نحوه حذف حساب اینستاگرام _ آموزش

نحوه حذف حساب اینستاگرام

آموزش نحوه حذف حساب اینستاگرام. در این مطلب نحوه حذف حساب اینستاگرام بطور موقت و دائمی را مورد بررسی قرار می دهیم.

نحوه حذف حساب اینستاگرام

نحوه حذف حساب اینستاگرام

در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام باید بگوییم که در حال حاضر اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم است. با این وجود, این شبکه اجتماعی محبوب در برخی از اوقات برای کاربران به خاطر داشتن بخش ها و قسمت های مختلف, پیچیده و گیج کننده می شود. در برخی از مواقع, کاربران نمی دانند که چگونه از اینستاگرام استفاده کنند و یا حتی چگونه از آن استفاده نکنند و حساب اینستاگرام خود را حذف کنند.

هم اکنون شبکه های اجتماعی تبدیل به بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی هر شخصی شده است. مسلما, در برخی از مواقع مشکل ساز می شود, اما بسیاری از مردم همانند اینفلوئنسرها از بودن در اینستاگرام بهره می برند. آنها براحتی با استفاده از حسابشان درآمد کسب می کنند و فالوور و طرفدار زیادی را جمع می کنند.

اگر از شبکه های اجتماعی خسته شده اید و هیچ سود و منفعتی را در آن نمی بینید, برای مدت کوتاهی می توانید حساب خود را غیر فعال کنید. اگر هم قصد داشتید تا بطور دائمی حساب خود را حذف کنید این بلاگ را بمنظور انجام این کار دنبال کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نحوه تغییر آدرس ایمیل در اینستاگرام , نحوه پاسخ دادن به یک پیام دایرکت با عکس و ویدئو و روش دریافت تیک آبی اینستاگرام مطالبی را بخوانید.

نحوه حذف حساب اینستاگرام بطور دائمی

من اکیدا توصیه می کنم که قبل از اینکه حساب اینستاگرام خود را حذف کنید به فکر غیر فعال کردن آن و یا پشتیبان گرفتن از اطلاعات خود باشید.

در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام باید بگوییم که اگر قصد حذف اینستاگرام خود را داشتید, ممکن است که در خود اپلیکیشن جستجو کنید تا گزینه حذف را پیدا کنید, اما البته شما نمی توانید آنرا پیدا کنید. بله درست است, آپشنی در اینستاگرام بمنظور حذف حساب شما وجود ندارد. در اینصورت باید به وبسایت اینستاگرام  و پیج حذف سری بزنید. هیچ دلیل واضحی وجود ندارد که چرا در درون خود اپلیکیشن گزینه حذف وجود ندارد, شاید به این علت باشد که دوست ندارند که هر شخصی حساب خود را ترک کند.

حتی قبل از اینکه حساب خود را حذف کنید, دلیل حذف آن از شما پرسیده خواهد شد. ممکن است که گرفتن این فیدبک و یا بازخورد بمنظور گرفتن کاربران بیشتر برای آنها حیاتی به حساب بیاید.

اگر تصمیم بر این داشتید تا اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کنید, در ابتدا به data download center بروید و از اطلاعات خود بک آپ بگیرید.

  1. از طریق مرورگر گوشی و یا دسکتاپ صفحه Delete Your Account را باز کنید. قبل از اینکه اینستاگرام خود را حذف کنید باید وارد حساب خود شوید. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که نمی توانید از طریق اینستاگرام اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کنید.
  2. از منویی که در جلوی شما ظاهر می شود دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید. زمانیکه دلیل را انتخاب کردید, دکمه حذف حساب شما نمایان می شود.
  3. بر روی Permanently delete my account کلیک کنید.

با این حال, اگر قصد داشتید تا حساب دیگری را حذف کنید, باید بر روی نام کاربری در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس به تنظیمات بروید و از حساب خود خارج شوید.

سپس اطلاعات لاگین حسابی را که قصد حذف آن را دارید را وارد کنید. این فرایند را برای حساب اینستاگرام دیگری که قصد حذف کردن آنرا دارید را مجددا تکرار کنید.

آیا می توانید بدون اینکه وارد حساب خود شوید آنرا حذف کنید؟

خیر, اینستاگرام از شما می خواهد تا قبل از اینکه به پیج حذف حساب اینستاگرام دسترسی پیدا کنید, به حساب خود ورود کنید. همچنین قبل از اینکه حساب خود را حذف کنید باید رمز عبور را وارد کنید. بهر دلیلی اگر قادر به این نبودید تا وارد حساب اینستاگرام خود شوید, باید در ابتدا حساب خود را بازیابی کنید و سپس آنرا حذف کنید.

در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام باید بگوییم که بمنظور بازیابی حساب اینستاگرام خود, می توانید به پیج لاگین, فراموشی رمز عبور و آپشن های Need more help بروید. و انجام این کار ملزم به این است که به گوشی و آدرس ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

آیا می توانم در صورتی که حساب خود را برای همیشه حذف کردم از کلمه عبور خود استفاده کنم؟

خیر, حذف حساب اینستاگرام منجر به این می شود تا کلمه عبور شما برای همیشه از دسترس خارج شود. همچنین اگر خود اینستاگرام حساب شما را حذف کند نیز کلمه عبور شما خارج از دسترس خواهد شد. با این حال, اگر کلمه عبور خود را تغییر دهید, این کلمه عبور برای کاربر دیگری در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر به آن کلمه عبور احتیاج دارید نباید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید به این علت که قادر به این نخواهید بود تا آنرا بازیابی کنید و کلمه عبور برای همیشه از دسترس شما خارج خواهد شد.

بمنظور دانلود اطلاعات اینستاگرام خود:

در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام باید بگوییم که ایده خوبی است که از اطلاعات اینستاگرام خود بک آپ بگیرید. اینکه چگونه عکس و فیلم کاربری را لایک می کنید, کلمه عبوری است که شما با آن این کار را انجام می دهید. اما نه هر آدرس رسانه و یا URL. اگرچه هر اطلاعاتی می تواند بلا استفاده باشد, اما باید آنها را در جایی ذخیره کنید.

نحوه دانلود اطلاعات اینستاگرام:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید
  2. وارد حساب خود شوید
  3. با زدن بر روی تصویر پروفایل, وارد پروفایل خود شوید
  4. بر روی آیکون سه خطی بزنید (آیکون همبرگری)
  5. به قسمت Security بروید
  6. به قسمت download data بروید
  7. آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی request download بزنید
  8. ایمیل خود را باز کنید و لینک الصاقی را دنبال کنید ( اگر لینکی وجود نداشت, می توانید دوباره بخش security و یا امنیت را دوباره بمنظور دیدن لینک در آنحا چک کنید )
  9. download data را باز کنید و فایل را در گوشی خود ذخیره کنید

نحوه غیر فعال کردن حساب اینستاگرام

در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام باید بگوییم که اگر مطمئن نیستید که می خواهید حساب خود را حذف کنید, هنوز می توانید برای مدت کوتاهی آنرا غیر فعال کنید. اگر حساب اینستاگرام خود را غیر فعال کردید, تمامی فعالیت ها, پیام ها و تگ های شما تا زمانیکه دوباره وارد حساب خود شوید از دسترس خارج می شوند.

  • به وبسایت اینستاگرام بروید
  • وارد حساب خود شوید
  • با زدن بر روی پروفایل, وارد پروفایل خود شوید
  • بر روی Edit Profile بزنید
  • به پایین بیایید تا Disable my account temporarily را مشاهده کنید
  • رمز عبور خود را دوباره وارد کنید
  • غیر فعالسازی را تایید کنید

هم اکنون, نام شما, پیام ها, لایک ها, و سایر اطلاعات شما تا زمانیکه کلمه و رمز عبور خود را مجددا بمنظور ورود به حسابتان وارد کنید ناپدید خواهند شد.

خلاصه مطلب

مسلمه حق این را دارید تا بنا به دلایلی حساب اینستاگرام خود را حذف کنید, اما مطمئن شوید که از اطلاعات خود بک آپ بگیرید. ممکن است که در آینده به آنها احتیاج پیدا کنید. اینستاگرام برای شما لینکی را بمنظور دانلود تمامی اطلاعات شما ارسال می کند, که این لینک شامل لایک ها, نظرها و سایر اطلاعات ضروری شما می شود.

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید