نحوه تغییر تاریخ و زمان در گوشی آیفون iOS به صورت خودکار

تغییر تاریخ و زمان در آیفون

چگونه زمان، تاریخ و منطقه زمانی را در آیفون خود تغییر دهیم ، اگر مرتباً مسافرت می‌کنید، احتمالاً باید اغلب اوقات در آیفون خود زمان را تغییر دهید. اگر در حال عبور از سایر نقاط جهان هستید، این امر احتمالاً شامل تغییر منطقه زمانی و تاریخ نیز می شود. خوشبختانه، اگر تنظیمات لازم را فعال کرده باشید، آیفون می تواند تمام این موارد را برای شما انجام دهد. اما می توانید به صورت دستی زمان را در iPhone خود نیز تغییر دهید.

نحوه تغییر تاریخ و زمان در گوشی آیفون iOS

نحوه تنظیم خودکار زمان و تاریخ در آیفون

اجازه دادن به iPhone شما به طور خودکار از زمان، تاریخ و منطقه زمانی دستگاه مراقبت کند معمولاً راحت‌ترین گزینه هست. ابتدا به تنظیمات > عمومی > تاریخ و زمان بروید.

تاریخ و زمان تنظیمات ios

اولین گزینه این است که تصمیم بگیرید آیا زمان 24 ساعته را می خواهید یا نه. بنابراین اگر به جای ساعت 5 بعد از ظهر ساعت 17 را ترجیح می دهید، این گزینه را روشن کنید. اکنون تنظیم خودکار را برای iPhone تغییر دهید تا این عملکرد را برای شما به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید : آیفون 13 بخریم یا آیفون 14

اگر قبلاً Location Services فعال باشد، تلفن باید فوراً منطقه زمانی شما را برای شما پیدا کند و تاریخ و زمان را تنظیم کند. اگر خدمات موقعیت مکانی را فعال ندارید، باید این کار را در مرحله بعد انجام دهید.

ios تاریخ و زمان تنظیمات خودکار

به تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات موقعیت مکانی بروید. به پایین صفحه بروید و روی System Services ضربه بزنید.

ios system services

روشن کردن تنظیم منطقه زمانی

تنظیم تغییر منطقه زمانی خدمات مکان آیفون

تا زمانی که این مورد را روشن نگه دارید، آیفون شما قادر خواهد بود موقعیت مکانی شما را به صورت خودکار شناسایی کند. بنابراین، می تواند منطقه زمانی شما را به صورت خودکار شناسایی کند. این کار زمان و تاریخ شما را همیشه دقیق نگه می‌دارد، که مخصوصاً زمانی مفید است که ساعت‌ها یک ساعت به عقب یا جلو می‌روند.

نحوه تنظیم دستی زمان، تاریخ و منطقه زمانی در آیفون

تغییر دستی تاریخ و زمان تنظیمات آیفون

اگر ترجیح می‌دهید به صورت دستی تاریخ و ساعت را در تلفن خود نگه دارید، این کار نیز آسان هست. به صفحه تنظیماتی که قبلاً به شما نشان دادیم بروید و تنظیم خودکار را خاموش کنید. باید تنظیم منطقه زمانی را در خدمات موقعیت مکانی خاموش کنید.

تاریخ و ساعت را می‌توانید به صورت دستی با ضربه زدن روی آنها تغییر دهید و آنها را به هر چیزی که می‌خواهید تغییر دهید. می توانید روی منطقه زمانی ضربه بزنید و مکان خود را به صورت دستی تایپ کنید. اگر در یک مکان کوچک زندگی می کنید، ممکن است مجبور شوید به جای آن نام نزدیکترین شهر بزرگ را تایپ کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید