فوق العاده 13 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است ، در مقایسه با Xiaomi Mi 10 در بخش دوربین پیشرفت زیادی نمی کند. در عورض ، شما یک سلفی 20 مگاپیکسلی دریافت می کنید.

اتصالات ، قیمت و سایر مشخصات

شیائومی می 11

شیائومی می 11 همچنین دارای یک باتری بسیار بزرگ 4600mAh با پشتیبانی از شارژ سیمی 55 وات است. با این حال ، چشمگیرترین ویژگی باتری پشتیبانی از شارژ بی سیم پرسرعت 50W و شارژ بی سیم معکوس 10W است. این تلفن همچنین از پروتکل های شارژ سریع Quick Charge 4 plus ، QC3 plus و PD3.0 پشتیبانی می کند. در آخر ، از 5G و استاندارد جدید Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند.

استراتژی شیائومی برای Mi 11 کاملاً واضح است. با افزودن مشخصات درجه یک ، در حالی که مناطق خاصی مانند بخش دوربین را تنظیم می کنید ، نسبت به قیمت و عملکرد ایده آل ، روی چند قسمت اصلی پرچمدار تمرکز کنید. این گوشی با قیمت تقریبی 610 دلاری به بازار عرضه می شود

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید