نرم افزار فروش، حسابداری و انبارداری آریا

نرم افزار فست فود و حسابداری آریا

نرم افزار رستوراني و فست فود چیست و چرا استفاده از آن ضروریست؟

نرم افزار حسابداری

يكي از نيازهاي اساسي به هنگام راه اندازي يك رستوران يا فست فود ، تدارك صندوق فروش، نرم افزار فروش، حسابداری و انبارداری است كه بتوان بوسيله آن كليه امور داخلي رستوران، امور مرتبط با خرید مواد اولیه غذاها، امور مرتبط با مشتریان و بحث‌های مالی را مديريت نمود. شايد به ظاهر، انجام اين امور كار ساده اي بنظر برسد، ولي واقعيت اين است كه مديريت اين حجم از كار، مخصوصاً، در زمانهاي اوج كاري مانند ظهر يا شب، بدون استفاده از يك نرم افزار رستوراني، كاري دشوار و طاقت فرسایست و ممكن است حتي هزينه هاي گزافي را براي صاحبان رستوران در برداشته باشد. راه حل اين مسئله، استفاده از يك نرم افزار كامل رستوراني است كه بتواند تمامي فرايندهاي داخلي و خارجی يك رستوران یا فست فود را از مرحله اول كه تهيه و تدارك مواد اوليه است تا مرحله آخركه فروش غذا به مشتري مي باشد را مديريت و ثبت كرده و بهره وري رستوران و رضايت مشتريانش را در پي داشته باشد. در واقع اين نرم افزارامکان ثبت تمامي مواد اولیه وارده به آشپزخانه یک رستوران و قابلیت انبارگرداني آنها را به کاربر سامانه ارائه می‌دهد. همچنين مراحل انجام كار را جهت ارائه سريعتر خدمات به مشتريان، قابل كنترل مي نمايد، به نحوي كه مديريت مي تواند با استفاده از آن و با دريافت انواع گزارشات برروي نرم افزار، در جريان انجام تمامي امور داخلي قرار گيرد و بصورتي كاملا سيستماتيك، امور شغلي خود را بهينه نمايد. امکان ثبت فروش، کنترل میز‌های سالن‌های رستوران‌ها، بررسی وضعیت گارسون‌ها، وضعیت ارائه سفارشات بیرون‌بر و نحوه ارسال آن ها توسط پیک بخشی از قابلیت‌های نرم افزارهای رستورانیست.

ثبت كالاها در انبار، انتقال كالاها در انبارهاي مختلف و ثبت حواله انبار، ثبت تعداد فروش، كنترل پيك و گارسون، گزاش از موجودي انبار، تعيين سطح دسترسي براي كاربران صندوق، تخصيص فاكتور به پيك، ثبت مشتركين، نگهداري و ثبت حساب پيكها و گارسونها، ثبت و صدور فاكتور، مديريت چاپهاي متعدد براي چاپگرها و ساير قابليت هاي موجود در نرم افزارها فروش رستورانی و فست فود به مدير رستوران اين امكان را مي دهد تا بهترين استفاده از زمان و امكانات موجود را بنمايد و كنترل كافي بر كسب و كار خويش داشته باشد.

چاپگر (فیش زن) رستوران و فست فود

نرم افزار رستورانی و فست فود آریا:

این نرم افزار نسخه ای جامع جهت رفع کلیه نیازهای مدیریتی و کنترلی در تمامی فضاهای رستورانی مانند فودکروت ها، رستوران های زنجیره ایی، فست فود ها ، کافی شاپ ها، سفره خانه ها، باغ رستوران ها، طباخی ها و … تولید شده است. کاربری آسان و در عین حال امنیت بالای این نرم افزار جهت مدیریت فضاهای فروش، انبارداری و حسابداری از نقاط قابل توجه در طراحی و تولید این نرم افزار بوده است. شرکت نوآوران سامانه پژواک از سال 1375 بعنوان اولین تولیدکننده ی نرم افزار های مدیریتی در حوزه رستوران داری با در نظر گرفتن پیشنهادات و نظرات مشتریان خود همواره در حال بهبود و تولید نرم افزار های خود بوده است، از این رو یکی از بزرگترین قابلیت های این نرم افزار امکان سفارشی سازی برای محیط هایی مانند فودکورت ها و رستوران های زنجیره ایی می باشد. نرم افزار رستوران و فست فود آریا، با قابلیت ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن موبایل امکان سفارشگیری توسط گارسون را داراست. همچنین امکان اتصال این نرم افزار به انواع مختلف ترازوهای دیجیتال نیز قابلیت کنترل دقیق مواد اولیه وزنی در رستوران‌ها را فراهم آورده است.

نرم افزار فروش، حسابداری و انبارداری آریا

این نرم افزار جهت رفاه مشتریان در چندین نسخه ی متفاوت از لحاظ قابلیت و قیمت ارائه می شود تا مشتری براساس نیازهای خود نسخه ی مورد نظر خود را انتخاب نماید. شرکت نوآوران سامانه پژواک مفتخر است، پس از تولید نرم افزار های متفاوت از سال 1380 با تیم مجرب و پرتلاش بخش پشتیبانی خود را راه اندازی نموده تا مشتریان خود را نه تنها در سراسر ایران، بلکه در کشورهای همسایه نیز تحت پوشش خدمات و نگهداری نرم افزارهای خود قرار دهد.

تاریخچه نرم افزار رستورانی و فست فود :

یکی از اولین نرم افزارهای رستورانی  جهت کنترل و مدریت رستوران های مک دونالد توسط ویلیم بروبک طراحی و ساخته شد. هر کدام از ایستگاه های این نرم افزار و البته سخت افزار طراحی شده بصورت مجزا اطلاعات درخواستی مشتریان را به نمایش در می آورد. در این سیستم برای هر کدام از غذاها دکمه ایی بر روی کیبورد طراحی شده بود که با فشردن آن غذای مورد نظر در فاکتور ثبت میشد. دکمه ی ثبت نهایی علاوه بر ثبت جمع کل فاکتور مالیات آن فاکتور را نیز محاسبه می نمود. در سال 1986 گنه موشر اولین نرم افزار گرافیکی پایانه فروش را طراحی نمود اما این این مارتین گودوین و باب هنری بودند که در سال 1992 اولین نرم افزار تحت ویندوز را با نام IT Retail طراحی نمودند.

شرکت نوآوران سامانه پژواک، ارائه دهنده انواع اتوماسیون های نرم افزاری برای اصناف در سال 1375 شکل گرفت. موسسین شرکت در ابتدا با تعیین بازار هدف با صنف رستوران فعالیت خود را آغاز نمودند؛ به نحوی که اولین نسخه از برنامه سیستم مکانیزاسیون رستورانی با نام تجاری سمر در سال 1375 در یکی از رستوران های تهران نصب گردید و سپس با گسترش امکانات و بهبود نرم افزار و تنوع بازارهای هدف از سال 1384 در سایر اصناف از جمله صنف قنادی و آجیل و خشکبار و آرایشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای و سایر بخش ها مانند پوشاک و پروتئین و کیف و کفش مشغول به فعالیت می باشد و با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری، بر پایه تحقیق و توسعه با تولید نرم افزارهای متناسب برای پاسخگویی به نیازهای فعلی و آتی مشتریان، فعال می باشد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید