نحوه تغییر فونت بیو و کپشن اینستاگرام ، دانلود فونت اینستاگرام

نحوه تغییر فونت در کپشن و بیو اینستاگرام

تغییر فونت در بیو و کپشن اینستاگرام ، فونت بیو اینستاگرام ، تغییر فونت در کپشن پست ، چگونه فونت را در اینستاگرام تغییر دهیم و از فونت های جذاب در متن های اینستاگرام استفاده کنیم؟

نحوه تغییر فونت در بیو و کپشن اینستاگرام

نحوه تغییر فونت در کپشن و بیو اینستاگرام

تغییر فونت در بیو اینستاگرام : در این مقاله اینکه نحوه تغییر فونت های بیو و کپشن پست اینستاگرام را آموزش می دهیم. اینستاگرام در مورد فونت ها نسبتاً محدود است. به عنوان مثال، هیچ تنظیم رسمی وجود ندارد که به شما امکان می دهد فونت بیو اینستاگرام یا حتی فونت نظرات خود را تغییر دهید. اما این بدان معنا نیست که شما اصلا نمی توانید فونت ها را تغییر دهید.

در این مقاله، راه‌ های مختلفی برای تغییر فونت در بیو ، استوری‌ ها، بیو، نظرات و حتی کپشن‌ های اینستاگرام به شما نشان می‌دهیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین آنفالویاب اینستاگرام و معرفی برنامه های هوشمند آنفالویاب اینستاگرام و نصب اینستاگرام دوم و آموزش فعالسازی دومین اینستاگرام روی یک گوشی را مشاهده کنید.

نحوه تغییر فونت در استوری های مبتنی بر متن اینستاگرام

یکی از ساده‌ترین چیزهایی که می‌توان در اینستاگرام شخصی‌سازی کرد، فونت‌های استوری مبتنی بر متن است. چیزی که این کار را آسان می‌کند این است که اینستاگرام به شما امکان می‌دهد بین طیف وسیعی از فونت‌ها به طور پیش‌فرض یکی را انتخاب کنید. در مجموع 9 فونت در زمان نوشتن وجود دارد. در اینجا نحوه تغییر فونت استوری اینستاگرام مبتنی بر متن آورده شده است:

1. روی استوری خود در سمت چپ بالای فید اینستاگرام خود بزنید.

2. اگر قبلاً مجوز لازم را به اینستاگرام نداده اید، مجوز لازم را بدهید.

3. Camera را انتخاب کنید و روی دکمه Aa در سمت چپ ضربه بزنید. این یک صفحه خالی برای ایجاد یک استوری فقط متنی باز می کند.

4. برای تایپ روی هر نقطه از صفحه خالی بزنید. پس از اتمام کار، دکمه Aa را بکشید تا متن خود را با انواع فونت های دیگر مشاهده کنید.

5. هنگامی که نسبت به یک فونت اوکی بودید ، به سادگی روی Next در بالا سمت راست ضربه بزنید و برای ارسال استوری خود، Send to را انتخاب کنید.

نحوه تغییر فونت در کپشن و بیو اینستاگرام

نحوه دریافت فونت های جدید در اینستاگرام

برای دریافت فونت بیو اینستاگرام ، همانطور که در بالا ذکر شد، به طور پیش فرض فقط به 9 فونت دسترسی دارید. با این حال، به لطف افراد مبتکر در اینترنت، می توانید از فونت هایی استفاده کنید که اینستاگرام به طور رسمی از آنها پشتیبانی نمی کند. می توانید این کار را با استفاده از سایت های تولید کننده فونت اینستاگرام انجام دهید. نمونه های خوب عبارتند از Cool Fonts، IGFonts.io و FontsForInstagram.com.

استفاده از چنین سایت هایی برای تغییر فونت بیو و کپشن پست اینستاگرام آسان است. شما فقط باید متن را از آنها کپی کنید و وقتی آن را در اینستاگرام قرار دهید، سبک فونت خود را حفظ می کند. این روش به شما امکان دسترسی به بیش از 100 فونت را می‌دهد که به‌ طور پیش‌ فرض از 9 پیشنهاد اینستاگرام کمتر است.

دستورالعمل های گام به گام استفاده از سایت های تولید کننده فونت برای تغییر فونت متن اینستاگرام خود را بخوانید.

نحوه تغییر فونت های بیو اینستاگرام با استفاده از سایت های تولید فونت

سایت های تولید فونت زیادی وجود دارد، اما همه آنها بر اساس یک اصل اساسی کار می کنند. شما متن را وارد می کنید و آن را در هر کجا که می خواهید کپی می کنید. ما در این آموزش از CoolFont استفاده خواهیم کرد.

1. به Cool Fonts بروید.

2. متن خود را در نوار ورودی وارد کنید. این می تواند یک نظر، شرح یا بیوگرافی باشد که می خواهید در اینستاگرام پست کنید.

3. سپس CoolFont متن شما را در طیف وسیعی از سبک های فونت نمایش می دهد. برای مشاهده گزینه های بیشتر به پایین اسکرول کنید.

4. هنگامی که فونت مورد علاقه خود را پیدا کردید، روی دکمه کپی بزنید. یا می توانید متن را به صورت دستی با ضربه زدن روی آن انتخاب کنید و سپس از پنجره پاپ آپ در اندروید و iOS گزینه Copy را انتخاب کنید. با این کار متن شما با فونت جدید در کلیپ بورد شما کپی می شود.

5. اینستاگرام را باز کنید و به هر جایی که می توانید متن وارد کنید بروید.

6. روی نوار ورودی ضربه بزنید و نگه دارید و چسباندن را انتخاب کنید تا متن از پیش فرمت شده خود را وارد کنید.

نحوه تغییر فونت در کپشن و بیو اینستاگرام

با استفاده از این روش، می‌توانید فونت بیو اینستاگرام و فونت‌های نظرات، استوری‌ها و حتی کپشن‌ها را تغییر دهید. در حالی که می توانید هر قلمی را از یکی از این سایت ها انتخاب کنید، به خاطر داشته باشید که همه فونت ها برابر نیستند.

برخی عالی هستند و برخی فقط متن شما را ناخوانا می کنند. اگر آنچه در دسترس است را دوست ندارید، سایتی مانند IGFonts.io به شما امکان می دهد سایت خود را ایجاد کنید.

از فونت های سفارشی در سراسر اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی است، اما مانند سایر پلتفرم ها، اینجا و آنجا معایب خود را دارد. یکی از معایب آن, دسترسی محدود به فونت های بیشتر به صورت بومی است. خوشبختانه، حتی بدون پشتیبانی بومی، می‌توانید فونت‌ های اینستاگرام را برای هر متنی که در پلتفرم وارد می‌کنید تغییر دهید. سایت های تولید کننده فونت مانند Cool Fonts و IGFonts.io به شما امکان می دهند فونت ها را در استوری ها، نظرات، بیوگرافی خود یا هر متن دیگری تغییر دهید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید