نکات و ترفندهای PS5 ، هر چیزی که باید در مورد پلی استیشن 5 بدانید

ترفندهای PS5
بررسی نکات و ترفندهای PS5 ، احتمالا شما هم از کنسول بازی پلی استیشن 5 استفاده می کنید اما بعضی قابلیت های آن را نمی دانید ، در ادامه ترفند های جالب PS5 را نشان می دهیم. این که آیا شما یکی از معدود خوش شانس هایی بودید که PlayStation 5 زمانی که برای اولین بار عرضه شد یا اخیراً آخرین کنسول سونی را به دست آورده اید، کارهای زیادی وجود دارد که PS5 می تواند انجام دهد که احتمالاً شما انجام نداده اید. درباره ما همیشه به دنبال نکات و ترفندهای PS5 هستیم و فکر می‌کنیم برخی از بهترین کارهایی را که نمی‌دانستید پلی‌استیشن 5 می‌تواند انجام دهد را همین‌جا با شما به اشتراک بگذاریم.

نکات و ترفندهای PS5

1. پایه را عوض کنید

تصاویر استوک PS5 در پایه 4

PS5 دارای یک پایه جداشدنی است که یا به پایین ثابت می شود یا در جعبه جا می شود. اگر در قسمت پایین ثابت باشد، وقتی نمی‌خواهید کنسول خود را به صورت عمودی نگه دارید، ممکن است برای شما کارساز نباشد- به هر حال، بسیار حجیم هست.

به راحتی می توان پایه را به پنل پایه تغییر داد تا بتوانید PS5 خود را به صورت افقی قرار دهید. اگر یک سکه نازک (یا پیچ گوشتی) و چند دقیقه وقت اضافی دارید، می توانید جایگاه را متناسب با آن تغییر دهید. به ویدیو آموزشی نیاز دارید؟ Push Square یک ویدیوی عالی دارد که شما را با نحوه انجام آن آشنا می‌کند.

2. از Game Boost برای بهبود خودکار بازی‌های PS4 استفاده کنید

بهترین بازی های ps4 God of War

یک ترفند کمتر دیده شده، بیشتر یک نکته، که ممکن است در مورد ویژگی Game Boost سونی ندانید. این به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های PS4 سازگار با نسخه قبلی را به‌طور خودکار ریمستر کنید تا در PS5 شما حتی خیره‌کننده‌تر به نظر برسند. Game Boost به طور خودکار فعال است، بنابراین اگر فکر کرده اید که چرا بازی های قدیمی PS4 شما اینقدر خوب به نظر می رسند، دیگر تعجب نکنید.

توجه: باید مطمئن شوید که کنسول شما و بازی‌ای که در حال انجام آن هستید، آخرین به‌روزرسانی‌ها را برای آن نصب شده هست. این کار می کند.

3. پخش استریم بازی های PS4 با Remote Play

ps5 پخش از راه دور

اگرچه می‌توانید بازی‌های PS4 خود را به راحتی از فروشگاه پلی‌استیشن دانلود کرده و در PS5 خود ذخیره کنید، اما فضای با ارزشی را اشغال می‌کند که می‌توانید صرفه‌جویی کنید. برای عناوین جدید ویژگی Remote Play به شما امکان می‌دهد بازی‌های PS4 خود را روی PS5 استریم کنید، بنابراین می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان بدون نگرانی در مورد فضای هارد دیسک خود.

در اینجا نحوه استفاده از Remote Play آمده است:

  • مطمئن شوید که هر دو کنسول شما به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند. بسته به سرعت شبکه خود، ممکن است متوجه تاخیر ورودی شوید. برای بهترین نتیجه از اتصال سیمی استفاده کنید.
  • در PS5 خود، به تنظیمات> سیستم > پخش از راه دور بروید. فعال کردن پخش از راه دور را برجسته کنید، سپس X را فشار دهید تا این ویژگی روشن شود.
  • در PS4 خود، برنامه PS5 Remote Play را از منوی اصلی باز کنید. پیدا کردن PS5 خود یا اتصال به PS5-xxx را انتخاب کنید.

بیشتر بیاموزید: بهترین کنسول بازی جهان کدام است

4. نکات و ترفندهای PS5 ، هر چیزی که باید در مورد پلی استیشن 5 بدانید : کنسول خود را سفارشی کنید

ps5 colored plates

صفحات جانبی PS5 را می توان به راحتی جدا کرد و جایگزین کرد تا بتوانید کنسول خود را سفارشی کنید. فعلا پنج رنگ مختلف پنل را در وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن پیدا خواهید کرد. ، و تعدادی از گزینه های شخص ثالث، اما مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می دهید تا مطمئن شوید سایتی که از آن خرید می کنید قابل اعتماد است و صفحه ها متناسب با کنسول شما هستند. از یک کنسول بنفش گرفته تا طراحی جالب مرد عنکبوتی، آسمان محدودیت دارد.

5. با فعالیت های PS5 به حالت های خاص بازی بروید

PS5 activity

این نکته PS5 بر ویژگی Activities تمرکز دارد، که پرش به حالت‌های خاص بازی مانند چند نفره، بارگیری ماموریت‌های خاص یا دستیابی سریع به غنائم را آسان می‌کند. کافیست دکمه PS را در کنترلر DualSense فشار دهید و کارت هایی در پایین صفحه ظاهر می شوند که سطوح فردی، موارد بازگشایی و موارد دیگر را در بازی که در حال انجام آن هستید نشان می دهد. بسیار مفید!

6. از کنترلر DualShock 4 قدیمی خود برای co-op استفاده کنید

Sony DualShock 4 controller
بنابراین نمی توانید از کنترلرهای DualShock 4 PS4 برای اجرای بازی های PS5 در سونی استفاده کنید. کنسول نسل بعدی، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید از آن‌ها برای پخش عناوین PS4 سازگار با نسخه قبلی استفاده کنید؟ اگر فقط یک کنترلر DualSense دارید، اما می خواهید در بازی های PS4 مورد علاقه خود با خانواده همکاری کنید، خبر بسیار خوبی هست.ببینید: مقایسه PS5 و PS4

7. صفحه نمایش خود را در بازی به اشتراک بگذارید

از دیگر نکات و ترفندهای PS5 اشتراک گذاری صفحه نمایش است. PS5 از بسیاری از ویژگی های اجتماعی پشتیبانی می کند، بنابراین احتمالاً تعجبی ندارد که بتوانید صفحه نمایش خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یا دیگران در مهمانی شما تا بتوانند بازی شما را تماشا کنند. اگرچه این احتمالاً چندان چشمگیر به نظر نمی رسد، ویژگی چند وظیفه ای ترفند دیگری نیز دارد. آستین آن می‌توانید در حین بازی، گیم‌پلی دوستان خود را از طریق حالت تصویر در تصویر پخش کنید- اگر در یک بازی چند نفره هستید و می‌خواهید اکشن را از زاویه‌ای متفاوت ببینید، بسیار جالب هست. می‌توانید این گیم‌پلی را روی بازی خودتان همپوشانی کنید یا آن را به کناری بچسبانید تا مانعی برای شما ایجاد نشود.

در اینجا نحوه اشتراک‌گذاری صفحه نمایش آمده است:

  • دکمه PS را برای دسترسی به Control Center فشار دهید، سپس Base Game را انتخاب کنید.
  • یک مهمانی با دوستانی که می خواهید صفحه نمایش خود را با آنها به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید یا ایجاد کنید.
  • Start Share Screen واقع در زیر نام(های) کشویی را انتخاب کنید.
  • هنگامی که صفحه خود را به اشتراک می گذارید، دوست(های) شما اعلانی دریافت خواهند کرد. آنها باید این را بپذیرند، که به عنوان یک کارت ظاهر می شود.
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید