نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید . چگونه برنامه های مخفی را در اندروید از طریق تنظیمات, فایل منیجر, یک لانچر جدید و در پوشه های کشوی برنامه پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

برخی از برنامه ها را در گوشی خود پنهان کرده اید و باید دوباره آنها را پیدا کنید؟ در این مقاله شش مورد از راهکارهای نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

کاربران گوشی‌ های هوشمند می‌توانند برنامه‌ هایی را که استفاده نمی‌کنند یا می‌خواهند دیگران ببینند غیرفعال کنند، اما دستگاه‌ ها همچنین بسیاری از برنامه‌ های سیستم را از کانون توجه دور می‌کنند. اگر می‌ پرسید چگونه برنامه‌ های مخفی را در اندروید پیدا کنید، خواه گوشی شما باشد یا شخص دیگری، شش راه استاندارد وجود دارد که می‌توانید آن را دنبال کنید.

به خاطر داشته باشید که گوشی‌ های هوشمند همه یکسان نیستند، بنابراین ممکن است لازم باشد لانچری را نصب کنید که مراحل زیر را به طور کامل ارائه می‌کند یا حرکات خود را در سیستم‌ های مختلف اندروید تطبیق دهید. با این حال، نتیجه یکسان است. می‌توانید همه برنامه‌ های موجود در دستگاهتان را ببینید.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید از طریق تنظیمات

تنظیمات اندروید شما به اندازه‌ای پیچیده است که اغلب برای دسترسی به ویژگی‌ های پنهان به ابزارهایی مانند برنامه تنظیمات Google نیاز دارید. بنابراین، این اولین جایی است که می‌توان به دنبال پاسخ به این سؤال بود: نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید .

از آنجایی که هر دستگاه لیست کاملی از برنامه های خود را دارد، با مراحل اولیه نمایش آن آشنا شوید. ابتدا روی آیکون تنظیمات خود ضربه بزنید و از منو Apps را انتخاب کنید. اگر همه چیز در دستگاه شما متفاوت به نظر می رسد، فقط به سراغ تبی بروید که به برنامه های گوشی شما می پردازد.

از آنجا، باید به گزینه See all apps دسترسی داشته باشید. روی آن ضربه بزنید و همه برنامه های موجود خود را مشاهده خواهید کرد. برای کاوش در محتویات دستگاه کافیست در میان آنها پیمایش کنید.

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

اگر شما یا کاربر دیگری برنامه ها را غیرفعال و پنهان کرده اید، باید گزینه ای را نیز پیدا کنید که فقط این برنامه ها را ببینید. به دنبال منوی کشویی بگردید که برنامه های غیرفعال را به شما نشان می دهد.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید از طریق دسترسی ویژه

 در منوی برنامه های شما، گزینه ای با عنوان دسترسی به برنامه ویژه یا چیزی مشابه وجود دارد. در اینجا برنامه های شما بر اساس امتیازاتی که در گوشی شما دارند تجزیه می شوند.

به عنوان مثال، اگر وارد دسترسی به همه فایل‌ ها شوید، همه برنامه‌ هایی را که می‌توانند از فایل‌های دیجیتال شما استفاده کنند به شما نشان می‌دهد. می‌توانید برنامه‌ هایی را با دسترسی به تصاویر، اعلان‌ها، کنترل وای فای و موارد دیگر فیلتر کنید. 

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

این یک راه عالی برای محدود کردن انواع برنامه‌ هایی است که به دنبال آن هستید، و نحوه پیدا کردن برنامه‌ های مخفی در اندروید را مفیدتر می‌کند.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید از طریق پوشه های کشوی برنامه

 همانطور که دستگاه های اندرویدی در حال تکامل هستند، آنها راه های بهتر و بهتری برای مدیریت محتوای شما ارائه می دهند. از نظر نحوه مخفی کردن برنامه‌ها در اندروید، سازندگان و لانچرهای مختلف راه‌ حل‌ های متفاوتی را ارائه می‌دهند، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: کشوی برنامه.

این صفحه نمایش قابل پیمایش برنامه‌ ها است که با کشیدن انگشت به بالا در صفحه اصلی گوشی یا ضربه زدن روی آیکون کشوی برنامه در پایین، دریافت می‌کنید.

از اینجا، می‌توانید برنامه‌ ها را در برخی از سیستم‌ های اندرویدی از طریق دکمه منو مخفی و آشکار کنید—معمولاً مانند سه نقطه یا نماد چرخ دنده به نظر می‌ رسد. دستگاه های دیگر دارای ویژگی های جایگزین مانند پوشه ها هستند. اینها به شما امکان می‌دهند منو را باز کنید، Create folder را انتخاب کنید، عنوانی را تایپ کنید و برنامه‌ ها را برای گروه‌ بندی انتخاب کنید.

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

هنگامی که به دنبال برنامه های مخفی می گردید، مطمئن شوید که پوشه ها را بررسی می کنید زیرا می توانند برنامه های موجود در آنها را مبهم کنند. بنابراین، نحوه پیدا کردن  برنامه های مخفی در اندروید می تواند به سادگی نگاه کردن دقیق تر باشد.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید از طریق فایل منیجر

روشی دیگر برای پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید، استفاده از فایل منیجر است. همه دستگاه‌ های اندرویدی باید این ویژگی را به یک شکل و معمولاً با برچسب Files همراه داشته باشند.

بنابراین، روی آیکون مدیر فایل مربوطه ضربه بزنید تا لیستی از دسته ها و ابزارها باز شود. به Apps بروید و تمام برنامه‌های نصب شده روی دستگاه خود و همچنین بسته‌ های بسته Android (APK) را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر نمایش برنامه های پنهان و فراموش شده، می توانید هر مورد را از اینجا نیز مدیریت کنید، از اشتراک گذاری تا حذف نصب.

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

با این حال، فایل منیجر همیشه برنامه های سیستمی را که بخشی از عملکردهای اساسی دستگاه هستند نمایش نمی دهد. به عبارت دیگر، تنها در صورتی به فایل منیجر خود مراجعه کنید که می‌خواهید برنامه‌ های مخفی را که کاربر یا سازنده واقعاً دانلود کرده‌اند، پیدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در نظر داشت، گزینه Safe folder در بسیاری از فایل منیجرها است. این مکانی امن برای ذخیره فایل‌ها است و برای باز کردن قفل به پین یا الگو نیاز دارید. این برنامه چندان با برنامه‌ها سروکار ندارد، اما مکان خوبی برای جستجوی داده‌های پنهان است، و این در حالی است که گوشه‌ های موجود در دستگاه‌های اندرویدی را نیز نشان می‌دهد.

اگر فایل منیجری که از قبل دارید با نیازهای شما مطابقت ندارد، همیشه می توانید یک فایل بهتر دانلود کنید. برنامه‌هایی مانند Cx File Explorer را امتحان کنید تا بتوانید از رابط تمیزتر، سازماندهی نرم‌تر فایل‌ های خود لذت ببرید و جزئیات بیشتری را در برنامه‌ های فعال و مخفی گوشی خود دریافت کنید.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید از طریق نصب یک لانچر جدید

اگر طرح‌ بندی سیستم اندروید فعلی‌تان را دوست ندارید، می‌توانید لانچر دیگری را متناسب با جریان کاری خود نصب کنید. در حالی که نگرانی‌ های ایمنی در مورد لانچرهای اندروید غیر بومی وجود دارد، برنامه‌هایی مانند Microsoft Launcher و Nova Launcher از بهترین‌های Google Play هستند.

برای مثال نرم افزار مایکروسافت را در نظر بگیرید. در حالی که پرکاربردترین برنامه‌های دستگاه را نمایش می‌دهد، زبانه برنامه‌ های مخفی را به کشوی برنامه شما اضافه می‌کند، البته به همه برنامه‌ هایی که راه‌انداز استفاده می‌کند چه پنهان یا نه.

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

به بهترین لانچرهای سبک برای هر گوشی اندرویدی نگاهی بیندازید و بررسی کنید که کدام یک در شناسایی برنامه ها و فایل های مخفی کارآمدتر هستند.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید از درون برنامه های ترفند

در این قسمت از نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید به برنامه های ترفند می پردازیم. همانطور که قبلاً ذکر شد، کاربران اندروید می‌توانند بیشتر از برنامه‌ های موجود در گوشی های خود را مخفی کنند، بنابراین دانستن راه‌ های مختلفی که افراد می‌توانند مطالب را مخفی نگه دارند، مهم است. برنامه‌های ترفند روشی محبوب برای مخفی کردن عکس‌ های خصوصی در اندروید یا اسناد با اطلاعات شخصی هستند.

یک مثال عالی، Calculator Photo Vault است، که هر کاری را که یک ماشین حساب باید انجام دهد، انجام می دهد، در حالی که یک انبار بسیار مفید را به همراه چندین ابزار امنیتی پنهان می کند. برای مثال، می‌توانید از تصاویر، ویدیوها و فایل‌های مخفی خود در پشت آیکون مبدل، رمز عبور و سلفی مزاحم محافظت کنید.

پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید

نرم افزار ترفند بر جستجوی شما در مورد نحوه یافتن برنامه های مخفی تأثیر می گذارد. اگر هیچ چیز دیگری وجود ندارد، حتی اگر از تمام روش های بالا استفاده کنید، می توانید آیکون ماشین حساب را کاملاً نادیده بگیرید.

مقابله با این مشکل یک امر دانشی است. در مورد طیف وسیعی از برنامه‌های تلفن همراه در اطراف به‌روز باشید و برنامه‌ های خاصی را که به‌عنوان مخزن مخفی عمل می‌کنند، یادداشت کنید.

متوجه این موضوع شوید که چرا کاربران برنامه ها را غیرفعال یا محدود می کنند

اکنون که از نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی در اندروید آگاه شدید، مهم است که بدانید چرا مردم در وهله اول داده‌ها را پنهان می‌کنند. والدین می‌خواهند فرزندشان را از استفاده از برنامه‌های پرخطر باز دارند، در حالی که یک وکیل یا جاسوس اطلاعات حساس را پنهان می‌کند. می‌توانید از این ترفندهای اندروید برای کشف برنامه‌ ها و فایل‌های قدیمی خود نیز استفاده کنید. بنابراین، وارد شدن به ذهنیت خود به همان اندازه به یادآوری اینکه چه زمانی و چرا آنها را در آنجا قرار داده اید، و همچنین در تصمیم گیری در مورد نگه داشتن یا عدم حفظ آنها کمک می کند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید