نحوه استوری آهنگ در اینستاگرام و ارسال موسیقی به صورت استوری در اینستا

استوری آهنگ در اینستاگرام کار ساده ای است. تنها کافی است با استفاده از استیکر موسیقی در استوری اینستاگرام کار کنید. در این آموزش نحوه ارسال استوری آهنگ در اینستاگرام از داخل ایران را با توجه به محدودیت های ارسال استیکر موسیقی ، آموزش می‌دهیم.

آماده اضافه کردن موسیقی متن فیلم به استوری اینستاگرام بعدی خود هستید؟ مراحل زیر را برای استوری کردن آهنگ در اینستاگرام دنبال کنید.

ابتدا جدیدترین نسخه برنامه اینستاگرام را در iOS یا اندروید دانلود کنید. پس از به روزرسانی برنامه ، با ضربه زدن روی نماد دوربین در سمت راست بالای صفحه اصلی خود ، به Instagram Stories بروید. پس از گرفتن عکس یا فیلم ، روی دکمه برچسب در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس برچسب music را باز کنید.

البته در این حالت یک نکته وجود دارد، ایجاد استوری آهنگ در اینستاگرام از ایران بسیار سخت تر از دیگر کشورها است، چرا که به دلیل عدم رعایت وجود قوانین کپی رایت در ایران و تحریم های ایران توسط اینستاگرام ، در 90 درصد مواقع ، استیکر Music را به هیچ عنوان در استوری خود نمی‌بینید. برای این که استیکر استوری Music را در این بخش ببینید باید مراحل زیر را طی کنید:

ارسال استوری آهنگ در اینستاگرام در ایران

استوری آهنگ در اینستاگرام

  • ابتدا گوشی را خاموش و مجددا روشن کنید
  • به بخش اپلیکیشن ها رفته و با باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام ، گزینه force stop را انتخاب کنید
  • بعد از این مرحله یک وی پی ان مثل vpnify یا یوفو وی پی ان روی گوشی خود نصب کرده و آن را اجرا کنید
  • سعی کنید سرور وی پی ان خود را روی کشورهایی مثل انگلیس یا بلژیک تنظیم کنید
  • پس از اجرا شدن وی پی ان و فعال شدن آن پنج دقیقه صبر کنید
  • حالا اینستاگرام را باز کنید و به بخش استوری ها بروید و استیکر ها را باز نمایید ، باید بتوانید استیکر Music را ببینید

این استیکر کتابخانه موسیقی اینستاگرام را باز می کند که در آن هزاران آهنگ برای انتخاب پیدا خواهید کرد. می توانید یک آهنگ خاص را جستجو کنید ، یا می توانید بر اساس دسته بندی، ژانر یا آهنگ های محبوب ، به دنبال موسیقی خود بگردید.

استوری آهنگ در اینستاگرام

می توانید قبل از استوری کردن آهنگ در اینستاگرام ، روی دکمه پخش ضربه بزنید تا پیش نمایش را بشنوید. وقتی از انتخاب آهنگ خود راضی هستید ، می توانید از مسیر سریع حرکت کرده و به عقب برگردید تا قسمت دقیقی را متناسب با استوری خود انتخاب کنید.همچنین می توانید مدت زمان پخش کلیپ موسیقی را انتخاب کنید (حداکثر 15 ثانیه).

استوری آهنگ در اینستاگرام

اضافه کردن شعر آهنگ به استوری

اگر شعر آهنگی که انتخاب کرده اید ، در دسترس باشد باید به طور خودکار روی صفحه شما ظاهر شود. سپس می توانید فونت ها و طرح‌های مختلفی را برای آنها انتخاب کنید و می توانید بخشی از آهنگ مورد نظر برای پخش را ویرایش کنید. هنگامی که کسی استوری شما را تماشا می کند ، می‌تواند برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد این هنرمند یا گوش دادن به آهنگ های بیشتر ، به متن ترانه ضربه بزنید.

استوری آهنگ در اینستاگرام

سرانجام ، می توانید قبل از استوری آهنگ در اینستاگرام ، برچسب مورد نظر موسیقی را به دلخواه تغییر دهید. اکنون شما آماده هستید تا به طور معمول در استوری های اینستاگرام پست کنید ، GIF ، نظرسنجی ، هشتگ یا هر چیز دیگری را که می خواهید اضافه کنید ، به دکمه “Story Your Post” در پایین صفحه خود ضربه بزنید و حالا همه چیز حاضر است.

استوری آهنگ در اینستاگرام

اگر از iOS استفاده می‌کنید ، می توانید قبل از گرفتن فیلم یا عکس خود ، آهنگی را انتخاب کنید. وقتی در دوربین استوری اینستاگرام هستید ، فقط به حالت ضبط بر روی عنوان “Music” بروید.

از اینجا ، مانند قبل است. فقط یک آهنگ جستجو کنید ، قسمت دقیقی را که می خواهید برای عکس یا فیلم خود انتخاب کنید ، انتخاب کنید و هنگام پخش آهنگ در پس زمینه ، استوری خود را ارسال نمایید.

کاربران چه کشورهایی می توانند از استوری آهنگ اینستاگرام استفاده کنند

استوری آهنگ در اینستاگراماستوری آهنگ در اینستاگرام

در اطلاعیه اینستاگرام ، اظهار داشتند که ویژگی جدید استیکر موسیقی فقط در “کشورهای منتخب” موجود است. و به گفته نویسندگان TechCrunch ، این کشورها در ابتدا شامل استرالیا ، نیوزلند ، فرانسه ، آلمان ، سوئد ، انگلیس و ایالات متحده بودند، بنابراین باید وی پی ان ای را فعال کنید که به سرور یکی از این کشورها متصل باشد.

چه نوع آهنگ هایی در این بخش استوری اینستاگرام موجود است

کلکسیون موسیقی اینستاگرام پر از هزاران آهنگ و هنرمند مانند برونو مارس ،دوا لیپا  ، کلوین هریس و گانز ان روزس است ، البته ما در تست توانستیم حتی آهنگ هایی از متالیکا ( nothing else matters ) و ایگلز ( Hotel California ) را نیز پیدا کرده و به صورت استیکر آهنگ ، استوری کنیم. بنابراین می توانید موسیقی های خارجی مختلف را از این بخش جست و جو کرده و در بخش استوری اینستاگرام قرار دهید.

منبع: LATER

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید