نحوه نصب و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید , معرفی اپلیکیشن

نحوه نصب چندین نسخه از اندروید در گوشی
آیا تا به حال شده که بخواهید همزمان بیش از یک نسخه از یک برنامه خاص اندروید را اجرا کنید؟ خب در این مقاله نحوه نصب و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

نحوه نصب و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید

نحوه نصب چندین نسخه از اندروید در گوشی

آیا تا به حال شده که بخواهید چندین نسخه از یک برنامه اندرویدی خاص را همزمان اجرا کنید؟ شاید بخواهید دو نسخه از فیسبوک به طور همزمان باز شود – یکی برای پروفایل شخصی و دیگری برای پروفایل حرفه ای شما. در این مقاله نحوه نصب و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.
یا می‌توانید دو نسخه از YouTube داشته باشید که به شما امکان می‌دهد دو ویدیو را همزمان پخش کنید، که اگر می‌خواهید همزمان چند فید زنده را زیر نظر داشته باشید، می‌تواند خوب باشد.
بیایید ببینیم چگونه می‌توانید یک برنامه را دو بار روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

 استفاده از ویژگی Native Android Cloning

در اولین قسمت از نصب چندین نسخه و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید, استفاده از ویژگی های Native Android Cloning  را مورد بررسی قرار می دهیم. برخی از دستگاه های اندرویدی پشتیبانی بومی برای شبیه سازی برنامه ها ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد چندین نسخه از یک برنامه را بدون نیاز به نصب ابزار غیر بومی اجرا کنید. این ویژگی از جمله در گوشی های سامسونگ، شیائومی، اوپو و وان پلاس در دسترس است. ممکن است برندهای بیشتری در آینده از این قابلیت استفاده کنند.
شرکت‌ های مختلف نام‌ های متفاوتی برای این ویژگی دارند—این ویژگی در سامسونگ Dual Messenger و در OnePlus با نامParallel Space وجود دارد. 
به عنوان مثال، در اینجا چند اسکرین شات از نحوه عملکرد آن در تلفن Oppo آورده شده است، جایی که این ویژگی Clone Apps نام دارد:
نحوه نصب چندین نسخه از اندروید در گوشی
این ویژگی بیشتر برای ایجاد دو نسخه از WhatsApp استفاده می شود. با این حال، شما می توانید برنامه های دیگر را نیز کلون کنید.

استفاده از برنامه های شبیه سازی غیر بومی

 امروزه تعداد زیادی برنامه شبیه سازی در گوگل پلی وجود دارد. اگرچه همه آنها قابل اعتماد یا ایمن نیستند. بنابراین بیایید به برخی از بهترین برنامه‌های شبیه‌سازی و نحوه استفاده از آن‌ها برای نصب دوبار یک برنامه روی اندروید نگاهی بیندازیم.

1. Parallel Space

نحوه نصب چندین نسخه از اندروید در گوشی

Parallel Space که اولین گزینه ما در مورد نصب چندین نسخه و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید است پیشگام در زمینه شبیه سازی برنامه ها است و بر پایه MultiDroid، اولین و سریع ترین سیستم مجازی سازی اندروید است. می توانید از آن برای ایجاد دو نسخه از یک برنامه با فایل های داده جداگانه استفاده کنید تا هر دو نسخه به طور مستقل اجرا شوند.
این ویژگی‌های حریم خصوصی عالی را برای محافظت از داده‌های شما فراهم می‌کند و می‌توانید برنامه‌های شبیه‌ سازی‌ شده را در یک فضای مخفی با یک قفل امنیتی با استفاده از نصب ناشناس نگهداری کنید.
Parallel Space به شما امکان می دهد به راحتی بین برنامه های شبیه سازی شده تنها با یک ضربه جابجا شوید و دارای حالت Speed Mode برای افزایش سریع فضا است. این می تواند تقریباً تمام برنامه های محبوب از جمله فیسبوک، واتس اپ، اینستاگرام، توییتر و بسیاری دیگر را شبیه سازی کند. علاوه بر این، می توانید با استفاده از فروشگاه تم، تم ها را برای برنامه های کلون شده سفارشی کنید.
در اینجا نحوه اجرای چندین نمونه از یک برنامه با استفاده از Parallel Space آمده است:
  1. Parallel Space را باز کنید و روی برنامه هایی که می خواهید کلون کنید ضربه بزنید.
  2. Add to Parallel Space را انتخاب کنید.
  3. هنگامی که برنامه ها در Parallel Space قرار گرفتند، روی برنامه ای که می خواهید اجرا شود ضربه بزنید.

اکنون می توانید از استفاده از نسخه های متعدد برنامه لذت ببرید. اگر کاربر اینستاگرام هستید، در اینجا نحوه ایجاد چندین اکانت در اینستاگرام آورده شده است. همانطور که در اسکرین شات ها می بینید، ایجاد چندین نسخه از واتساپ با Parallel Space بسیار آسان است.

لینک دانلود: Parallel Space

2. Dual Space

نحوه نصب چندین نسخه از اندروید در گوشی

Dual Space دومین گزینه از ما در مورد نصب چندین نسخه و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید یکی دیگر از برنامه های شبیه سازی جامد با مصرف کم CPU و پشتیبانی عالی از حساب اجتماعی است. می‌تواند تقریباً تمام برنامه‌های اجتماعی، از جمله مواردی مانند WhatsApp را شبیه‌سازی کند و به شما امکان می‌دهد از برنامه‌ های استاندارد و شبیه‌ سازی شده به طور همزمان بدون تداخل داده استفاده کنید.
Dual Space همچنین اعلان های برنامه های شبیه سازی شده را به طور موثر مدیریت می کند، بنابراین آنها با برنامه های معمولی تداخل نخواهند کرد. ویژگی فضای خصوصی آن به شما امکان می دهد از چندین حساب اجتماعی در حریم خصوصی کامل و بدون ردیابی استفاده کنید. و با ویژگی شبیه سازی سریع آن، می توانید به سرعت همه برنامه ها را کپی کنید.
برای شروع کار با Dual Space، به سادگی آن را راه اندازی کنید و روی برنامه ای که می خواهید کلون کنید ضربه بزنید. سپس نسخه کلون شده اجرا خواهد شد. لذت ببرید!
از طرف دیگر، اگر از استفاده از دو حساب فیس بوک خسته شده اید، می توانید آنها را ادغام کنید.
لینک دانلود: Dual Space

3. 2Accounts

نحوه نصب چندین نسخه از اندروید در گوشی

2Accounts که سومین گزینه ما در مورد نصب چندین نسخه و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید است یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ایجاد چندین برنامه شبیه سازی شده در دستگاه های اندرویدی است. تقریباً از همه برنامه های پیام رسانی فوری و بسیاری از بازی ها پشتیبانی می کند. 2Accounts دارای یک ویژگی فضای مجازی است که تمام داده های همه برنامه های شبیه سازی شده را ذخیره می کند. این به جلوگیری از تداخل داده‌ها بین برنامه‌های معمولی و شبیه‌ سازی‌ شده کمک می‌کند و اعلان‌های هر دو نسخه روان هستند.

با 2Accounts می توانید دو حساب بازی برای Google Play نیز باز کنید. همچنین دارای یک منطقه مخفی و ویژگی های قفل امنیتی برای محافظت از حریم خصوصی و داده های شما است. برای کلون کردن یک برنامه با استفاده از 2Accounts، کافی است آن را باز کنید و هر برنامه ای را که می خواهید کلون کنید انتخاب کنید.

لینک دانلود: 2Accounts

چندین نمونه از برنامه های مورد علاقه خود را با استفاده از این روش ها اجرا کنید

شبیه‌ سازی برنامه به جدا کردن کار از زندگی شخصی شما کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد از هر دو محیط لذت ببرید، به عنوان مثال، حساب‌های واتساپ جداگانه برای محل کار و خانواده. همچنین می‌توانید از شبیه‌ سازی برنامه‌ ها برای آزمایش برنامه‌ ها بدون استفاده از حساب‌ های اصلی خود استفاده کنید، و این بدان معناست که لازم نیست همان برنامه را دو بار دانلود کنید. بنابراین، ادامه دهید و از هر یک از راه‌هایی که فهرست کرده‌ایم برای شبیه‌سازی برنامه‌ها بر اساس نیاز خود استفاده کنید.
اگر چندین نمونه از دو برنامه را نصب می‌کنید تا کاربر دیگری بتواند از گوشی شما استفاده کند، به جای آن چندین نمایه کاربر و یک حالت مهمان اضافه کنید. این راه حل بهتری برای حفظ حریم خصوصی شماست.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید