نقد و بررسی و مشخصات گوشی ردمی نوت 11 اس شیائومی ، مشخصات فنی و قیمت

بررسی ردمی نوت 11 اس 5G

نقد و بررسی و مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس (note 11s) ، بررسی مشخصات فنی ، قیمت ، دوربین ، طراحی ، بدنه و مشخصات کلی گوشی جدید شیائومی ، محصول با دوربین عالی و قیمت مناسب در بین گوشی های هوشمند دنیا.

نقد و بررسی و مشخصات گوشی ردمی نوت 11 اس شیائومی ، مشخصات فنی و قیمت

بررسی ردمی نوت 11 اس 5G

مقدمه

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : در مقدمه بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس باید گفت که لیست در حال گسترش ردمی نوت 11 اس در بخش بررسی ما با ردمی نوت 11 اس 5G ادامه می‌یابد – یک گوشی 5G با قیمت مناسب که از مدت‌ ها قبل اشتراک‌های زیادی با Poco M4 Pro 5G و Redmi 11T 5G دارد.

بیت 5G به لطف Dimensity 810 عرضه می شود – یک چیپست 6 نانومتری میان رده محبوب Mediatek. معاوضه معمول در اینجا نیز وجود دارد – ردمی نوت 11 اس 5G با یک LCD در مقایسه با OLED 11S (4G) عرضه می شود، اگرچه این دو مدل از چندین جنبه دیگر نیز متفاوت هستند. ممکن است LCD باشد، اما همچنان رفرش ریت 90 هرتز را دریافت می‌کند، بنابراین همه چیز از بین نمی‌رود.

گوشی ردمی نوت 11 اس با سیستم دوربین سریعی ارائه می شود که یک واحد 50 پیکسلی را در اختیار دارد. همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو تله فوتو 2 مگاپیکسلی وجود دارد – چیزی که پوکو یا 11T 5G نداشتند. دوربین سلفی نیز با M4 Pro 5G متفاوت است، و دوربین سلفی نیز با 11S (4G) یا 11T 5G  متفاوت است – در اینجا یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد، که با واحدهای 16 مگاپیکسلی در سایر دوربین ها متفاوت است.

هیچ امتیازی در بخش باتری صورت نگرفته است و ردمی نوت 11 اس 5G دارای یک سلول 5000 میلی آمپر ساعتی است که می توانید تا 33 وات را شارژ کند. نسخه اندرویدی که هنوز 11 است، جالب تر است، هرچند حداقل لایه MIUI در بالا آخرین 13 است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نقد و بررسی گوشی شیائومی 12 پرو, قیمت و مشخصات فنی و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو ، مشخصات فنی و قیمت مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که قیمت این گوشی در حدود 6 میلیون تومان است.

بررسی مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 11 اس در یک نگاه

بدنه: 163.6×75.8×8.8mm, 195g; جلو شیشه ای، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی.

صفحه نمایش: 6.60 اینچ IPS LCD، 90 هرتز، 450 نیت (typ)، وضوح 1080×2400 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، 399ppi.

چیپست: MediaTek MT6833P ابعاد 810 (6 نانومتر): هشت هسته ای (2×2.4 گیگاهرتز Cortex-A76 و 6×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55). Mali-G57 MC2.

حافظه: 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت، 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت، 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت؛ UFS 2.2; microSDXC.

سیستم عامل/نرم افزار: اندروید 11، MIUI 13.

دوربین عقب: عریض (اصلی): 50 مگاپیکسل، f/1.8، 26 میلی متر، PDAF؛ زاویه بسیار عریض: 8 مگاپیکسل، f/2.2، 119 درجه؛ ماکرو: 2 مگاپیکسل، f/2.4.

دوربین جلو: 13 مگاپیکسل، f/2.4، (واید).

فیلمبرداری: دوربین عقب: 1080p@30/60fps; دوربین جلو: 1080p@30fps.

باتری: 5000 میلی آمپر؛ شارژ سریع 33 وات، 100٪ در 59 دقیقه (تبلیغ شده).

سایر مشخصات: اثرانگشت خوان (نصب شده در کنار)؛ رادیو FM؛ پورت مادون قرمز؛ جک 3.5 میلی متری

بررسی آنباکسینگ گوشی ردمی نوت 11 اس در یک نگاه

بررسی و مشخصات گوشی ردمی نوت 11 اس : در قسمت بعدی بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس که مربوط به آنباکسینگ این گوشی می شود باید گفت که ردمی نوت 11 اس در جعبه مقوایی سفید دو تکه معمولی با شبیه به تلفن چاپ شده در بالا ارائه می شود – فقط با محتویات داخل مطابقت ندارد زیرا واحد ما Midnight Black است و درب آن دارای رنگ آبی است.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

در داخل، شارژر 33 واتی را که به آن اشاره کردیم، به علاوه یک کابل USB-A-to-C با مهر ‘3A’ در یک طرف آن را دریافت می کنید تا به شما امتیاز فعلی آن را بدانید. قاب شفاف نرم ارائه شده امتیاز خاصی را به شما ارائه نمی کند، اما داشتن محافظ بیرون از جعبه همیشه خوب است.

بررسی طراحی, کیفیت ساخت و هندلینگ گوشی ردمی نوت 11 اس

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : در این قسمت از بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس که در خصوص طراحی این گوشی می شود باید گفت که ردمی نوت 11 اس تمایل به حفظ زیبایی شناسی مشترک خاصی دارند. حداقل بخش اعظم مدل‌های قبلی، یعنی – 11E و 11T و 11T Pro که به تازگی معرفی شده‌اند (بله، همچنان به بازار می‌آیند) ظاهر دوربین متفاوتی دارند. اما بیایید روی 11S 5G که در اینجا داریم تمرکز کنیم.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

این دوربین دارای جزیره‌ای متمایز از دوربین است – واحد اصلی در بالا قرار گرفته و با یک صفحه براق برجسته شده است، در حالی که ماژول‌ های ثانویه در زیر چیده شده‌اند. تقریباً طوری ساخته شده است که 5 دوربین دارد، اما به غیر از ماژول اصلی ایزوله و فوق عریض زیر آن، فقط یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دریافت می کنید. دو بیت دیگر فلاش LED و یک نقطه قرمز برای … برای نمایش، واقعا – هیچ هدف کاربردی ندارد.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

یک نشان Redmi در همان سمت پنل پشتی تکرار می‌کند که این Poco M4 Pro 5G نیست، چیزی که قبلاً از ظاهر نسبتاً محدود مجموعه دوربین می‌دانید – اگر Poco بود، کل یک سوم بالایی را خواهید داشت. طراحی شده تا شبیه دوربین باشد.

خود پنل حتی در رنگ‌ بندی Midnight Black ما که اسماً کمتر هیجان‌ انگیز است، کمی ذوق می‌ افزاید. آن اثر زرق و برق مانندی را در زیر نور مستقیم خورشید دارد که در مدل های گران قیمت تر، اخیراً Vivo X80 Pro دیده ایم.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

سایر گزینه های رنگی می توانند شخصیت بیشتری را اضافه کنند، چه رنگ Twilight Blue یاStar Blue.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

صرف نظر از رنگ، از پلاستیک ساخته شده است، اگرچه این باعث نمی شود تا شما به این فکر بیفتید که این یک گوشی ارزان قیمت است. برخی از اثرانگشت‌ ها را در خود نگه می‌ دارد، اما هیچ جا به اندازه پنل شیشه ای اثر انگشت را بر جای نمی گذارد، و مطمئناً مشکلی نیست. طبیعتاً برای یکی از این روکش های مات، بسیار لغزنده است، اما باز هم – آنقدرها که فکر می کنید نیست.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

در جلو، یک LCD 6.6 اینچی دریافت می کنید که توسط یک قاب با اندازه مناسب احاطه شده است. چانه کمی ضخیم‌تر است، اما حاشیه‌های ردمی از نظر تناسب تفاوتی با سایر گوشی‌های میان رده معمولی ندارند. یک سوراخ پانچ کوچک برای دوربین سلفی ظاهر «پیش‌فرض» را کامل می‌کند.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

ممکن است به مشبک گوشی توجه داشته باشید – این یکی از دو دهانه ای است که به همان بلندگوی بالایی کار می کند. وظیفه پخش کانال مناسب در جفت بلندگوی استریو را بر عهده دارد، اما می‌توانید در صفحه بعد درباره ویژگی‌ های عملکرد آن بیشتر بخوانید.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

گریل دیگر همان اسپیکر در قاب بالای گوشی قرار دارد. همچنین در اینجا یکی از میکروفون ها و همچنین فرستنده مادون قرمز – یکی از اصلی ترین مجموعه های ویژگی های گوشی هوشمند شیائومی است.

در پایین، بلندگوی اصلی و همچنین میکروفون اصلی وجود دارد که به عنوان دهانی برای تماس‌های صوتی عمل می‌کند. پورت USB-C ناگفته نماند، اما ما همچنان می‌خواهیم به گنجاندن جک هدفون اشاره کنیم – فقط برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که سازندگان فکر نمی‌کنند ما دیگر به آن اهمیت نمی‌دهیم و آن را در میان‌ رده‌ها مانند پرچم‌داران حذف نمی‌کنیم. 

IR blaster on top, as usual - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review 3.5mm jack on the bottom - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

خوانندگان با چشم تیزبین کمبود خطوط آنتن را در امتداد قاب گوشی مشاهده کرده اند – نیازی نیست، زیرا آن نیز پلاستیکی است. دکمه‌ های سمت راست هم همین‌طور هستند – یک دکمه تنظیم صدا که به طور مثبت کلیک می‌کند و یک دکمه پاور با یک خواننده اثر انگشت تعبیه‌شده.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

برخی دیگر ممکن است برای جلوگیری از فعال‌ سازی ناخواسته، آخرین بیت را در قسمت فرورفته قاب قرار دهند، در حالی که شیائومی آن را برجسته کرده است، اما یک گزینه نرم‌ افزاری برای جلوگیری از اشتباه خواندن تصادفی ارائه کرده است. با این مجموعه که نیاز به فشار برای درگیر شدن دارد، تجربه لذت‌ بخش و بدون دردسری با حسگر اثر انگشت با انگشت اشاره چپ و شست راست داشتیم.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

اسلات سیم‌کارت در سمت چپ گوشی قرار دارد، و این یک چیدمان استاندارد است که در آن می‌توانید از دو سیم‌کارت نانو یا نانو سیم‌کارت و میکرو اس‌دی استفاده کنید، اما نه از هر سه به‌طور همزمان. اسلات کارت حافظه اختصاصی، به طور طبیعی بهتر است، اما یک اسلات مشترک بهتر از هیچ است.

به واشر قرمز رنگی که برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آب به داخل شکاف طراحی شده است توجه کنید. ما اطلاعاتی در دست داشتیم مبنی بر اینکه این تلفن دارای رتبه IP53 است (محافظت در برابر پاشش آب، وقتی صحبت از آب می شود)، اما به نظر می رسد که در زمان نوشتن این بررسی نمی توانیم آن مقدار را پیدا کنیم. واشر قرمز نشانه خوبی است، و ممکن است گوشی به خوبی از باران جان سالم به در ببرد، اما رتبه IP در مشخصات رسمی گم شده است.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

 

ابعاد ردمی نوت 11 اس  163.6×75.8×8.8 میلی‌متر و وزن آن 195 گرم است. مانند بسیاری از جنبه‌ های طراحی و ساخت آن، این فقط در مورد استاندارد ابعاد و وزن برای کلاس است. هنگامی که مفاهیم کار با یک گوشی 6.6 اینچی را پذیرفتید، این گوشی نباید متفاوت باشد – یک دست اضافی در شرایط خاص کمک می کند اما به هیچ وجه برای یک تماس تلفنی یا بخش عمده اسکرول شما لازم نیست.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

بررسی صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11 اس

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس: در قسمت بعدی بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس  که در خصوص صفحه نمایش این گوشی است باید گفت که ردمی نوت 11 اس به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی مجهز است و برخلاف پنل OLED، یک LCD است. رزولوشن 1080×2400 پیکسل با نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 399ppi است. حداکثر رفرش ریت 90 هرتز با برخی رفتارهای تطبیقی ​​اولیه وجود دارد که می تواند آن را به 30 هرتز کاهش دهد، در حالی که نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

شیائومی هیچ وعده جسورانه ای برای روشنایی نمی دهد و مقدار معمولی 450nits را مشخص می کند. ما کمی بیشتر از آن اندازه گرفتیم – 509 نیت با روشنایی تطبیقی ​​فعال و تلفن تحت نور شدید. سمت چپ به اسلایدر با غیرفعال شدن خودکار، روشنایی 418 نیت است. اینها اساساً همان نتایجی هستند که چندی پیش در Poco M4 Pro 5G به دست آوردیم، فقط در اینجا کنتراست کمی کمتر است.

برخی دیگر از مدل‌های ردمی نوت 11 با نمایشگرهای OLED عرضه می‌شوند که نه تنها کنتراست بهتری را ارائه می‌دهند، بلکه به طور قابل‌توجهی روشن‌تر هستند.

ردمی نوت 11 اس

بازتولید رنگ در Redmi Note 11S 5G به شیوه‌ای آشنا انجام می‌شود – سه حالت، به‌علاوه یک چرخه رنگ برای تغییر دما و علاوه بر تنظیمات از پیش تنظیم گرم/خنک، وجود دارد.

حالت پیش‌فرض Vivid است و می‌تواند فضای رنگی DCI-P3 (یا بیشتر آن) را پوشش دهد، اما برای مقادیر سفید یا خاکستری که جابجایی آبی مشخصی را مشاهده کردیم، دقیق نیست. پیش‌ تنظیم گرم پیشرفت‌ هایی را به همراه دارد، اما همه چیز را به سمت یک قلمرو مایل به قرمز سوق می‌دهد، در حالی که دستکاری با چرخ رنگی که آورده شده تقریباً سفید است و میانگین dE2000 2.1 است – می‌توانید آن را در قبال پول عالی بنامید.

حالت استاندارد برای محتوای sRGB تنظیم شده است، اما ما به خصوص با رنگ نارنجی آن، که ممکن است کم رنگ بوده، تحت تأثیر قرار نگیریم. یک تنظیم سفارشی دیگر ما را به میانگین 1.7 dE2000 ستودنی تر رساند.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

وقتی نوبت به رفرش ریت می‌رسد، دو گزینه دارید – High و Standard. دومی حداکثر 90 هرتز را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که استاندارد همه چیز را به 60 هرتز محدود می کند. در هر حالت، گوشی مقدار اسمی را در اکثر برنامه‌ ها تا زمانی که دوره‌ای از عدم فعالیت و/یا محتوای ثابت را ضبط کند حفظ می‌کند و به 30 هرتز کاهش می‌یابد.

بسته به نرخ فریم، ویدیوها 60 هرتز یا 30 هرتز داده می شوند. مرورگرها مقدار اسمی را با یک سوئیچ به 30 دریافت می کنند، مگر اینکه محتوای متحرکی وجود داشته باشد، در این صورت 60 هرتز حفظ می شود. برخی از بازی‌ هایی که می‌ دانیم از رفرش ریت بالا پشتیبانی می‌کنند، روی 60 هرتز محدود شده‌اند، در حالی که برخی دیگر (بازی‌های سبک آرکید دوبعدی) دارای رفرش ریت 90 هرتز هستند و به 90 فریم در ثانیه نیز می‌رسند.

هیچ پشتیبانی HDR در Redmi Note 11S 5G وجود ندارد.

بررسی عمر باتری گوشی ردمی نوت 11 اس

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : در قسمت بعدی بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس که در خصوص عمر باتری این گوشی است باید گفت که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ردمی نوت 11 اس 5G را تامین می کند. به آن چیپست 6 نانومتری مقرون به صرفه و سیاست محدود کننده رفرش ریت معقول را اضافه کنید، و Redmi همه پیش نیازها را برای عمر باتری عالی داشت.

در واقع، این چیزی است که ما اندازه گیری کردیم. در بیش از 20 ساعت، زمان اجرای وبگردی Wi-Fi به ویژه چشمگیر بود، و آزمایش ما توانست منطق افزایش رفرش ریت را فعال کند، بنابراین ترکیب خوبی از 30، 60 و 90 هرتز در آن وجود داشت.

از سوی دیگر، تست پخش ویدیو با فرکانس ثابت 60 هرتز اجرا شد، بنابراین شاید این توضیح دهد که چرا به ارقام مرور وب دست نیافته است. گفتنی است، نزدیک به 16 ساعت ویدیوهای حلقه ای هنوز زیاد است. نتیجه تماس صوتی 36:35 ساعت نیز عالی است.

با اضافه کردن زمان آماده به کار به فرمول خود، امتیاز کلی استقامت 131 ساعت را دریافت کردیم.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

بررسی سرعت شارژ گوشی ردمی نوت 11 اس

ردمی نوت 11 اس 5G با آداپتور 33W شیائومی همراه است. 1:17 ساعت از 0 تا 100% طول کشید و نیم ساعت پس از این فرآیند، یک باتری نیمه پر نگاه در اختیار ما قرار گرفت.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

بررسی اسپیکرهای گوشی ردمی نوت 11 اس

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : در این قسمت از بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس که در خصوص اسپیکرهای این گوشی است باید گفت که یک تنظیم بلندگوی استریو در ردمی نوت 11 اس 5G وجود دارد که یک بلندگوی اصلی از پایین و یک بلندگوی ثانویه که به عنوان یک هدفون عمل می‌کند، وجود دارد. آن بالا به طور همزمان صدا را به سمت جلو و به سمت بالا پخش می کند، بنابراین تماس های صوتی شما تمایل دارند به فضای باز سرایت کنند.

یکی دیگر از ویژگی های خاص این است که وقتی گوشی در جهت عمودی نگه داشته می شود، بلندگوی بالایی کانال مناسب را دریافت می کند – بیشتر دیگران کانال سمت چپ را به بلندگوی بالایی اختصاص می دهند. این نه اینجاست و نه آنجا، اما آنچه مهمتر است این است که وقتی گوشی را در حالت افقی نگه می‌دارید کانال‌ های خود را تغییر نمی‌دهد تا موقعیت واقعی آن در فضا را در نظر بگیرد، که به خودی خود به نوعی احمقانه است. اما چیزهای بیشتری وجود دارد – از آنجایی که بلندگوی بالایی کانال مناسبی است، جهت افقی “صحیح” با دکمه‌های پایین، یا 90 درجه در جهت عقربه‌ های ساعت از عمودی است – ما تمایل داریم که راه دیگری را طبیعی‌تر پیدا کنیم.

Bottom speaker - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Top speaker - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

در آزمایش ما، ردمی در ردیف «خوب» از نظر بلندی صدا قرار گرفت، همتراز با گلکسی A33 5G و یک بریدگی کمتر از Realme 9 Pro. در حالی که بلندگوی پایین، در واقع، بلندتر است، این دو به خوبی هماهنگ عمل می کنند و صدایی زیبا را بدون هیچ ایرادی ارائه می دهند.

بررسی رابط کاربری گوشی ردمی نوت 11 اس

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : در قسمت بعدی بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس که در خصوص رابط کاربری این گوشی است باید گفت که ردمی نوت 11 اس با ترکیبی از MIUI 13 جدید و اندروید 11 قدیمی که در برخی از جدیدترین Redmis دیده‌ایم اجرا می‌شود. نداشتن اندروید 12 کار بزرگی نیست، زیرا شیائومی معمولاً مشتاق معرفی ویژگی‌ های بومی نسخه‌ های جدید سیستم‌ عامل نیست (ما همچنان منتظر تاریخچه Notification هستیم)، در حالی که به‌ روز رسانی‌های MIUI بدون در نظر گرفتن ویژگی‌ های اساسی، ویژگی‌ های مشابهی را ارائه می‌کنند. نسخه سیستم عامل با این حال، ظاهر خوبی نیست.

در هر صورت، شما باید از توزیع منابع بهبود یافته MIUI 13 برای مدیریت هوشمندتر رم، ذخیره سازی و استفاده از پردازنده بهره مند شوید.

چیزی که دریافت نخواهید کرد یک ویژگی نمایشگر همیشه روشن است – با LCD ها به خوبی بازی نمی کند.

به طور مشابه، نمی‌توانید حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش با LCD داشته باشید، اگرچه OLED‌ ها هم چنین تضمینی برای شما ندارند، همانطور که پیاده‌ سازی‌ های جانبی متعدد در گوشی‌ های دارای OLED نشان می‌دهند.

به هر حال، قفل صفحه را از طریق اسکنر اثر انگشت نصب شده در کناره باز می کنید. تنظیم خواننده آسان، سریع و دقت فوق العاده است. می‌توانید روش باز کردن قفل را روی «Touch» یا «Press» تنظیم کنید – اگر از گوشی بدون قاب استفاده می‌کنید، Press از خواندن اشتباه کف دست (که در نهایت منجر به ورودی پین می‌شود) جلوگیری می‌کند. قفل 2 بعدی Face Unlock نیز موجود است، اما امنیت آن بسیار کمتر از گزینه اثر انگشت است.

Passwords and security - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Fingerprint settings - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Fingerprint settings - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Face unlock - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Face unlock - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Face unlock - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

صفحه اصلی هیچ چیز غیرعادی نیست – آنها با میانبرها، پوشه ها و ویجت ها پر شده اند. سمت چپ ترین صفحه، اگر فعال باشد، Google’s Discover است.

MIUI 13 یک کشوی برنامه ارائه می دهد که با کادر جستجو و دسته بندی خودکار برنامه ها ارائه می شود. اولین “دسته” همه است، برای همه برنامه های شما، و سپس ارتباطات، سرگرمی، عکاسی، ابزار، جدید، و کسب و کار وجود دارد. شما می توانید این دسته ها را ویرایش کنید یا حتی آنها را به طور کلی غیرفعال کنید.

اگر این مورد شما نیست، می‌توانید کشوی برنامه را کاملاً غیرفعال کنید – گزینه‌ای که در نسخه‌های Redmi و Xiaomi، اما در نسخه‌های Poco استفاده می‌کنید.

Lockscreen - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Homescreen - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Folder view - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review App drawer - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review App drawer - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review App drawer - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

درست مانند MIUI 12، MIUI 13 یک مرکز اعلان و کنترل مستقل را ارائه می دهد. شما آن‌ها را مانند آیفون‌ ها احضار می‌کنید – از سمت چپ صفحه برای مرکز اطلاع‌رسانی، از سمت راست برای مرکز کنترل به پایین بکشید. برای جابه‌جایی بین آنها نیز می‌توانید انگشت خود را به پهلو بکشید. اگر به این تقسیم آیفون علاقه ندارید – می توانید Control Center را غیرفعال کنید و سایه به ظاهر و عملکرد عادی خود باز می گردد.

Classic notification shade - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Expanded toggles - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Control center split - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Control center split - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Control center split - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

اگر تا به حال از شیائومی استفاده کرده باشید، تعویض کننده وظایف نیز آشناست. همه برنامه های اخیر شما را در دو ستون نشان می دهد. دوباره، درست مانند ردمی نوت 11، نگه داشتن یک برنامه در لیست دو ستونی گزینه های تقسیم صفحه نمایش را نشان نمی دهد و اساساً هیچ ویژگی تقسیم صفحه وجود ندارد.

با این حال، همچنان می‌توانید یک برنامه پنجره شناور را در هر زمانی ایجاد کنید. یک رابط برای آن در بالای دو ستون برنامه های اخیر وجود دارد. این برنامه باید از حالت فرم رایگان نیز پشتیبانی کند.

یکی دیگر از مواردی که ظاهراً گم شده است، گزینه ای برای یک تعویض کار معمولی با کارت های قابل پیمایش جانبی است.

MIUI task switcher - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Floating window - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Floating window - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

تم ها همیشه بخش بزرگی از MIUI بوده اند و در MIUI 13 نیز در دسترس هستند. می‌توانید موارد جدید را از فروشگاه تم دانلود کنید، و آنها می‌توانند والپیپرها، آهنگ‌ های زنگ و آیکون های سیستم را تغییر دهند. اگرچه هیچ تصویر زمینه سوپری در ردمی نوت 11 اس 5G وجود ندارد.

Themes - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Themes - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Themes - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Themes - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Themes - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Themes - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review
Themes

MIUI با برنامه‌های چندرسانه‌ای اختصاصی خود ارائه می‌شود – گالری، موسیقی و Mi Video (هر دو با گزینه‌های محلی و پخش جریانی) وجود دارد. یک مدیر فایل MIUI نیز در هیئت مدیره است. و البته یک برنامه Mi Remote که از بلستر IR یکپارچه استفاده می کند. همچنین یک برنامه رادیویی FM وجود دارد که برای آنتن دهی به هدفون نیاز دارد.

Gallery - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Music - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Video - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review File Manager - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Mi Remote - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review FM radio - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

ویرایشگر تصویر پیش‌ فرض که در برنامه گالری پخته شده است، یک ویژگی جدید و زیبای واترمارک محافظ دارد. این می تواند یک متن واترمارک سفارشی حرفه ای را برای شما پوشش دهد.

Protective watermark - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Protective watermark - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Protective watermark - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

MIUI همچنین یک برنامه امنیتی ارائه می دهد. می تواند گوشی شما را برای بدافزار اسکن کند، لیست سیاه شما را مدیریت کند، مصرف داده شما را مدیریت یا محدود کند، رفتار باتری را پیکربندی کند و مقداری RAM را آزاد کند. همچنین می‌تواند مجوزهای برنامه‌های نصب‌شده شما را مدیریت کند، رفتار باتری برنامه‌ های انتخاب‌شده را تعریف کند و محدودیت‌ هایی را فقط برای برنامه‌های خاص اعمال کند.

و صحبت از حافظه، MIUI 13 گزینه Memory Extension را ارائه می دهد که به طور پیش فرض فعال است (در صورت تمایل می توانید آن را غیرفعال کنید). در دستگاه بررسی ما، 2 گیگابایت حافظه داخلی رزرو شده بود تا به عنوان افزونه RAM خدمت کند. بلوک های حافظه کمتر مهم باید اینجا بیایند.

No Sidebar, but yes Video toolbox - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review No Sidebar, but yes Video toolbox - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review No Sidebar, but yes Video toolbox - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

به طور معمول در سایر گوشی های دارای MIUI موجود است، Game Turbo هم مرکزی است که می توانید برای راه اندازی بازی های خود از آن استفاده کنید و یک ابزار درون بازی برای بهبود تجربه بازیتان را انجام دهید. این شامل عملکردهای کلاسیک مانند صفحه و محدود کردن اعلان های دریافتی است.

Game Turbo - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Game Turbo - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Game Turbo - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Game Turbo - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

برخی از رام‌های MIUI شامل تبلیغات در برنامه‌های پیش‌فرض می‌شوند، و این مورد در واحد بررسی ردمی نوت 11 اس 5G ما بود. می‌توانید آنها را غیرفعال کنید، حتی اگر انجام آن کمی خسته‌کننده باشد، زیرا باید آن را به‌طور جداگانه برای هر برنامه سیستمی که آنها را دارد انجام دهید.

بررسی عملکرد و بنچمارک های گوشی ردمی نوت اس 11

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : در این قسمت از بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس که در خصوص عملکرد این گوشی است باید گفت که ردمی نوت 11 اس دارای چیپست Mediatek Dimensity است، یک SoC نسبتاً محبوب که در تعدادی از گوشی های مقرون به صرفه دیده ایم که باید 5G را در مجموعه ویژگی ها داشته باشند. این بر روی یک فرآیند تولید 6 نانومتری ساخته شده است که برای طول عمر مفید است، اگرچه طرف مقابل این است که به سختی یک نیروگاه نیست. با این حال، CPU هشت هسته‌ای در پیکربندی 2+6 (2×2.4 گیگاهرتز Cortex-A76 و 6×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55) باید کاملاً خوب باشد، و این تنها Mali-G57 MC2 است که در گذشته ضعیف‌تر بودنش ثابت شده است.

سه نسخه رم و حافظه ذخیره سازی وجود دارد، اگرچه شاید همه آنها در همه جا در دسترس نباشند. ما بالاترین مشخصات 6 گیگابایتی/128 گیگابایتی را داریم و گزینه های جایگزین 4 گیگابایت/64 گیگابایت و 4 گیگابایت/128 گیگابایت هستند.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

ردمی نوت 11 اس دارای چیپست Mediatek Dimensity است، یک SoC نسبتاً محبوب که در تعدادی از گوشی های مقرون به صرفه دیده ایم که باید 5G را در مجموعه ویژگی ها داشته باشند. این بر روی یک فرآیند تولید 6 نانومتری ساخته شده است که برای طول عمر مفید است، اگرچه طرف مقابل این است که به سختی یک نیروگاه نیست. با این حال، CPU هشت هسته‌ای در پیکربندی 2+6 (2×2.4 گیگاهرتز Cortex-A76 و 6×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55) باید کاملاً خوب باشد، و این تنها Mali-G57 MC2 است که در گذشته ضعیف‌تر بودنش ثابت شده است.

سه نسخه رم و حافظه ذخیره سازی وجود دارد، اگرچه شاید همه آنها در همه جا در دسترس نباشند. ما بالاترین مشخصات 6 گیگابایتی/128 گیگابایتی را داریم و گزینه های جایگزین 4 گیگابایت/64 گیگابایت و 4 گیگابایت/128 گیگابایت هستند.

چیپست های میان رده با این کالیبر حداقل عملکرد پایداری را ارائه می‌کنند و این در مورد ردمی نوت 11 اس 5G کم و بیش صادق است. در تست Throttling CPU، 79٪ از عملکرد اوج خود را برای کل اجرای یک ساعته حفظ کرد، اگرچه تقریباً به سرعت به آن سطح کاهش یافت – حتی 2 دقیقه بعد از آزمایش. در همین حال، پردازنده گرافیکی در تست استرس زندگی وحشی 3DMark امتیاز پایداری 87 درصدی را ثبت کرد – بسیار خوب.

CPU throttling test - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review 3DMark Wild life stress test - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review 3DMark Wild life stress test - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

بررسی دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس :  قسمت بعدی بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس  در خصوص صفحه نمایش این گوشی است و باید گفت که شیائومی ردمی نوت 11 اس 5G دارای تنظیمات دوربین عقب نسبتاً استاندارد برای این کلاس است که شامل یک واحد اصلی با وضوح بالا، یک واحد فوق عریض و یک واحد “ماکرو” اصلی است. این باعث می‌شود که آن را یک «ماکرو» جلوتر از Poco M4 Pro 5G که به همان اندازه مجهز است، جلوتر باشد، اگرچه ما آن را به عنوان یک مزیت به حساب نمی‌آوریم.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

دوربین اصلی از سنسور JN1 سامسونگ، یک واحد 50 مگاپیکسلی با فرمت اپتیکال 1/2.76 اینچی، پیکسل‌ های کوچک 0.64 میکرومتر و یک آرایه فیلتر رنگی تتراپیکسلی استفاده می‌کند که عکس‌های 12.5 مگاپیکسلی را با استفاده از جمع‌بندی 4 به 1 خروجی می‌دهد. همراه با آن یک لنز وجود دارد. با دیافراگم f/1.8.

دوربین فوق عریض مبتنی بر Sony IMX355 است، که اینترنت ما را به این باور می‌رساند که یک سنسور 1/4 اینچی با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری، 8 میلیون پیکسل است. دیافراگم در اینجا f/2.2 است و فوکوس ثابت است.

دوربین ماکرو یک واحد 2 مگاپیکسلی است که از سنسور GalaxyCore و لنز فوکوس ثابت با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند – این دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی شیائومی خوب نیست که در مدل‌ های دیگر دیده‌ایم.

برای سلفی، باید به سنسور 3L6 سامسونگ – 13 مگاپیکسلی، 1/3 اینچ 1.12 میکرومتر تکیه کنید. لنز فوکوس ثابت و دیافراگم f/2.4 دارد.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

اپلیکیشن دوربین، پیاده سازی آشنای MIUI است. عملیات اصلی برای تغییر حالت‌ها با کشیدن انگشت از کنار (روی قاب مشکی، نه خود منظره یاب) کار می‌کند، و همچنین می‌ توانید روی حالت‌ هایی که می‌توانید مشاهده کنید ضربه بزنید تا مستقیماً به آن تغییر دهید. سوایپ های بالا و پایین برای جابجایی بین دوربین های جلو و عقب کار نمی کند. فقط کلید کنار شاتر این کار را انجام می دهد.

می‌توانید با رفتن به تب More و رفتن به دکمه ویرایش، حالت‌ ها را در rolodex اصلی اضافه، حذف و تنظیم مجدد کنید و همچنین می‌توانید از قسمت Customize منوی تنظیمات به آن دسترسی داشته باشید. حالت‌های استفاده نشده همچنان در آن برگه More خواهند بود، اما می‌توانید به یک صفحه بازشو (کمتر بصری) بروید که از یک خط در کنار شاتر فراخوانی می‌شود.

منوی همبرگر در انتهای صفحه، جایی است که گزینه های اضافی، به علاوه آیکون دسترسی به تنظیمات را پیدا خواهید کرد. اینجا جایی است که باید به جای آن تب More که در بالا به آن اشاره کردیم، به دنبال حالت «Macro» بگردید – یک ویژگی خاص قدیمی شیائومی. در کنار آن منوی همبرگر، یک سوئیچ حالت فلاش، یک سوئیچ HDR، یک کلید هوش مصنوعی، میانبر به لنز گوگل و یک عصای جادویی با جلوه های زیبایی و فیلترها دارید.

در انتهای نزدیک، سوئیچ زوم دوربین را دارید که به چندین روش مختلف عمل می کند. اولین مورد به سادگی ضربه زدن بر روی یکی از سه نقطه است که گزینه های فوق عریض، اولیه و دو برابر دیجیتال را نشان می دهد. یا می توانید روی بزرگنمایی فعال ضربه بزنید و یکی از چندین سطح از پیش تعیین شده را انتخاب کنید یا از نوار لغزنده برای بزرگنمایی های متوسط ​​استفاده کنید. اگر یکی از نقاط را برای سطح بزرگنمایی غیرفعال فشار دهید و نگه دارید، ترکیب پیش‌تنظیم/لغزنده نیز ظاهر می‌شود.

یک حالت حرفه ای با قابلیت خوب وجود دارد که می توانید پارامترهای عکسبرداری را خودتان تغییر دهید و می توانید از آن با دوربین اصلی و فوق عریض و همچنین ماکرو استفاده کنید. می توانید یکی از 4 تنظیم از پیش تنظیم تعادل رنگ سفید را انتخاب کنید یا دمای نور را با یک نوار لغزنده شماره گیری کنید، یک نوار لغزنده فوکوس دستی (با اوج گرفتن به عنوان گزینه) و سرعت شاتر (1/4000 ثانیه تا 30 ثانیه برای دوربین اصلی یا 15 ثانیه برای دوربین اصلی) وجود دارد. ultrawide) و کنترل ISO (50 تا 6400 برای دوربین اصلی یا 1600 برای ultrawide). هیستوگرام زنده کوچکی که ما در سایر شیائومی دیده‌ایم در دسترس نیست، اما هنوز هم می‌توان کلیدی برای زیبراهادر منوی همبرگر (جایی که اوج فوکوس نیز یافت می‌شود) یافت.

Camera UI - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Camera UI - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Camera UI - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Camera UI - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Camera UI - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Camera UI - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

کیفیت عکس های گرفته شده در روز

عکس های معمولی در نور روز از دوربین اصلی  ردمی نوت 11 اس 5G برای این کلاس خوب بود. ما محدوده دینامیکی گسترده و کنتراست خوب را دوست داریم. رنگ ها سطح اشباع دلپذیری دارند – به اندازه ای محفوظ است که فضایی را برای تقویت هوش مصنوعی باقی بگذارد که بیش از حد نباشد، اما همچنین کسل کننده نباشد.

در سطح پیکسل، ما به سطح خوبی از جزئیات نگاه می کنیم، در حد سایر دوربین های 12 مگاپیکسلی، اگرچه ظاهری نسبتاً مصنوعی دارد. مقداری نویز نیز به راحتی قابل مشاهده است.

Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 56, 1/1279s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 56, 1/845s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 58, 1/1577s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 57, 1/1479s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 57, 1/1114s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 57, 1/734s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 56, 1/1183s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 59, 1/1689s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 57, 1/1183s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 59, 1/1114s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 58, 1/592s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

جابجایی هوش مصنوعی همانطور که انتظار می رفت کار کرد و باعث افزایش رنگ ها و کنتراست شد، اما می توانیم بگوییم که این یک پیاده سازی نسبتاً محدود است که مانند اغلب اوقات آن را رد نمی کنیم. در هر صورت، این عکس‌ ها را جذاب‌ تر می‌کند و آن‌طور که ما آن را می‌بینیم، برای مخاطب هدف مناسب‌تر است.

Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/1279s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/845s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 57, 1/1577s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/1479s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/1114s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 58, 1/734s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/1183s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/1577s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/1183s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 57, 1/1114s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), AI on - f/1.8, ISO 56, 1/592s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

حالت رزولوشن اسمی 50 مگاپیکسلی عملاً بی فایده است – این عکس‌ ها ظاهری کاملاً برجسته و واضح دارند و جزئیات اضافی در آنها وجود ندارد.

Daylight samples, main camera (1x), 50MP - f/1.8, ISO 57, 1/1279s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), 50MP - f/1.8, ISO 56, 1/845s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), 50MP - f/1.8, ISO 57, 1/1577s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), 50MP - f/1.8, ISO 60, 1/1577s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), 50MP - f/1.8, ISO 56, 1/1114s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (1x), 50MP - f/1.8, ISO 56, 1/1183s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

حالت زوم 2 برابری فقط یک برش از آن یا برش تصاویر 12.5 مگاپیکسلی است که سپس به همان سطح ارتقا یافته است. نکته این است که برای مشاهده پیکسلی خوب نیست، اگرچه می توانید با استفاده از تصاویر متناسب با بزرگنمایی صفحه یا برای اشتراک گذاری آنلاین، از آن استفاده کنید.

Daylight samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 59, 1/1279s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 59, 1/966s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 59, 1/2252s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 56, 1/1114s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 58, 1/782s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 57, 1/1183s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 59, 1/902s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

دوربین فوق عریض به اندازه کافی رنگارنگ و بدون هوش مصنوعی است، بنابراین ما تمایلی به افزایش خروجی آن احساس نکردیم. با کنتراست و محدوده دینامیکی نیز کار بسیار خوبی انجام می دهد. با بررسی دقیق‌تر، چیزها تا حدودی کمتر هیجان‌انگیز می‌شوند، زیرا جزئیات واضح‌ترین نیستند، به علاوه سنسور 8 مگاپیکسلی اجازه نمی‌دهد تا مقدار زیادی از آن را شروع کنید. با این حال، ما از فقدان حاشیه های بنفش که در موارد فوق عریض، مقرون به صرفه و گران قیمت بسیار رایج است، شگفت زده شدیم.

Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 50, 1/1318s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 50, 1/1414s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 51, 1/1414s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 54, 1/1736s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 51, 1/2008s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 52, 1/1212s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 52, 1/1497s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Daylight samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 52, 1/1318s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

کیفیت عکس های گرفته شده در شب

در نور کم، دوربین اصلی در عملکرد خود کمی متزلزل بود، و اغلب تصاویر به‌طور چشمگیری متفاوتی را از یک عکس به عکس دیگر از یک صحنه تولید می‌کرد، اما گاهی اوقات صحنه‌ها را کاملاً خارج از شخصیت… (نمونه سوم در مورد چیست). ما آن را روی یک الگوریتم HDR که کاملاً تنظیم نشده است پین می‌کنیم یا اینکه گوشی نمی‌تواند چندین عکس را پشت سر هم ثبت کند و تمام پردازش‌های لازم را برای هر یک از آنها اعمال کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، تصاویر در نور کم از دوربین اصلی Redmi تقریباً خوب هستند. مناظر متضادتر دارای هایلایت‌های خوب هستند، اما سایه‌های بسیار تیره دارند، در حالی که نورپردازی متعادل‌تر، عموماً عکس‌ هایی را که نوردهی خوبی دارند، به نمایش می‌گذارد. جزئیات خوب تا خیلی خوب هستند وقتی مقداری نور برای کار وجود دارد، کمتر در سایه. رنگ ها نسبتا محفوظ هستند، اما ما آنها را غیراشباع نمی نامیم.

Low-light samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 4806, 1/13s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 3296, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 3425, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 1489, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 3746, 1/13s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 2466, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x) - f/1.8, ISO 3643, 1/13s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

حالت شب تعدادی از این کاستی ها را برطرف می کند و دامنه دینامیکی را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد و به سایه ها تقویت خوبی می بخشد. تلنگر در اشباع رنگ نیز به دلپذیرتر شدن این رنگ ها کمک می کند.

Low-light samples, main camera (1x), Night mode - f/1.8, ISO 3017, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x), Night mode - f/1.8, ISO 1118, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x), Night mode - f/1.8, ISO 867, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x), Night mode - f/1.8, ISO 431, 1/17s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x), Night mode - f/1.8, ISO 1712, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x), Night mode - f/1.8, ISO 590, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (1x), Night mode - f/1.8, ISO 2110, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

وقتی صحبت از زوم 2 برابری به میان می‌آید، ما از نتایج 1:1 در طول روز هیجان‌ زده نشدیم و در شب هم بهتر به نظر نمی‌ رسند. ما به حالت شب و تماشای متناسب با صفحه می‌مانیم – به این ترتیب، می‌توانید از توسعه رنگ و تونال نسبتاً خوب لذت ببرید و از حرکات قلم موی وسیعی که به جای پیکسل‌های جداگانه دریافت می‌کنید، در امان بمانید.

Low-light samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 1672, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 1153, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 1911, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 663, 1/25s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 3139, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 890, 1/25s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x) - f/1.8, ISO 1538, 1/20s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

Low-light samples, main camera (2x), Night mode - f/1.8, ISO 1156, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x), Night mode - f/1.8, ISO 821, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x), Night mode - f/1.8, ISO 1336, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x), Night mode - f/1.8, ISO 418, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x), Night mode - f/1.8, ISO 1796, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x), Night mode - f/1.8, ISO 539, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, main camera (2x), Night mode - f/1.8, ISO 1047, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

دوربین فوق عریض یک ذره در شب بخوبی عمل نمی کند. این استاندارد ISO3200 را به حداکثر می‌رساند و این اغلب در صحنه‌های تاریک‌تر برای دریافت نوردهی مناسب در سطح سرعت شاتر 1/15 ثانیه کافی نیست. اما حتی در صحنه هایی با نور بهتر که این عامل محدود کننده نیست، تصاویر بسیار نرم هستند، به خصوص در سایه ها. برخی از نماها همچنان تصاویر مناسبی ایجاد می کنند، فقط باید آنهایی را انتخاب کنید که به خوبی نورپردازی شده اند.

Low-light samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 3200, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 2717, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 1541, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 1039, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 1909, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 977, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Low-light samples, ultrawide camera (0.6x) - f/2.2, ISO 3200, 1/14s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

پس  از اتمام نمونه‌ های دنیای واقعی، به ابزار مقایسه عکس ما بروید تا ببینید شیائومی ردمی نوت 11 اس 5G چگونه در برابر رقبا قرار می‌گیرد.

Photo Compare Tool Photo Compare Tool Photo Compare Tool

حالت پرتره

حالت پرتره در واقع به ردمی نوت 11 اس 5G کاملاً قابل اعتماد است و تشخیص سوژه بسیار خوب و بوکه متقاعد کننده را ارائه می دهد. محدوده دینامیکی ممکن است کمی کم باشد، مخصوصاً در صحنه‌های دارای نور پس‌ زمینه، اما گوشی همچنان اولویت را برای نوردهی سوژه شما قرار می‌دهد، بنابراین از بخش مهم عکس بی نصیب نخواهید ماند.

Portrait mode samples - f/1.8, ISO 81, 1/50s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Portrait mode samples - f/1.8, ISO 64, 1/100s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Portrait mode samples - f/1.8, ISO 57, 1/554s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Portrait mode samples - f/1.8, ISO 58, 1/481s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Portrait mode samples - f/1.8, ISO 173, 1/33s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Portrait mode samples - f/1.8, ISO 58, 1/782s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Portrait mode samples - f/1.8, ISO 56, 1/156s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

سلفی

سلفی ها در زدمی 11 اس 5G بسیار خوب هستند. جزئیات عالی است و در داخل خانه نیز به خوبی حفظ می شود. رنگ‌ های پوست خوب هستند، و نمایش کلی رنگ نیز بسیار دلپذیر است. محدوده دینامیکی گسترده است … به اندازه کافی، با HDR روشن، که، دوباره، ممکن است لازم باشد برای اطمینان از کارکرد آن، مراقب آن باشید.

Selfie samples - f/2.5, ISO 50, 1/143s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples - f/2.5, ISO 114, 1/33s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples - f/2.5, ISO 165, 1/33s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples - f/2.5, ISO 128, 1/33s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples - f/2.5, ISO 50, 1/267s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples - f/2.5, ISO 50, 1/592s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

در حالت پرتره، HDR هالایت ها را در صحنه های دارای نور پس زمینه متضاد ذخیره نمی کند، اما این برای دوره در این سطح یکسان است. تشخیص سوژه نیز مانند پرتره‌های دوربین عقب کاملاً ماهر نیست، اما اگر عمداً به مناطق مرزی بین سوژه و پس‌زمینه نگاه نکنید، مشکلی ندارید.

Selfie samples, Portrait mode - f/2.5, ISO 50, 1/137s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples, Portrait mode - f/2.5, ISO 112, 1/33s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples, Portrait mode - f/2.5, ISO 171, 1/33s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples, Portrait mode - f/2.5, ISO 126, 1/33s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples, Portrait mode - f/2.5, ISO 50, 1/290s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Selfie samples, Portrait mode - f/2.5, ISO 50, 1/571s - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review
کلوزاپ ها

دوربین ماکرو از کالیبری است که فقط برای افزایش تعداد دوربین خوب است، اما برای گرفتن عکس واقعی چندان مناسب نیست. این یک واحد 2 مگاپیکسلی کم رزولوشن با فوکوس ثابت است و نه نمونه مفید 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار Xiaomi که در مدل‌های رده بالاتر مناسب است. بنابراین، در اینجا شما جزئیات زیادی را دریافت نخواهید کرد، رنگ‌ها بی‌صدا می‌شوند و محدوده دینامیکی محدود است.

Macro mode samples - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Macro mode samples - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Macro mode samples - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review Macro mode samples - Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

ضبط فیلم

شیائومی ردمی نوت 11 اس 5G با دوربین اصلی خود تا 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند، در حالی که دوربین اولتراواید با رزولوشن 1080p در 30 فریم بر ثانیه محدود می شود. تثبیت‌ کننده همیشه روشن با سرعت 30 فریم در ثانیه در هر دو دوربین دریافت می‌کنید، اما در دوربین اصلی با کیفیت 1080p60 نمی‌توانید. گزینه استفاده از کدک h.265 برای رمزگذاری نیز وجود دارد. فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه از دوربین اصلی نرم و آبرنگی است، اگرچه احتمالاً برای کلاس قابل قبول است. هیچ سر و صدایی در آن نیست، برای آنچه ارزش دارد. محدوده دینامیکی با توجه به قیمت مناسب است، و رنگ ها سطح اشباع خوبی دارند، اگرچه ما شاهد این بازیگران گرم هستیم که با واقعیت سازگار نیست و لزوماً خوشایند نیست.

زوم دیجیتال 2 برابری از دوربین اصلی از نظر جزئیات بدتر نیست، که در این زمینه به نوعی تحسین برانگیز است – نتایج ثابتی در هر دو سطح زوم دریافت خواهید کرد، حتی اگر نتایج شگفت انگیزی نداشته باشند.

این در مورد کلیپ های 60 فریم در ثانیه، که بدتر از کلیپ های 30 فریم در ثانیه هستند، صدق نمی کند، خواه در 1x یا 2x. آنها درهم آمیزی قوی را نشان می دهند، که به ویژه در صورت شما در 2 برابر است. سپس این موضوع وجود دارد که ما 54-56 فریم در ثانیه دریافت می کردیم و نه 60 فریم در ثانیه اسمی.

در ادامه، بازتولید رنگ فوق عریض بیشتر با آنچه که چشم ها می دیدند مطابقت دارد، اما فیلمبرداری آن مشکلاتی مانند محدوده دینامیکی محدود و نرمی عمومی دارد.

تثبیت کننده روی دوربین اصلی بسیار مؤثر است و لرزش پیاده‌ روی را خاموش می‌کند، بدون اینکه مشکلات مربوط به شکار فوکوس زیاد باعث از بین رفتن خروجی گوشی‌های دیگر شده است. قرار دادن گوشی در یک جهت منجر به فیلمبرداری فوق‌العاده ثابت می‌شود و تابه‌ها نیز صاف هستند.

هیچ مشکلی برای تثبیت تصویر بزرگنمایی شده وجود ندارد و کلیپ های 2x تا حد ممکن پایدار هستند.

به همین ترتیب عملکرد فوق العاده ای در ultrawide دارد.

در اینجا نگاهی اجمالی به مقایسه شیائومی ردمی نوت 11 اس 5G با رقبا در ابزار مقایسه ویدیوی ما داریم. برای عکس کامل به آنجا بروید.

Video Compare Tool Video Compare Tool Video Compare Tool

بررسی رقبای گوشی ردمی نوت 11 اس

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : در قسمت آخر بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس به قسمت بررسی رقبای این گوشی میرسیم و باید گفت که ردمی نوت 11 اس با قیمت پایه 4/64 گیگابایت از 200 یورو شروع می‌شود که برای نسخه 6/128 گیگابایتی که بررسی کردیم تا 250 یورو می‌ رسد. این در برخی از کشورها است، در حالی که در برخی دیگر ما به ترتیب به 250 و 300 یورو نگاه می کنیم.

آن‌ها بر خلاف شماره‌ های رسمی، شماره‌ های خرده‌فروشی غیر بومی هستند، و ما مجبور شدیم برای رسیدن به آن‌ها کمی جستجو کنیم، اما به نظر می‌رسد که میدان توپ درست شده است. با این حال، همانطور که می توانیم بگوییم، ردمی معمولاً یک مزیت پولی جزئی در برابر رقبا دارد، اگرچه تنظیمات حافظه و تغییرات قیمت از کشوری به کشور دیگر بر این تعادل تأثیر می گذارد.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

به هر حال، یک Realme 9 Pro معمولاً با قیمت 280 یورو برای نسخه 6 یا 128 گیگابایتی موجود است. به سختی می توان این دو را از نظر عمر باتری، سرعت شارژ یا کیفیت نمایشگر تقسیم کرد. حتی دوربین هم کمک چندانی به حل آن نمی‌کند مگر اینکه روی سلفی‌ های بدون شک برتر Redmi تمرکز کنید، که ممکن است در واقع برای برخی تصمیم‌گیرنده باشد. Redmi بلندگوهای زیباتری دارد (یعنی استریو)، اما چیپست Realme حداقل کمی قدرتمندتر است.

حتی بیشتر از آن، SoC گلکسی A33 5G است، بنابراین اگر عملکرد کلیدی است، نگاهی به آن بیندازید. با قیمت 300 یورو یا بیشتر برای نسخه 6 گیگابایتی/128 گیگابایتی، ممکن است گرانتر از Redmi باشد (باز هم بسته به جایی که در حال خرید هستید)، اما مزایای قابل توجهی دارد. می‌تواند ویدیوی 4K ضبط کند، صفحه‌نمایش AMOLED نیز روشن‌تر است و دارای رتبه IP67 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. حتی خروجی دوربین آن نیز نسبت به Redmi برتری دارد. نوت 11 اس 5G به راحتی از نظر عمر باتری برنده می شود، و اگر به نسخه پایه 4/64 گیگابایتی آن با قیمت 200 یورو نگاه می کنید، پول نقد اضافی برای گلکسی ممکن است بسیار زیاد باشد.

تعداد بی‌شماری از ردمی نوت 11 نیز می‌توانند تفاوت جزئی در این یا آن زمینه ارائه دهند، اما در این مرحله، ما فراتر از پیگیری این موضوع هستیم که چه چیزی با چه نامی و با چه قیمتی فروخته می‌شود – که این کار شما را ملزم می‌کند تا کار را انجام دهید.

خودت اما اینجا یک توپ منحنی است. موتورولا اج 20 که تقریباً یک سال از عمر آن می گذرد، بسیار تخفیف خورده است، اما ظاهراً هنوز در دسترس است، می توان موتورولا اج 20 را با قیمت تقریبی 280 یورو در سراسر اروپا خریداری کرد. SD778 آن بسیار قدرتمندتر از چیپست Redmi است (هنوز با قابلیت 5G)، و شامل فیلمبرداری 4K می شود. Moto همچنین به طور کلی دارای تنظیمات دوربین با قابلیت بیشتری است که شامل تله فوتو نیز می‌شود، به غیر از نمایشگر OLED 144 هرتزی آن در کنار LCD 90 هرتزی Redmi. با این حال، موتو نمی تواند با عمر باتری Note 11S 5G برابری کند، و همچنین بلندگوهای خوبی نیز ندارد.

به طور مشابه، به نظر می رسد که Xiaomi 11 Lite 5G NE 2021 به خوبی در انبار موجود است، و همچنین گوشی کاملاً بهتری نسبت به Redmi 11S 5G با قیمت کم و بیش یکسان است – باز هم اگر با پیکربندی حافظه 6 گیگابایتی/128 گیگابایتی مطابقت داشته باشید.

از طرف دیگر، اگر نسخه سطح پایه Redmi Note 11S 5G بودجه شما را مشخص کند، شاید Poco X4 Pro 5G بتواند کیف شما را به سمت شعبه دیگری از شرکت شیائومی ربوده باشد. شما به دنبال به دست آوردن یک چیپست کمی بهتر (هرچند هنوز بدون 4K) و یک صفحه نمایش به طور قابل توجهی برتر هستید، اگرچه Redmi برای استقامت و خروجی دوربین برنده است (حتی اگر اعداد خلاف آن را نشان دهند)

Realme 9 Pro Samsung Galaxy A33 5G Motorola Edge 20 Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi Poco X4 Pro 5G
Realme 9 Pro • Samsung Galaxy A33 5G • Motorola Edge 20 • Xiaomi 11 Lite 5G NE • Xiaomi Poco X4 Pro 5G

خلاصه مطلب

بررسی و مشخصات ردمی نوت 11 اس : برای شما سخت است که ردمی نوت 11 اس 5G را از میان بی‌شماردمی نوت های 11 دیگر متمایز کنید، و این قبل از بررسی همتایان Poco آنهاست. نام‌ها در این ترکیب معنی کمی دارند، و تقسیم‌بندی منطقه‌ای عامل محدودکننده ذاتی است که تعیین می‌کند چه چیزی در دسترس شما است، اگرچه ممکن است فقط تا حدی کمک کند. در هر صورت، ردمی نوت 11 اس 5G یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب با قابلیت 5G است که در اروپا عرضه می شود.

Xiaomi Redmi Note 11S 5G review

در ارزان ترین سطح تریم خود در میان در دسترس ترین ها قرار دارد. با این قیمت، به راحتی می توان چیپست کم توان آن، حداکثر روشنایی نسبتاً پایین صفحه نمایش و عدم ضبط ویدیوی 4K را بلعید – که امسال در بخش بودجه بسیار رایج است.

برعکس، شما از استقامت عالی و بلندگوهای استریوی خوب این Redmi قدردانی خواهید کرد، در حالی که سلفی‌ها جزو بهترین‌های این کلاس هستند. در همین حال، عملکرد دوربین پشتی نه دیدنی و نه وحشتناک است و سرعت شارژ به همان اندازه است که انتظار دارید.

با این حال، در ردیف قیمت بالاترین پیکربندی حافظه، جایگزین های برتر وجود دارد. آن‌ها را می‌توان در میان جدیدترین Realmes یا کهکشان‌های رده پایین‌تر، اما همچنین برخی از مدل‌های سال گذشته که هنوز به طور گسترده در دسترس هستند، از زمانی که سخت‌افزار بهتر می‌توانست در بودجه‌های کم‌تر جای می‌گیرد، پیدا کند. بنابراین ما به یک حکم دو طرفه عجیب و غریب برای Redmi 11S 5G می رسیم – 4GB/64GB منطقی است، 6GB/128GB – کمتر.

چرا باید گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس را خریداری کنیم

  • عمر باتری عالی
  • سلفی های درجه یک.
  • بلندگوهای استریو عالی.

چرا نباید گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش خیلی روشن نمی شود.
  • چیپست نسبت به رقبا بهتر عمل می کند.
  • فاقد فیلمبرداری 4K

منبع: GSMARENA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید