نحوه انتقال چت واتساپ به تلگرام و ایمپورت آرشیو چت

انتقال و ایمپورت چت واتساپ به تلگرام

انتقال چت واتساپ به تلگرام چگونه است؟ نحوه انتقال ارسال چت واتساپ به تلگرام و پیام های آرشیو چگونه است؟ در این مطلب روش کامل ایمپورت چت واتساپ به تلگرام را آموزش می دهیم.

با توجه به بحث های اخیری که در مورد تغییر خط مشی خصوصی سازی واتساپ بوجود آمد, تعداد زیادی از کاربران تصمیم به قطع پیام دهی در واتساپ کردند و به جایگزین های دیگری مانند تلگرام و سیگنال روی آوردند.

در واقع نقل مکان به تلگرام بسیار کار راحتی می باشد, بخصوص به این علت که این امکان وجود دارد که شما بتوانید چت های خود را در واتساپ انتقال دهید, و همچنین این کار را می توانید با ویدئوها و مدارک خود با انجام چند مرحله سریع انجام دهید.

اگر تاکنون در فکر انتقال به مکان دیگری بوده اید اما در مورد آن تردید داشته اید, این مقاله به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید براحتی به تلگرام نقل مکان کنید در حالیکه اطلاعات خود را نیز می توانید به آنجا منتقل کنید و بنابراین هیچ پیام یا تصویری را از دست نخواهید داد.

همچنین می توانید برای این که دو واتساپ را روی گوشی خود نصب کنید، مطلب نصب واتساپ دوم را بخوانید همچنین برای بازیابی فایل های قدیمی واتساپ نیز این مطلب را مطالعه کنید.

اگر می خواهید به صورت ویدیویی نحوه انتقال چت واتساپ به تلگرام را ببینید، ویدیو زیر را تماشا کنید:

نحوه انتقال و ایمپورت سریع چت واتساپ به تلگرام

انتقال و ایمپورت چت واتساپ به تلگرام

شما تنها از طریق اپلیکیشن موبایل می توانید چت های واتساپ خود را اکسپورت کنید. در حال حاضر, این عملکرد در نسخه وب موجود نمی باشد. تلگرام همچنین دارای یک سرویس گیرنده وب است و تا زمان اتمام این آموزش ، گپ های وارد شده در نسخه دسکتاپ اپلیکیشن و همچنین موبایل قابل مشاهده خواهند بود.

  •  واتساپ را در دستگاه و یا گوشی اندروید خود باز کنید.
  • چتی را که قصد اکسپورت کردن آنرا دارید پیدا کنید و بر روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا بزنید. در آپشن ها more را انتخاب کنید.
  • Export chat را انتخاب کنید.
  • واتساپ از شما می پرسد که آیا قصد دارید که تمامی مدیاهایی که با مخاطبین به اشتراک گذاشته اید را اکسپورت کنید. اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید, بخاطر داشته باشید که مدیاها حجم چتی را که می خواهید اکسپورت کنید افزایش می دهند.
  • اپلیکیشنی را که قصد انتقال اطلاعات به آنرا دارید انتخاب کنید.
  • در تلگرام بر روی چتی که قصد دارید اطلاعات را به آنجا انتقال دهید بزنید.
  • پنجره ای در این قسمت ظاهر نمایان می شود که از شما می پرسد که آیا می خواهید ایمپورت کردن را ادامه دهید یا خیر. بمنظور شروع عملیات بر روی Import بزنید.
  • انیمیشن ایمپورتی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که نوار پیشرفت را به شما نشان می دهد.
  • زمانیکه همه چیز کامل شد, Done را بزنید.
  • عملیات ایمپورت در چت باکس شما نشان داده خواهد شد.

چقدر زمان می برد تا چت واتساپ به تلگرام انتقال پیدا کند

پیام ها در همان روز جاری ایمپورت می شوند اما دارای مهر زمانی اصلی می باشند. تمامی شرکت کنندگان در چت( چه اینکه در گروهی باشید و یا اینکه در چت فردی باشید) قادر به این خواهند بود تا پیام های ایمپورت شده جدید شما را مشاهده کنند.

پیام ها و مدیاهایی که انتقال داده اید فضای اضافه ای را در گوشی شما اشغال نمی کنند. اپلیکیشن های قدیمی تر تمامی اطلاعات شما را در گوشی که در حال استفاده از آن بودید ذخیره می کردند, اما تلگرام هیچگونه فضایی را اشغال نمی کند و این در حالی است که شما هنوز هم می توانید به پیام ها, عکس ها و ویدئوها در هر زمانی که به آنها احتیاج داشتید دسترسی پیدا کنید.

تمامی مدیاها در فضای ابری تلگرام می مانند و در زمانی که به آنها احتیاج داشتید می توانید آنها را دوباره دانلود کنید. همچنین اگر گوشی اندرویدی با یک کارت حافظه در اختیار دارید, می توانید اطلاعات را در آنجا ذخیره کنید.

بمنظور اطمینان حاصل کردن از اینکه فضای ذخیره شده در اختیار دارید, به قسمت Settings<Data and Storage Usage<Storage Usage بروید و Keep Media  را بمنظور حذف آیتم های غیر ضروری بصورت منظم تنظیم کنید.

می توانید از اپلیکیشن های دیگری به تلگرام ایمپورت کنید. اگر در Line و یا KakoTalk هستید, مراحل مشابهی بمنظور انتقال اطلاعات به چتی جدید وجود دارند.

تلگرام جایگزین کاملی برای واتساپ است اما به هیچ وجه تنها موردی نیست که جایگزین واتساپ باشد. با رفتن به لیست ما آپشن های دیگری را درباره 4 عدد از بهترین جایگزین های واتساپ که واقعا به حریم خصوصی شما احترام می گذارند را پیدا کنید و یا اینکه به خودتان در مورد تفاوت های واتساپ, تلگرام و یا سیگنال آموزش بدهید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید