نحوه محدود کردن برنامه ها , معرفی اپلیکیشن اندروید با لینک مستقیم دانلود

نحوه محدود کردن برنامه ها , معرفی اپلیکیشن اندروید با لینک مستقیم دانلود . آیا می‌خواهید برنامه‌ های گوشی اندروید خود را مسدود کنید تا آنها را خصوصی نگه دارید یا استفاده فرزندتان از برنامه‌های اندروید را محدود کنید؟ در این مقاله نحوه محدود کردن برنامه ها در اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

نحوه محدود کردن برنامه ها در اندروید با لینک مستقیم دانلود

محدود کردن برنامه ها در اندروید

اینکه با برنامه های زیاد روی گوشی شما حواستان پرت شود آسان است. بهترین راه برای کاهش زمان صفحه نمایش این است که استفاده خود را محدود کنید و این برنامه ها را از دید شما دور کنید. به‌علاوه، اگر جزو والدینی هستید که نمی‌خواهید بچه‌ هایتان تمام روز با برنامه‌ ها بازی کنند یا به برنامه‌ های حساسی مانند بانکداری یا رسانه‌های اجتماعی با محتوای تکان‌دهنده دسترسی داشته باشند می توانید برنامه ها را در اندروید محدود کنید.

خوشبختانه با کمک نرم افزارهای دیگر می توانید عادات بد گوشی هوشمند خود را تغییر دهید. در اینجا نحوه محدود کردن برنامه‌ ها در اندروید، در صورتی که هشدارهای آنها را محدود نکنید، آورده شده است. چه بخواهید بهره‌وری خود را افزایش دهید یا از خود، دیگران یا کودکان در برابر استفاده بیش از حد از برنامه‌ ها محافظت کنید، می‌توانید ابزارهای مناسبی را بیابید تا دستگاه‌هایتان از سبک زندگی سالم‌تر شما پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید : افزایش سرعت اینترنت در گوشی

نحوه محدود کردن برنامه ها در اندروید

چندین سناریو وجود دارد که در آن شما می خواهید یک برنامه خاص را در گوشی خود محدود کنید. والدین ممکن است بخواهند اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان به طور تصادفی از طریق اطلاعات کارت اعتباری ذخیره شده سفارش نمی دهند.

علاوه بر این، مسدود کردن خود از استفاده از برنامه‌ های اعتیادآور مانند اینستاگرام می‌تواند به شما در کاهش اعتیاد به گوشی‌ های هوشمند کمک کند. شما می توانید به طور پیوسته بر ولع ذهنی خود (یا فرزندتان) برای بازی های موبایل غلبه کنید. شما حتی نیازی به حذف کامل آنها از گوشی خود ندارید. شما همیشه می توانید یک روز تقلب داشته باشید و هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید.

می توانید برنامه های خاصی را محدود کنید یا دوره زمانی را انتخاب کنید که نمی توانید از گوشی خود استفاده کنید. می توانید با کمک آنها درباره ابزارهای داخلی و نحوه جلوگیری از استفاده برنامه ها از داده ها در اندروید شروع به یادگیری کنید. برای شروع، می توانید هشدارها و محدودیت های داده را از طریق تنظیمات شبکه و اینترنت خود تنظیم کنید.

1. Digital Wellbeing

محدود کردن برنامه ها در اندروید

با شروع Android 9 Pie، گوشی های دارای اندروید استوک دارای یک ابزار داخلی هستند که میزان استفاده روزانه از دستگاه شما را ثبت می‌کند و دقیقاً به شما می‌گوید چه چیزی وقت شما را می‌گیرد. این برنامه در Settings > Digital Wellbeing & parental controls در دسترس است. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، باید برنامه را از Google Play دانلود کنید.

با Digital Wellbeing که اپلیکیشنی برای محدود کردن برنامه ها در اندروید است می‌توانید محدودیت‌ های برنامه را تنظیم کنید. هنگامی که زمان مجاز برنامه برای یک روز منقضی می شود، نماد آن به رنگ خاکستری ظاهر می شود و دیگر نمی توانید آن را باز کنید. اندروید همچنین اعلان‌های برنامه را مسدود می‌کند تا پس از دیدن یک پیام یا نظر خوانده نشده، وسوسه نشوید که محدودیت را غیرفعال کنید.

برای پیکربندی محدودیت برنامه، Digital Wellbeing را راه اندازی کنید. روی داشبورد ضربه بزنید، سپس برنامه‌ای را که می‌ خواهید محدودیت ایجاد کنید انتخاب کنید. گزینه App Timer را لمس کنید و میزان هزینه روزانه خود را تعیین کنید. در نهایت دکمه OK را بزنید.

لینک دانلود: Digital Wellbeing

2. ActionDash

محدود کردن برنامه ها در اندروید

اگر تلفن شما هنوز به طور رسمی از Digital Wellbeing پشتیبانی نمی کند، می توانید از جایگزین برنامه غیر بومی استفاده کنید. توصیه می‌کنیم نگاهی به ActionDash و نحوه محدود کردن برنامه‌ها در دستگاه‌های اندرویدی با ابزارهای آن بیندازید.

ActionDash که اپلیکیشن دیگری برای محدود کردن برنامه ها در اندروید است تمام ویژگی های Digital Wellbeing و موارد دیگر را دارد. بینش جامعی در مورد زمان صفحه نمایش شما، یک تم تیره، محدودیت های برنامه و مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی دیگر ارائه می دهد. برخلاف Digital Wellbeing، ActionDash روی هر گوشیی که Android 5 Lollipop یا بالاتر دارد کار می‌کند.

در حالی که ActionDash یک دانلود رایگان است، هر دو محدودیت برنامه و حالت خرابی از ویژگی های برتر هستند. 

لینک دانلود: ActionDash

3. AppBlock

محدود کردن برنامه ها در اندروید

AppBlock  که گزینه سوم محدود کردن برنامه ها در اندروید است همان  کار Digital Wellbeing و ActionDash را انجام می دهد، با این تفاوت که با اجازه دادن به شما برای مسدود کردن وب سایت ها و حتی کلمات کلیدی از ظاهر شدن بر روی صفحه نمایش، یک قدم فراتر می رود.

می‌توانید برنامه‌ هایی را که استفاده می‌کنید و مدت زمانی که روی گوشی خود می‌گذرانید پیگیری کنید. همچنین گزینه ای برای تنظیم پروفایل های مختلف با محدودیت های خاص خود وجود دارد. به عنوان مثال، یکی می تواند برای کار، دیگری برای استراحت شما و سومی برای زمان خواب شما باشد.

AppBlock از نظر محدود کردن برنامه‌ ها در اندروید (و در دستگاه‌های iOS نیز در دسترس است)، از جمله کنترل‌های والدین، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. نسخه پریمیوم ابزارهای شما را حتی بیشتر گسترش می دهد.

لینک دانلود: AppBlock

Google Family Link که گزینه نهایی محدود کردن برنامه ها در اندروید است علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را پنهان کنید، گزینه‌ای برای تنظیم محدودیت‌های برنامه دارد که عملکردی مشابه Digital Wellbeing دارد. از این رو، زمانی که کاربر محدودیت روزانه خود را تمام کند، تا روز بعد نمی تواند از آن برنامه استفاده کند. تفاوت در اینجا این است که فقط والدین توانایی کنترل و تنظیم محدودیت ها را دارند.

لینک دانلود: Google Family Link

5. Google Play Store Restrictions

در نهایت، والدین همچنین می‌توانند از کنترل‌های والدین Google Play برای ایجاد محدودیت‌های دانلود استفاده کنند. شما می توانید رتبه بندی محتوا را برای برنامه ها، بازی ها، فیلم ها و موسیقی تنظیم کنید. علاوه بر این، Play Store از شما می‌خواهد یک قفل پین را پیکربندی کنید تا کودک نتواند به سادگی محدودیت‌ها را از تنظیمات تغییر دهد.

می‌توانید کنترل‌ های والدین را در Google Play Store > Profile Icon > Settings > Family پیدا کنید. Google Play بازی‌ ها و برنامه‌ ها را با استفاده از سیستم رتبه‌بندی منطقه شما رتبه‌بندی می‌کند، بنابراین به راهنمای ما در مورد رتبه‌بندی‌های ESRB و PEGI نگاهی بیندازید تا معنای آنها را بفهمید. در مورد نحوه محدود کردن برنامه‌ها در Android برای ایمنی خود و خانواده‌تان کمبودی در پشتیبانی وجود ندارد.

با این نکات کاربردی استفاده از گوشی هوشمند را کاهش دهید

نحوه محدود کردن برنامه ها در اندروید یا هر دستگاهی در واقع به این معنی است که چگونه از ابزارهای خود دور بمانید و مانع از عقب نشینی آنها شوید.

برنامه‌ های اعتیادآور و زنگ هیجان‌ انگیز نوتیفیکیشن‌ ها دلیلی هستند که به سختی می‌توانید گوشی خود را زمین بگذارید. روش‌های بالا می‌توانند برنامه‌ها و وب‌ سایت‌ هایی را که بیشتر وقت شما را می‌گیرند مسدود و محدود کنند.

با این حال، چیزهای بیشتری وجود دارد که می تواند اعتیاد شما به گوشی های هوشمند را مهار کند یا از فرزند شما محافظت کند. برای ایجاد یک تغییر مثبت لازم نیست همه چیز را رها کنید—فقط چند نکته عملی را برای کاهش استفاده از گوشی هوشمند خود دنبال کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید