نحوه کراپ کردن یک ویدیو در اندروید

نحوه کراپ کردن ویدئو در اندروید

آموزش نحوه کراپ کردن یک ویدیو در اندروید. چگونه یک ویدیو را در اندروید با استفاده از اپلیکیشن Google Photos کراپ کنیم.

نحوه کراپ کردن یک ویدیو در اندروید

نحوه کراپ کردن یک ویدئو در اندروید

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با استفاده از Google Photos یک ویدئو را در گوشی اندروید خود کراپ کنید.

آیا تاکنون ویدیویی را در گوشی هوشمند اندروید و یا تبلت خود ضبط کرده اید و متوجه این شده اید که نسبت ابعادی آن ایده آل نیست؟

اگرچه روش های مختلفی برای کراپ کردن ویدئو در اندروید وجود دارد, اما ما به این پی بردیم که آسانترین روش استفاده از اپلیکیشن Google Photo است. در این مقاله, نحوه کراپ کردن یک ویدئو با Google Photos را مورد بررسی قرار می دهیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نحوه استفاده از دیتا سیور در اندروید, روش های حذف کامل اپلیکیشن های اندروید و نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در Google Due مشاهده کنید.

نحوه کراپ کردن یک ویدیو در اندروید با استفاده از Google Photos

در مورد نحوه کراپ کردن ویدئو در اندروید باید بگویم که Google Photos اپلیکیشن رایگانی است که با عملکرد ادیت ویدئویی که در داخل خودش تعبیه شده است ارائه می شود. ابزار کراپ کردن این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا پس زمینه ها را بهبود ببخشید و حاشیه ویدئوهای خود را تنظیم کنید.

قبل از اینکه شروع کنیم, مطمئن شوید که اپلیکیشن Google Photos را در گوشی خود در اختیار دارید. به این علت که این اپلیکیشن در بسیاری از گوشی ها و تبلت های اندروید بطور پیش فرض از قبل نصب شده است, شما از قبل آنرا در اختیار دارید.

در اینجا نحوه کراپ کردن ویدئو را با استفاده از Google Photos مشاهده می کنید:

  1. Google Photos را باز کنید.
  2. ویدئویی که قصد کراپ کردن آنرا دارید را انتخاب کنید و برای پلی کردن آن, روی آن بزنید.
  3. بمنظور لود کردن ویرایشگری که در اپلیکیشن وجود دارد بر روی Edit بزنید.
  4. Crop را انتخاب کنید, و باکس کراپی در اطراف ویدئوی شما ظاهر خواهد شد.
  5. فرمتی که قصد استفاده از آن دارید را انتخاب کنید: Free Square 16:9, 4:3 و یا 3:2. اگر Free را انتخاب کنید, می توانید اندازه ویدئو را با تنظیم اسلایدرها در هر گوشه کراپ باکس به هر نسبت ابعادی که بخواهید تغییر دهید.
  6. زمانیکه از کراپ خود راضی بودید بمنظور ذخیره ویدئو بر روی Save Copy بزنید. انجام این عمل ویدئوی کراپ شده را بعنوان یک نسخه جدید ذخیره می کند و بر روی نسخه اصلی ویرایش نشده تاثیری نمی گذارد.

اگر با فایل های بزرگتری سرو کار دارید, از کامپیوتر برای کراپ کردن ویدئوی خود استفاده کنید. بمنظور انجام این کار, در ابتدا احتیاج به این دارید تا فایل های خود را از گوشی و یا تبلت اندروید خود به کامپیوتر انتقال دهید.

کراپ کردن ویدئو در اندروید هرگز ساده نبوده است

گاهی از اوقات, ممکن است که احتیاج به این داشته باشید بمنظور حذف المان های ناخواسته و مزاحم, ویدئوی خود را تغییر سایز دهید. Google Photos یکی از آسانترین روش ها برای کراپ کردن ویدئو در اندروید است.

Google Photos به شما این امکان را می دهد تا بسرعت ابعاد ویدئوی خود را بمنظور دستیابی به نسبت ابعاد ایده آل خود تغییر دهید. همچنین, این اپلیکیشن نسبت ابعاد کراپی را ارائه می دهد که می تواند در هنگام پست کردن ویدئوی شما در شبکه های اجتماعی مفید باشد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید