نحوه پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی

نحوه پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی

 در صورتی که شخصی به گوشی شما نیاز داشته باشد می توانید برای گذاشتن محدودیت هایی برای دیگران از پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

نحوه پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی

نحوه پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی

گاهی اوقات در موقعیتی قرار می گیرید که مجبور می شوید گوشی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. ممکن است برای یک تماس تلفنی سریع یا برای مرور یک وب سایت باشد. یا شاید، بچه ای دارید که همیشه گوشی شما را برای بازی کردن در دست می گیرد.

خوشبختانه، گوشی اندرویدی شما گزینه ای دارد که به شما امکان می دهد دسترسی محدودی به شخص ثالث بدهید. بنابراین، بیایید ببینیم که پین کردن یک برنامه به چه معناست، چگونه می‌توانید آن را فعال کنید، و چگونه می‌توانید برنامه‌ ها را در گوشی اندرویدی خود پین کنید.

پین کردن اپلیکیشن ها به چه معناست؟

پین کردن یک برنامه به این معنی است که عملکرد گوشی اندرویدی خود را فقط به یک برنامه محدود کنید تا زمانی که قفل گوشی خود را باز نکنید هیچ چیز دیگری در دسترس نباشد. به عنوان مثال، اگر فرزندتان می‌خواهد با تلفن شما یک بازی انجام دهد، می‌توانید آن بازی را پین کنید تا نتواند به هیچ چیز دیگری مانند تنظیمات گوشی یا سایر برنامه‌ها دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: نحوه تازه سازی گوشی اندرویدی

نحوه فعال کردن پین کردن برنامه در تنظیمات اندروید

قبل از اینکه بتوانید برنامه ها را پین کنید، باید این ویژگی را فعال کنید. سازندگان گوشی های مختلف ممکن است این گزینه را در مکان های کمی متفاوت داشته باشند. اگر برنامه‌ها را روی گوشی سامسونگ پین می‌کنید، این راهنما را بررسی کنید.

با این حال، چیزی که به طور کلی در تقریباً همه گوشی های اندرویدی مدرن کار می‌کند این است که «Pin» را در تنظیمات گوشی خود جستجو کنید و روی چیزی مطابق با «App Pinning» ضربه بزنید. هنگامی که آن را پیدا کردید، آن را روشن کنید تا فعال شود.

به‌طور پیش‌فرض، وقتی پین برنامه را باز می‌کنید، از شما پین قفل یا اثر انگشتتان را می‌خواهد. اگر مطمئن نیستید که از کدام نوع امنیتی استفاده کنید، این مقایسه چهره، عنبیه، اثر انگشت، رمز عبور و پین را بررسی کنید تا مشخص کنید کدام یک امن تر است.

نحوه پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی

نحوه پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی

اکنون که پین کردن برنامه را فعال کرده‌اید، می‌توانید با دنبال کردن این مراحل، برنامه‌ها را در گوشی اندرویدی خود پین کنید:

  1. با ضربه زدن روی دکمه پیمایش سیستم مربع در پایین صفحه به برنامه های اخیر بروید. اگر پیمایش اشاره‌ای را فعال کرده‌اید، انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید و نگه دارید تا به آن صفحه برسید.
  2. اکنون، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا برنامه‌ای را که می‌خواهید پین کنید پیدا کنید. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، به عقب برگردید و سریع آن را باز کنید و در آن لیست ظاهر می شود.
  3. سپس در بالای برنامه، روی نماد برنامه ضربه بزنید و Pin را انتخاب کنید. درست است. شما آن برنامه را با موفقیت پین کردید.
  4. برای برداشتن پین برنامه، دکمه‌های Back (مثلث) و برنامه‌های اخیر (مربع) را به طور همزمان فشار دهید و برای باز کردن عملکرد کامل، شما را به صفحه قفل می‌برد. برای پیمایش اشاره‌ای، می‌توانید از پایین صفحه به بالا بکشید و نگه دارید تا به صفحه قفل برسید.

نحوه پین کردن برنامه ها در گوشی اندرویدی

با پین کردن برنامه‌ها، دسترسی به تلفن خود را محدود کنید

با پین کردن برنامه در اختیار شما، می توانید به خانواده یا دوستان خود اجازه دهید از هر برنامه ای در گوشی اندرویدی شما استفاده کنند بدون اینکه نگران دیدن چیزهایی باشند که نباید ببینند. حتی اگر آنها سعی کنند به چیزهای دیگر دسترسی پیدا کنند، گوشی شما با درخواست پین یا اثر انگشت از آنها آنها را محدود می کند.

اگر خانواده یا دوستان شما به گوشی شما برای استفاده از بیش از یک برنامه نیاز دارند، بهتر است یک پروفایل مهمان برای آنها ایجاد کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید