اینستاگرام دوم و آموزش نصب و فعالسازی دومین اینستاگرام روی یک گوشی

نصب اینستاگرام دوم

اینستاگرام دوم و نصب اینستاگرام دوم روی یک گوشی . چطور اینستاگرام دوم را فعال کنیم ؟در این مطلب آموزش نصب اینستاگرام دوم و همچنین تا پنج اینستاگرام همزمان را روی یک گوشی با هم بررسی می کنیم تا بتوانید اکانت های متفاوت با اپلیکیشن های اینستاگرام متفاوت روی گوشی خود داشته باشید.

اگر شما می خواهید از چندین حساب اینستاگرام استفاده کنید ، باید در مورد نصب اینستاگرام دوم فکر کنید ، بنابراین باید برنامه اینستاگرام را بارگیری کنید و برای استفاده از 2 حساب اینستاگرام در یک گوشی اندروید اپلیکیشن جدیدی در دستگاه خود نصب کنید.

ما همچنین نصب واتساپ دوم را در این مطلب بررسی کرده ایم و حالا در مورد حساب های اینستاگرام دوگانه یا اینستاگرام دوم صحبت می کنیم. همانطور که همه ما می دانیم برنامه هایی که به عنوان فضای موازی یا پارالل اسپیس نامگذاری شده اند باتری گوشی را به سرعت خراب می کند. بنابراین در مقاله امروز می خواهم بگویم که چگونه می توانید از برنامه های دیگر و آن هم با بهترین ویژگی ها استفاده کنید. ممکن است به ایجاد اکانت دوم در اینستاگرام فکر کرده باشید اما به جای ورود به سیستم و ورود به اینستاگرام می توانید از این ترفند برای استفاده از برنامه دوم اینستاگرام در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید

ابتدا اگر می خواهید بدون نصب اینستاگرام دوم ، اکانت های مختلف روی اینستاگرام فعال کنید ، ویدیو زیر را ببینید:

اینستاگرام دوم روی یک گوشی ، نصب و دانلود

چطور اینستاگرام دوم را فعال کنیم ؟ اپلیکیشنی که در ادامه برای نصب اینستاگرام دوم معرفی می کنیم توسط OGMods راه اندازی شده است که به شما امکان می دهد از دو اینستاگرام به صورت همزمان در تلفن همراه خود استفاده کنید اساساً این برنامه دارای نام بسته متفاوتی است بنابراین به شما امکان می دهد از دو برنامه اینستاگرام در تلفن همراه خود استفاده کنید.

اکثر اوقات مردم برای نصب اپلیکیشن های شخص ثالث یا خارج از گوگل پلی کمی محتاط هستند، اما با اوجی اینستاگرام چنین موضوعاتی وجود ندارد. اگر می خواهید از حساب های اینستاگرام دوگانه در آیفون استفاده کنید ، این مورد هنوز امکان پذیر نیست. شما فقط باید برنامه را نصب کنید و می توانید حساب جدید خود را در برنامه باز کنید.

نصب اینستاگرام دوم

با این ویژگی قابلیت بارگیری تصاویر و فیلم ها در تلفن همراه شما را دارد.. برای نصب اینستاگرام دوم در تلفن همراه خود به هیچ نوع دسترسی روت احتیاج ندارید ، فقط می توانید OGInstagram را از طریق لینک در ادامه مطلب نصب کنید. اگر مجبورید چهار اینستاگرام همزمان در تلفن همراه خود نصب کنید ، می توانید این کار را با فضای موازی و شبیه سازی برنامه ها انجام دهید. بنابراین با شبیه سازی اینستاگرام و OGInstagram می توانید آن برنامه ها را چهار حالت کنید. که واقعا مزایای خوبی برای استفاده از این برنامه است.

همچنین شما می‌توانید مطالب بهترین آنفالویاب اینستاگرام ، سیر تا پیاز اینستاگرام ، از کجا بفهمیم چه کسانی مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهترین برنامه‌های لایک بگیر اینستاگرام و روش دریافت تیک آبی اینستاگرام  را نیز در این مقالات بخوانید

مزایای اینستاگرام دوم ، دومین اینستاگرام روی یک گوشی

  • دکمه بارگیری فعال است ، بنابراین می توانید تصاویر و فیلم ها را مستقیما از اینستاگرام دانلود کنید
  • بدون نیاز به روت
  • بدون ممنوعیت از اینستاگرام
  • همچنین می توانید لینک ها را در فیدها به اشتراک بگذارید

چگونه دومین اینستاگرام را روی یک گوشی نصب کنیم

  • ابتدا فایل نصب اینستاگرام دوم (OGInstagram)  از طریق این لینک دانلود کنید
  • اطمینان حاصل کنید که نصب فایل از منابع ناشناخته خود را با کلیک کردن روی تنظیمات> امنیت> منابع ناشناخته فعال کرده اید

اینستاگرام دوم

  • اکنون OGInstagram را در گوشی خود نصب کنید

اینستاگرام دوم

  • اکنون ، می توانید حساب اینستاگرام دوگانه را در یک تلفن همراه بدون ورود دوباره به سیستم ، اجرا کنید

 

جمع بندی

چطور اینستاگرام دوگانه را نصب و فعال کنیم ؟ این مقاله در مورد چگونگی نصب برنامه اینستاگرام همزمان در تلفن همراه شما بود. اپلیکیشن OG Instagram به عنوان برنامه حساب ساز اکانت های متفاوت اینستاگرام نیز شناخته می شود که می توانید به راحتی آن را بارگیری کرده و در دستگاه خود استفاده کنید. اساساً آنچه اتفاق می افتد این برنامه ها نام بسته های مختلفی دارند ، بنابراین می توانید آن را در دستگاه خود نصب کنید. اگر این نام با همین بسته است ، بنابراین باید برنامه را حذف نصب کنید و سعی کنید آن را در گوشی خود نصب کنید. اگر مشکلی داشتید می توانید در زیر نظر دهید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید