نحوه افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی

نحوه افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی

نحوه افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی. روش هایی بمنظور افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی و عواملی که منجر به کاهش عمر باتری گوشی های اندرویدی می شوند.

نحوه افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی

نحوه افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی

در مورد نحوه افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی باید بگوییم که صفحه نمایش‌ های بزرگ و روشن گوشی‌ های اندرویدی شما به همراه ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای که در آنها پیدا می‌کنید، انرژی زیادی می‌کشند. این به معنای واقعی کلمه برق باتری گوشی شما را قطع می کند. در اینجا چند روش تخصصی برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما آورده شده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد دانلود بهترین فایل منیجر گوشی اندروید با لینک مستقیم اپلیکیشن و چگونه روی صفحه اندروید زوم کنیم را مشاهده کنید.

عواملی که باعث کاهش عمر باتری در گوشی های اندرویدی می شود

برخی از مهمترین عواملی که منجر به عمر باتری ضعیف در گوشی اندرویدی شما می شوند عبارتند از: صفحه نمایش روشن تر، بدنه باریک تر، پردازنده های سریع تر، اتصال سریع به اینترنت و تعداد بیشتر نرم افزار پس زمینه. اینها دلایلی است که باعث می‌شود قاب‌ های باتری و باتری‌ های قابل حمل را به شدت مورد توجه کاربران قرار دهیم. در اینجا چند نکته برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما آورده شده است.

روش هایی برای افزایش عمر باتری گوشی هوشمند اندرویدی

saving mode را روشن کنید

اگر قرار است در موقعیتی گیر بیفتید که نیاز به شارژ باتری شما برای مدت طولانی تری دارد، دستگاه را به حالت ذخیره انرژی تغییر دهید. این تنظیم عملکرد هایی را که می توانند انرژی بیشتری مصرف کنند کاهش می دهد.

از وای فای استفاده کنید

کارشناسان گوشی های اندروید می گویند وای فای بهترین دوست گوشی شماست. هرچه گوشی شما بیشتر از داده های تلفن همراه استفاده کند، باتری سریعتر تخلیه می شود. به پنل تنظیمات سریع گوشی اندرویدی خود بروید و خدمات داده تلفن همراه را خاموش کنید. تنظیم گوشی در حالت هواپیما همچنین می تواند تمام ویژگی های شبکه داده را غیرفعال کند. همچنین W-Fi را روشن می کند. با این حال، این کار را تنها زمانی انجام دهید که توقف تماس های دریافتی و پیامک های SMS مشکلی نداشته باشد.

ردیابی فعال را در حالت استراحت قرار دهید

برخی از ویژگی‌ها مانند بلوتوث، خدمات موقعیت مکانی، قابل مشاهده بودن گوشی و NFC می‌توانند باتری را سریع‌ تر تخلیه کنند. از آنجایی که گوشی شما برای به روز رسانی و اتصال پینگ می کند, خاموش کردن آنها تا زمانی که به آنها نیاز داشته باشید راهی مطمئن برای صرفه جویی در عمر باتری است. همچنین زمانی که از آن استفاده نمی کنید، فراموش نکنید که برنامه دستیار صوتی را خاموش کنید که می تواند باتری بیشتری مصرف کند.

وضوح صفحه نمایش را کاهش دهید

جنبه هایی از گوشی‌های هوشمند امروزی که انرژی باتری بیشتری مصرف می‌کنند، رزولوشن و مقدار زیادی پیکسل هستند. هرگز توصیه نمی شود گوشی خود را روی بالاترین درجه تنظیم کنید که باعث تخلیه باتری می شود. به تنظیمات نمایش رفته و روشنایی صفحه را کم کنید. این حتی برای چشمان شما نیز خوب است. غیرفعال کردن ویژگی روشنایی خودکار نیز می تواند به صرفه جویی در مصرف باتری کمک کند.

ویجت ها و والپیپرها را مرور کنید

والپیپیرهای متحرک انرژی زیادی از باتری برای متحرک کردن گوشی شما می گیرد. پس زمینه را با کمترین رنگ ممکن محدود کنید. بسیاری از رنگ های مختلف انرژی باتری را از بین می برند. ویجت ها می توانند وسوسه انگیز باشند. با این حال، برای فعال نگه داشتن آنها، تلفن باید انرژی بیشتری مصرف کند.

گوشی را در حالت silent mode نگه دارید

گوشیی که در هنگام دریافت اعلان ها همیشه بوق و ویبره می دهد، می تواند آزاردهنده باشد. بدانید که برای ویبره کردن، گوشی باید یک موتور داخلی راه اندازی کند که می تواند منجر به تخلیه باتری شود. برای صرفه جویی در مصرف باتری، این ویبره را قطع کنید. با رفتن به تنظیمات صداها و لرزش، شدت ارتعاش را کم کنید. همچنین بازخورد لمسی را غیرفعال کنید تا هنگام لمس یا تایپ روی صفحه، تلفن شما لرزش نداشته باشد.

منبع: BUSINESSINSIDER.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید