نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین. چگونه شماره دیگران را بصورت آنلاین پیدا کنیم و همچنین نحوه پیدا کردن شماره مشاغل.

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

پیدا کردن شماره تلفن یک شخص بصورت آنلاین کار مشکلی است. شماره تلفن های گوشی ها پرایوت هستند. فهرست عمومی شماره تلفن های گوشی برای جایگزینی دفترچه تلفن های قدیمی کاغذی وجود ندارد. با این حال, چند راه وجود دارد که می توانید شماره تلفن یک شخص را پیدا کنید (و هنوز شماره تلفن های تجاری به راحتی پیدا می شود).

همچنین می توانید مطالبی را در مورد روش های کاهش مصرف دیتا موبایل و اینترنت و اینکه بفهمیم که چه کسانی اسم ما را در اینترنت جست و جو کرده اند را مشاهده کنید.

نحوه پیدا کردن شماره تلفن یک شخص

در مورد نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین باید بگوییم که هیچ راه خوب و مناسبی برای یافتن شماره تلفن یک شخص به صورت آنلاین وجود ندارد. اگر با شخصی در فیس بوک دوست هستید, ممکن است بتوانید شماره تلفن وی را در آنجا پیدا کنید. فقط کافی است وارد فیس بوک شوید, به صفحه پروفایل شخص بروید و بر روی About>Contact and Basic Info کلیک کنید. در زیر اطلاعات تماس, در صورتی که تصمیم گرفته اند این اطلاعات را با دوستان فیس بوکی خود به اشتراک بگذارند, شماره تلفن آنها را مشاهده خواهید کرد.

اگر این اطلاعات را در اینجا نمی بینید, راهی برای یافتن آن در فیس بوک وجود ندارد حتی با وجود اینکه بخواهید به شخص پیام ارسال کنید و از او درخواست کنید. اگرچه فیس بوک به طور پیش فرض امکان جستجوی تلفن معکوس آسان را می دهد, اما اگر شماره تلفن شخص دیگری را نمی دانید, انجام این کار بسیار دشوار است.

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

بنابراین نمی توانید شماره تلفن شخصی را در فیس بوک پیدا کنید, پس باید به کجا مراجعه کنید؟ خب, هنوز نسخه آنلاین آن دفترچه تلفن های کاغذی سنگین وجود دارد! اما مانند همان کتابها, فقط تلفن ثابت را پوشش می دهند. با این حال, این چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. به عنوان مثال, من شخصاً می توانم با چند جستجوی سریع, شماره تلفن والدین خود و والدین همسرم را در این وب سایت ها بیابم.

براحتی به وب سایت White Pages بروید و نام شخص (یا فقط نام خانوادگی) و همچنین شهر, ایالت یا کد پستی وی را وارد کنید. اگر نام و شماره تلفن آن شخص در دفترچه تلفن کاغذی در آن منطقه جغرافیایی نشان داده شود, آن را در این وب سایت مشاهده خواهید کرد. این درست مانند نگاه کردن به دفترچه های تلفن کاغذی است, با همه محدودیت ها – اما جستجوی همه آن دفترچه های تلفن, بطور همزمان و سریعتر انجام می شود.

اگرچه وب سایت White Pages و سایر وب سایت های مشابه سعی می کنند خدمات برتری را به شما به فروش برسانند و سعی می کند شماره تلفن های همراه و سایر اطلاعات شخصی را پیدا کنند, اما ما از آنها استفاده نکرده ایم و توصیه می کنیم از آنها اجتناب کنید. به دیتاهای رایگان پایبند باشید – هیچ تضمینی وجود ندارد که این خدمات بتوانند شماره تلفن همراه شخصی را در صورت پرداخت به هر حال پیدا کنند.

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

اگر قادر به این نبودید تا شماره تلفنی را در فیس بوک یا در White Pages پیدا کنید چطور؟ خب, آن وقت, کار خیلی سخت تر می شود. این نوع اطلاعات عموماً محرمانه بوده و از آنها محافظت می شود. مردم اغلب شماره تلفن های خود را آنلاین ارسال نمی کنند و هیچ پایگاه داده عظیمی از شماره تلفن های همراه و نام هایی که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید وجود ندارد. مطمئناً می توانید به Google یا Bing بروید و نام شخص را به همراه شماره تلفن جستجو کنید, اما انجام این کار عملی نخواهد بود. (با این وجود در هر صورت ارزش امتحان کردن را دارد.)

اگر واقعا نیاز به این دارید تا با شخصی تماس حاصل کنید, ممکن است مستقیماً شماره تلفن او را نپرسید. اگر آن شخص را در فیس بوک می شناسید, می توانید به او پیام دهید و شماره او را از او بخواهید. اگر نمی توانید آن شخص را به صورت آنلاین را پیدا کنید, شاید بتوانید شخصی را پیدا کنید که او را می شناسد و از او سوال کنید. به عنوان مثال, اگر به شدت نیاز به برقراری ارتباط با فردی داشتید, ممکن است سعی کنید یک دوست یا خویشاوند را در فیس بوک (یا در صفحات سفید) پیدا کنید و از آن فرد شماره تلفن خود را بخواهید.

مطمئنا, این توصیه ممکن است بدیهی به نظر برسد, اما این تنها راهی است که می توانید شماره تلفن افراد زیادی را پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن شماره تلفن مشاغل

در مورد نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین باید بگوییم که خوشبختانه, یافتن شماره تلفن های مشاغل هنوز بسیار آسان است. شما با اکثر مشاغل در ارتباط هستید و بیشتر مشاغل از شما می خواهند که با آنها تماس حاصل کنید, بنابراین آنها شماره های خود را به صورت عمومی تبلیغ می کنند. البته دسترسی به پشتیبانی از مشتری کمی سخت تر است (اما ما در یک لحظه به آن خواهیم رسید).

اکثر مشاغل شماره تلفن های خود را در مکانی آسان برای یافتن در وب سایت خود قرار می دهند. به طور کلی فقط می توانید به وب سایت مشاغل مراجعه کنید و برای پیدا کردن چیزی مانند Contact Us و یا Customer Service کلیک کنید. برخی از مشاغل کوچکتر – مانند رستوران کوچک محلی – حتی ممکن است وب سایت نداشته باشند, اما معمولاً صفحه فیس بوکی را در اختیار دارند. اغلب, شماره تلفن آنها را در صفحه فیس بوک خود پیدا خواهید کرد, که بسیاری از مشاغل فقط از آن به عنوان وب سایت اصلی خود استفاده می کنند.

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

برای مشاغلی که دارای چندین مکان هستند, ممکن است لازم باشد از ویژگی Locator در وب سایت برای پیدا کردن شعبه محلی خود استفاده کنید. معمولاً با استفاده از یک شماره تلفن می توانید به آن مکان خاص برسید. در غیر این صورت, همیشه می توانید نام و آدرس (یا فقط آدرس) کسب و کار را به سرویسی مانند Google Maps یا Yelp وصل کنید و معمولاً یک شماره تلفن را مشاهده خواهید کرد.

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

اگر سعی می کنید از مشتری, پشتیبانی انسانی دریافت کنید – به ویژه هنگام برخورد با یک مرکز بزرگ – ممکن است بخواهید از تمام این توصیه ها صرف نظر کنید و از GetHuman.com استفاده کنید. این پایگاه, داده ای از بهترین شماره تلفن ها برای تماس با مسائل مختلف پشتیبانی مشتری, با برآورد مدت زمان انتظار در خط برای مشاغل ارائه می دهد. در عین حال, phone trees را ارائه می دهد که سریعترین راه را برای عبور از سیستم خودکار و دسترسی به فردی که در واقع می تواند مشکل شما را درک کرده و حل کند, نشان می دهد.

نحوه پیدا کردن شماره دیگران بصورت آنلاین

منبع: HOWTOGEEK.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید